Kaksi markkaa maastavedosta!

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Eipä joudu nostamaan "johkin polviin asti", sellasilla vedoilla ei ole mitään tekemistä maastavedon kanssa.Kyllä ne ylös asti vedetään.

Tässä me 440kg

http://www.youtube.com/watch?v=5tOxtGCrx4s

Tarkoitan sitä että kun aina valitetaan " Et oo kova penkissä ku sulla on lyhkäsemmät kädet kun mulla vaikka nostatkin 120kg" mutta sitte nää joilla on apinakädet ja ei tarvii nostaa melkee tonne Pallie korkeudelle niinkun mää joudun nostaaN = Pitempi nosto matka mulla. Kaikilla on omat hyötynsä ymmärrän sen , mutta ei tarviis penkistäkää valitta =D En tarkota että sää olisit valittanut mutta jotkut vinee lyhyistä käsistä.

190 menny, jonkun alle 2kk tehny mavea, enään ei oo jaksanu.:nolo:
tullu lähinnä goodmorningseja jauhettua.

missä piilee 2markkaa penkistä treadi?:rolleyes:

200kg rikki mavessa meni viimme talvena... tosin 5v reeniä mut mavea tehty vajaa 1v ja sillonki aika harvoin... paras tulos mavesta 220kgx2 remmeillä. ikä 18v ja painoa 93kg ja ei mitään voima reeniä ole koskaan tullut tehtyä =)

Noin vuoden treenillä mave 130 kg --> 200 kg. (190/95)

Treeninä kyykky ja mave molemmat kolme kertaa viikkoon. Aluksi oli vaikeaa malttaa jättää painot alas, mikäli ei irronnut jaloilla, mutta nykyään onnistuu tuokin (eli jos irrotus ei onnistu jaloilla, en tee sitä väkisin selällä).

Minulla oli kuukauden harjoittelu takana kun toi 200kg tuli maasta.

Samoin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Salitreeniä oli takana useampi vuosi...mavetreenit olivat kuitenkin olleet aina jokin kummallinen mörkö, jota vihattiin ja pelättiin kuin ruttoa. Hiljalleen se mave kuitenkin tuli kuin tulikin mukaan selkätreenin kuvioihin ja n. 4kk riuhtomisen jälkeen se 2 markkaa nypättiin ylös. Tästä 7kk myöhemmin tuli 260kg.. Voi kun olisi ymmärtänyt aloittaa maasta nyppimisen jo muutama vuosi aiemmin :evil:

Tällä hetkellä...noin vuosi myöhemmin ja 10 kiloa kevyempänä...mave kivunnut vain noin 5 kiloa ylöspäin, sarjapainojen ollessa 7*220kg.

Omat mitat on 180/92..

Hmm...Meni tasan ½ vuotta kun sain tuo maagisen 200kg vedettyä...Salitaustaa nyt n.11kk takana ja painoa semmoset 92kg:thumbs:

Muistelen, että kokeilin mavea eka kerran pesisreenien yhteydessä ja sain silloin hikiset 140. Hurahdin kuitenkin hommaan niin, että laitoin räpylän naulaan ja aloin punttaamaan. Tosta 140kg:stä meni n. 5kk kun vedin 2markkaa.

Moro..itellä1.5vuotta reeniä takana ja mavea oon teheny vasta vuoden..puol vuotta kesti 2markkaan:rock:

Ei. Koko mave on ihan perseestä.. :D
Mä en ymmärrä. Äijä kuiteskin kyykkää niin perkeleesti muttei mavessa rauta nouse?
Mulla on just toisinpäin:) Antaisin kyllä 20 kiloa heti pois mavetuloksesta jos ne saisi kyykkyyn lisätä.
Vetohan kysyy tyhmää päätä ja vahvaa selkää joten noista toinen ei sitten ole kunnossa:hyper:

Mä en ymmärrä. Äijä kuiteskin kyykkää niin perkeleesti muttei mavessa rauta nouse?
Mulla on just toisinpäin:) Antaisin kyllä 20 kiloa heti pois mavetuloksesta jos ne saisi kyykkyyn lisätä.
Vetohan kysyy tyhmää päätä ja vahvaa selkää joten noista toinen ei sitten ole kunnossa:hyper:

Vahva selkä ainakin puuttuu :D Eilen meni 3*170kg, luonnollisesti stopeilla maassa. Jospa tässä pikku hiljaa saisi mave tuloksen edes ohi kyykystä.

Vahva selkä ainakin puuttuu :D Eilen meni 3*170kg, luonnollisesti stopeilla maassa. Jospa tässä pikku hiljaa saisi mave tuloksen edes ohi kyykystä.

Miten vaivattomasti pystyt muuten liikkumaan 180kg tanko niskassa? Pystyisitkö ottamaan useampaa askelta kuin ne pari kun ottaa tangon pidikkeistä, tai esimerkiksi kävelemään 100 metriä? Kysymys voi kuulostaa tyhmältä (ja varmaan onkin (:D)). Yritän tässä vain hahmottaa sitä, teenkö itse jotain totaalisen väärin, tai "pelkäänkö" rautaa kyykyssä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom