Kaikkien lihasmassaohjelmien tiivistymä

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Status
Viestiketju on suljettu.
Ikä
45
1. Tehdään viisi sarjaa lihasryhmälle / harjoitus kerta
2. Tehdään noin kymmenen toistoa sarjaa kohden
3. Käytetään jokaisessa sarjassa niin suurta painoa kuin mahdollista
4. Levätään keskinmäärin kaksi minuuttia sarjojen välillä
5. Harjoitellaan kutakin lihasryhmää joka kolmas päivä (72 tunnin välein)
6. Jaetaan harjoittelun kokonaismäärä korkeintaan 45 minuutin jaksoihin
7. Pidetään kaksi täyttä lepopäivää viikossa
:5:

Toi kaveri se vaa jaksaa lässyttää, noista sen treenimetodeista, taitaa olla joku metodisti.

joten ihmisellä on n.11 isoa lihasryhmää (etureisi, takareisi, pakara, vatsat, alaselkä, latsit, trapsit, hauis, ojentaja, rinta ja olkapäät)
joten normaalissa treenissä tulee 11x5 sarjaa, eli 55sarjaa ja sarjojen välissä 2min taukoa joten 108min + sarjojen kesto ollaan salilla?
natuna?

pikkaisen järkeä noihin postailuihisi, kyllä kaikki tajuaa että haluat ison postcountin.

No, se postien määrähän on vähän niinku virtuaali pippelin pituus.

Täällä jaksetaan taas vittuilla. :D Onhan tuo hieman ympäripyöreää mutta on tossa asiaakin.

Bodaaja, olisit voinut kirjoittaa tuon huomautuksesi ekaan postaukseesi editillä, kuka se täällä postausten määrää kasvatteleekaan? ;)

NaturalMale, kertoisit jotain mitä emme jo tietäisi.

palmu sanoi:
joten ihmisellä on n.11 isoa lihasryhmää (etureisi, takareisi, pakara, vatsat, alaselkä, latsit, trapsit, hauis, ojentaja, rinta ja olkapäät)
joten normaalissa treenissä tulee 11x5 sarjaa, eli 55sarjaa ja sarjojen välissä 2min taukoa joten 108min + sarjojen kesto ollaan salilla?
natuna?

pikkaisen järkeä noihin postailuihisi, kyllä kaikki tajuaa että haluat ison postcountin.
Tämän threadin lähde on MASSAA! VOIMAA! Tie Jatkuvaan Kehitykseen maksimoi lihasmassasi maksimoi voimasi ilman kiellettyjä aineita totuus harjoittelusta kirja. Wangelta ostettu kirjan ohjeet on joidenkin mukaan palturia outoa.

btw rikot tekijänoikeus lakia.. lähde on ilmoitettava jos tekee suoria lainauksia..
sinun mielestäsi on hyvä jos tekee 55sarjaa/treeni?
jos on niin tee jatkossakin, ei se mun persettäni heilauta mihinkään suuntaan

Bodaaja sanoi:
No, se postien määrähän on vähän niinku virtuaali pippelin pituus.
Se on kyllä kumma, kun mun ei tartte tällä saitilla kellekkään vittuilla. Vittuilu ei polta rasvaa, eikä rakenna lihasta. Vittuilu on vain keino poistaa, vittuilijan itsensä pahaa oloa, ja joillakin vittuilu tuottaa mieli hyvää, ja kovan miehen imagoa. Mukavat ihmiset ei vittuile, vaikka vituttais vaan purkavat vitutuksen treeniin, enemmin kuin toiseen ihmiseen. Mulkut on aina mulkkuja.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
NaturalMale sanoi:
Se on kyllä kumma, kun mun ei tartte tällä saitilla kellekkään vittuilla. Vittuilu ei polta rasvaa, eikä rakenna lihasta. Vittuilu on vain keino poistaa, vittuilijan itsensä pahaa oloa, ja joillakin vittuilu tuottaa mieli hyvää, ja kovan miehen imagoa. Mukavat ihmiset ei vittuile, vaikka vituttais vaan purkavat vitutuksen treeniin, enemmin kuin toiseen ihmiseen. Mulkut on aina mulkkuja.

Njaa, en kyllä ymmärrä tuota sun tyyliäs. Sä luulet olevas joku kehonrakennus kunigas joka muka tietää kaiken - Teet tollasen topicin, jossa kaikki mahdollinen tiivistyy. Kusi tiivistyy sun päässä pienempään tilaan, jotta sitä mahtuu sinne lisää kahmalolla annettavaksi, mun pöntöstä.

NaturalMale sanoi:

Ostapa saippuaa ja pesepä suusi! Siis aivan hirveää tekstiä. Voisi edes jossain määrin sensuuria harrastaa:jahas:
EDIT: ja lopettakaa nyt tämä off-topic ja lapsellinen nettikiukuttelu...

NaturalMale pisti tohon osittain faktaa ja osittain ehkä ei, mut tarviiko siitä nyt vittuilla. mun mielest ei :)

doggoned mistä oot ton matikka vitsin kuullut? taisin tajuta juuri :D

no ihan turhia posteja, en vittuile, vaan kerroin mielipiteeni. ja jokseenkin totta tuo, mutta silti turha posti. tälläsiä tiivistymiä on jo ihan tarpeeks, ja sellasia saa lukemalla tätä palstaa alle 30 min

palmu sanoi:
doggoned mistä oot ton matikka vitsin kuullut? taisin tajuta juuri :D

Joskus muistaakseni ollut Vitsit -threadissa. Sieltä taisin sen ottaa. Olet yksi niistä harvoista joita tuo vitsi naurattaa:D

The End Final Thread Of My Life

Mä lopetan threadien tekemisen tähän. Siirryn vain threadien lukijaksi. Antaa kloppien, vasikoiden, teinien thredeilla täälä. Parempi katsoa, kuin katua.:offtopic:

Doggoned sanoi:
Joskus muistaakseni ollut Vitsit -threadissa. Sieltä taisin sen ottaa. Olet yksi niistä harvoista joita tuo vitsi naurattaa:D
:offtopic:

Yritä selittää vitsi, kun ei noi termit oikeen aukea (vaikka onhan ne koulussa ollu). Olis kiva tajuta... :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom