Jahas. Jo toinen suvaitsevaisuuden älyvapaan ideologian lähettiläs saapuu. Mutta jos väitteesi pitää paikkaansa niin en ole juntti. Olen ylpeä juntti.
Olen iloinen puolestasi, pidä pää pystyssä! :thumbs:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jahas. Jo toinen suvaitsevaisuuden älyvapaan ideologian lähettiläs saapuu. Mutta jos väitteesi pitää paikkaansa niin en ole juntti. Olen ylpeä juntti.
Suvaitsevaisuutta parhaimmillaan. Jos olet eri mieltä kanssamme niin olet juntti.
Ja useimmat ei edes tunne yhtään homoa. Isompiakin ongelmia maassamme on.
Mutta en minä sitä kannata että kristillisen sakramentin nimeä käytetään siihen, nimeäisi ne vaikka parisuhdeliitoiksi tai aviosuhdeliitoiksi mutta ei avioliitoiksi.
Kirkollista vihkimistä jos ajetaan niin mä kyllä eroan kirkosta.
Juurihan minä koko asian tiivistin. Suvaitsevaisuuden ilmeisesti pitäisi tarkoittaa sitä että suvaitaan ihmiset sellaisena kuin he ovat ihonväriin, uskontoon, seksuaaliseen suuntautumiseen sekä mielipiteisiin katsomatta. Ja tämä viimeinen tässä touhussa kusee. Onko se suvaitsevaista että asioista eri mieltä olevat leimataan junteiksi? Ei ole. Suvaitsevaistenhan pitäisi hyväksyä myös muiden mielipiteet. Enkä nyt väitä että kukaan olisi tässä ketjussa kertonut olevansa suvaitsevainen tai kannattavansa kyseistä "ideologiaa".Pystytkö avaamaan hiukan tätä älyvapaata ideologiaa?
Juurihan minä koko asian tiivistin. Suvaitsevaisuuden ilmeisesti pitäisi tarkoittaa sitä että suvaitaan ihmiset sellaisena kuin he ovat ihonväriin, uskontoon, seksuaaliseen suuntautumiseen sekä mielipiteisiin katsomatta. Ja tämä viimeinen tässä touhussa kusee. Onko se suvaitsevaista että asioista eri mieltä olevat leimataan junteiksi? Ei ole. Suvaitsevaistenhan pitäisi hyväksyä myös muiden mielipiteet. Enkä nyt väitä että kukaan olisi tässä ketjussa kertonut olevansa suvaitsevainen tai kannattavansa kyseistä "ideologiaa".
No en minä kannata sitä että homopareja vihittäisiin kirkossa. Päinvastoin täytyy alkaa katsomaan siinä tilanteessa jotain toista kirkkoa
Muuten ihan ok mutta tosiaan mun mielestä näitä ei saisi kutsua avioliitoiksi. Voisi nimetä tasapuolisuuden vuoksi siviilivihkimiset uudelleen vaikka.
Kustannuksiakaan ei taida juuri tulla, joten hieno homma .
Mä en tykkää yleisesti mistään mitä ns. Suvaitsevaisto ja muut vasemmisto/vihreät ajaa, edustaa, haluaa, puhuu jne. Tää on sinänsä muuten ihan sama mutta en kyllä periaatteesta kannata oikein mitään mitä vihreät hipsterit Helsingistä kannattaa
Ja just se kärkäs suvaitaan mitä milloinkin paitsi että ollaan helvetin suvaitsemattomia esimerkiksi jääkiekkoa seuraavia miespuolisia yksityisautoilijoita jotka syö lihaa ja seuraa autourheilua, kohtaan..
Kompromissina kun mun mielestä olisi voinut pitää vaikka eri nimen homojen liitoille vaikka olisikin de facto avioliitosta kyse..
Harvoin käsitellään asioita joita vastaan ei ole mitään oikeita perusteluja, paitsi raamattu ja se että mieltää tämän vihervasemmiston juoneksi jota täytyy automaattisesti vastustaa. Jos et ole homo, tämä ei vaikuta sinuun mitenkään. hyvin simppeliä.
Veikkaan kyllä että tietyt piirit jatkavat tästä kinaamista ja ampuvat itseään jalkaan näin tehdessään. Sama kun jatkaisi jankkaamista noista aikaisemmista avioliittoon liittyvistä muutoksista joita jo pidetään normeina nyt.
Tasa-arvoinen avioliittolaki on käytännössä adoptiolaki. Tasa-arvo on sitten sitä, että heterot tekevät homoille lapsia. Ja onhan edistyksellisten ihmisten määräämä fakta, että heteroparien lapset ovat huonoista kodeista, joiden lapsista tulee vain juoppoja ja väkivaltaisia ihmisiä, joten mahdollisimman monta lasta heteroiden juoppojen käsistä olisi pelastettava.