Originally posted by Sheena
No, niin....liityn tähän miehiseen keskusteluun "hennolla" naisen äänellä ;) Elikkä Halmeen kannattajiin kuulun minäkin, toivon nyt vaan,että herraa kuunnellaan siellä eduskunnassa ja asiat menisivät läpi.....
Täyttä pee puhetta, etteikö ulkomaalaisten kanssa tarvis olla tekemisisssä.... ei niitä pysty kiertämään ja välttelee, vaikka TODELLAKIN haluais..... Olen vielä asiakaspalvelu duunis, niin päivittäin tulee mobatuwuputut kassalla mongertaa..... ja useimmiten valittamaan.... Onneksi sentään naapuris ei ole "kuin" mustalaisia...mutta ei tarvi kun parin sadan metrin päähän mennä, niin löytyy kerrostalollinen väärän värisiä terroristin alkuja..Piha-aidat rikki, autot ryövätään ja hajotetataan parkkipaikoilla ja polkupyörääsi et aamulla löydä sieltä mihin illalla jätit.... Siinä on talonmiehellä ja poliisilla hommia!!! Eipä siellä taida enää asua ku pari suomalaisperhettä (ulkomaalaisten frendejä) ja sit mombasat itse...kaikki muut ovat muuttaneet ja kauas.....
Tietenkin kysytte mitä v*ttua mä sit tällä alueella asun ja marisen... Täällä kaupunginosassa on kerros-ja rivitaloalueita paljonkin, mutta missään muualla tämä ongelma ei rehota kuin mulattien asuntoalueella.....mutta pelkäänpä, että milloin ne hyökkää meidän parkkikselle terrorisoimaan..... mulatti kersojen kesälomaki kohta alkaa ja tilanne tulee pahentumaan....
Kuinkas ollakkaan koko kaupungin vaarallisimmat asuinalueet ovat mulattien valtaamia.......
Aivan niinkuin Halme sanoo....... Asiat tarvii saada siihen malliin, ettei kenenkään tarvitse pelätä omaisuutensa tai HENKENSÄ takia, koska ulkomaalaiset rellestää tääl miten huvittaa.....
Onneksi on hiukan edes lihaa tarttunut kroppaan, että uskon pärjääväni yhtä mulattia vastaan.....mutta kymmenen on eri asia....(tarvitsevat laumaa tuekseen...tämä laji ei liiku yksin....) Ja ne veitset ja muut teräaseet kuuluvat kuvioon..... ei se ole koskaan nyrkki nyrkistä...... ei ne sillo pärjäis suomipojalle tai tytölle ;)
Ja nämä saatanat tulevat baariin huippu kuteissa, kun itse venyttää penniä kuukausia satsatakseen yhteen asukokonaisuuteen..... Ja mombasa äijät käyttäytyvät kulttuurinsa mukaan eli kuvittelevat omistavansa koko baarin muijat....."ota sinä tuo vaalea, minä ota tumma".....ja sit vaan reteesti perseestä kiinni ja tullaan sitä järkyttävää lantion vetkutusta esittää siihen.... :urjo:
Onneksi kaveri ehti varottaa mua ja kyllä pelästy latino Lasse, kun sai kunnon osuman. :evil: Miksi ei tyttö tykkä minua.....
Kiitos, olen toistaiseksi puhunut ;) Palaan vielä.....