Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by JohnnyB
Omna, "maassa maan tavalla tai maasta pois" tätä käytäntöä tulisi soveltaa Suomessa asuviin ulkomaalaisiin. Suomessa on paljon pakolaisia jotka ovat sopeutuneet tämän maan tavoille, rikollisten ainesten suojelulla ja ymmärtämisellä ei saavuteta mitään. Jokainen rikos on liikaa.
Mielestäni pahimman luokan rasismia on rasismi omaa maatansa ja sen kansalaisia kohtaan.
Originally posted by Mike
Juu, ollaan sivistyneitä, otetaan roppakaupalla tänne kouluttamattomia, selkeesti työelämään sopimattomia ulkomaalaisia. Juu ollaan vieraanvaraisia, annetaan heille sosiaalihuolto ja hyysätään oikein urakalla, eihän se Ahmed nyt itse sitä persettään osaa pyyhkiä kun ei ole rahaa vessapaperiinkaan. Juu ollaan avarakatseisia, kun nämä sitten suomalaisesta yhteiskunnasta syrjäytyneenä tekevät rikoksiaan, niin nähdään asia monelta eri kantilta, mm. siltä ettei heillä ole helppoa, miten itse tekisit tilanteessa, voi kuinka kamalaa on joutua vieraaseen kulttuuriin.
Paskanmarjat, sitä voi leikkiä vaikka kuinka poliittisesti korrektia, pitää kikkeliskokkelispuheita ja diplomaattisesti vastailla arkoihin kysymyksiin, se ei kuitenkaan muuta sitä seikkaa, että moni asia on vituillaan Suomessa.
Originally posted by Omna
Ei Suomen tule rikollisia tänne majoittaa, se on selvää,...
En siis todellakaan halua Suomaisille mitään, mikä ei olisi Suomalaisten edun mukaista, ja se, mikä on Suomalaisten edun mukaista on vähän mielipidekysymys...
Aivan jos niitä tilastoja katsoo nin ei niistä kovin moni ole mitään mallikansalaisia ja monetko niistä ovat kotimaassaan hengenvaarassa sodan yms takia??Originally posted by JohnnyB
Ensinnäkin onnittelut loistavasti laaditusta tekstistä, tuo "ääni innosta väristen" meni vähän yli, mutta mitäs siitä.
Minun mielestäni ei ole Suomalaisten edunmukaista hyysätä niitä ulkomaalaisia, jotka eivät tänne ole aikeissakaan sopeutua vaan tekevät rikoksia ja käyttävät meidän yhteiskunnan tarjoamia etuuksia hyväkseen.
Originally posted by JohnnyB
Minun mielestäni ei ole Suomalaisten edunmukaista hyysätä niitä ulkomaalaisia, jotka eivät tänne ole aikeissakaan sopeutua vaan tekevät rikoksia ja käyttävät meidän yhteiskunnan tarjoamia etuuksia hyväkseen.
Jaa että ongelman tunnustamisella päästään tästäkin ongelmasta eikä sillä että vähennetään pakolaispaikkoja tai pistetään heti ulos maasta ne jotka syyllistyvät rikokseen..Originally posted by Agony
Aivan. Ongelmat pitää tunnustaa. Mutta silloin tehdään väärin kun näitä argumentteja käytetään ulkomaalaisten yleiseen leimaamiseen ja pakolaisten määrän vähentämiseen Suomessa.
Originally posted by sekosammy
Jaa että ongelman tunnustamisella päästään tästäkin ongelmasta eikä sillä että vähennetään pakolaispaikkoja tai pistetään heti ulos maasta ne jotka syyllistyvät rikokseen..
Originally posted by Mike
se ei kuitenkaan muuta sitä seikkaa, että moni asia on vituillaan Suomessa.
Originally posted by sss
"
Mua ei kiinnosta ja mä en halua suvaita jotain kynäniskaista fubu wannabee getto neekeriä joka jo pelkällä olemuksellaan tekee monelle ihmisille pelokkaan ja ahdistuneen olon. Mä en halua kuunnella näiden alkuasukkaiden mölötystä kun olen päiväkävelyllä kaupungilla, mä en myöskään halua että ne huorittelee Suomen kauniita naisia kun sitä pesää ei tuukaan heti kun ne haluaisi
Originally posted by sekosammy
Eli sun mielestä pitäisi palkata lisää poliiseja kun tänne tulee noita somppupaskoja jotka tekevät rikoksia...
:curs:
porukka on olevinaan niin sivistyneitä ja kansaisnvälisä ihmisiä että huh huh...
Originally posted by sss
[BJa taas sitä vouhutusta ymmärtämisestä, suvaitsemista vaan sen takia että humaania olla suvaitsevainen. Täällä joku sanoikin jo kliseen "maassa maan tavalla jne", näinhän se pitää mennä!
Menet Omna oman tasosi alapuolelle kun edes kehtaat lässyttää tollaisesta, puhetta tulee kuin sosiaalitantan suusta. Ja turha vastata että sulla SSS, ei edes ole mitään tasoa. Ei ehkä olekaan mutta mä en ainakaan nöyristele.
Mua ei kiinnosta ja mä en halua suvaita jotain kynäniskaista fubu wannabee getto neekeriä joka jo pelkällä olemuksellaan tekee monelle ihmisille pelokkaan ja ahdistuneen olon. Mä en halua kuunnella näiden alkuasukkaiden mölötystä kun olen päiväkävelyllä kaupungilla, mä en myöskään halua että ne huorittelee Suomen kauniita naisia kun sitä pesää ei tuukaan heti kun ne haluaisi(onneksi Suomessa on vielä näitä järkeviäkin naisia), myöskään mä en halua että koulussa suvivirsi lopetetaan sen takia että joku Suomeen sopeutumaton mulkero "sa loukata mun kultuuri ja uskonto, ku sa laula toi musiiki"
Lista olisi loputon, kysymys ei ole meistä suomalaisista vaan niistä toisista. Ei meidän tarvitse sopeutua vaan niiden tässä on sopeuduttava, jos ei sopudu niin tehdään diili neukkujen kanssa ja lähetetään sopeutumattomat yksilöt Siperiaan duunia paiskimaan, kyllä siinä rupee nopeasti tekemään mieli opiskella kieli ja kulttuuri asiat kuntoon kun isoherra Pakkanen vähän puhaltelee. :lol2:
[/B]