Kaikki Tony Halmeen puheet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kimppu
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by JohnnyB
Omna, "maassa maan tavalla tai maasta pois" tätä käytäntöä tulisi soveltaa Suomessa asuviin ulkomaalaisiin. Suomessa on paljon pakolaisia jotka ovat sopeutuneet tämän maan tavoille, rikollisten ainesten suojelulla ja ymmärtämisellä ei saavuteta mitään. Jokainen rikos on liikaa.

Mielestäni pahimman luokan rasismia on rasismi omaa maatansa ja sen kansalaisia kohtaan.

Ei Suomen tule rikollisia tänne majoittaa, se on selvää, mutta on todella typerää, jos kansanedustaja antaa ymmärtää, että on syytä pelätä, jos naapurissa asuu ulkomaalaisia. Tämä ei palvele Suomea eikä sen kansalaisia.

Minusta on tullut vahemmalla iällä todella kansallismielinen nationalisti. Tämä tarkoittaa sitä, että olen koko ajan alkanut enemmän arvostaa Suomalaisuutta, Suomalaista kulttuuria, Suomalaista luontoa, Suomalaisia arvoja ja Suomalaisia ihmisiä!

Aina kun olen käynyt ulkomailla ja tutustunut joihinkin ulkomaalaisiin, niin olen ääni innosta väristen ilmoittanut olevani Suomalainen ja ollut ehkä jopa vähän ihmeissäni jos se ei kaikista olekaan todella cool juttu. Kaikki ovat varmasti saaneet kuulla kuinka hieno maa Suomi mielestäni on.

En siis todellakaan halua Suomaisille mitään, mikä ei olisi Suomalaisten edun mukaista, ja se, mikä on Suomalaisten edun mukaista on vähän mielipidekysymys. Minun mielestä Suomalaisten edun mukaista on, että meidät tunnetaan vieraanvaraisena, rehellisenä, sivistyneenä,osaavana, avarakatseisena kansana, jonka kanssa on helppo tulla toimeen.

Näin käsittääkseni asia pitkälle onkin, ja sen vuoksi meidän pieni 5 miljoonan ihmisen kansa on niin hyvin tunnettu kansainvälisesti ja voimme olla vaikuttamassa koko maailman asioihin arvostettuna kansakuntana, jonka mielipiteitä kuunnellaan.

Juu, ollaan sivistyneitä, otetaan roppakaupalla tänne kouluttamattomia, selkeesti työelämään sopimattomia ulkomaalaisia. Juu ollaan vieraanvaraisia, annetaan heille sosiaalihuolto ja hyysätään oikein urakalla, eihän se Ahmed nyt itse sitä persettään osaa pyyhkiä kun ei ole rahaa vessapaperiinkaan. Juu ollaan avarakatseisia, kun nämä sitten suomalaisesta yhteiskunnasta syrjäytyneenä tekevät rikoksiaan, niin nähdään asia monelta eri kantilta, mm. siltä ettei heillä ole helppoa, miten itse tekisit tilanteessa, voi kuinka kamalaa on joutua vieraaseen kulttuuriin.

Paskanmarjat, sitä voi leikkiä vaikka kuinka poliittisesti korrektia, pitää kikkeliskokkelispuheita ja diplomaattisesti vastailla arkoihin kysymyksiin, se ei kuitenkaan muuta sitä seikkaa, että moni asia on vituillaan Suomessa.

Originally posted by Mike
Juu, ollaan sivistyneitä, otetaan roppakaupalla tänne kouluttamattomia, selkeesti työelämään sopimattomia ulkomaalaisia. Juu ollaan vieraanvaraisia, annetaan heille sosiaalihuolto ja hyysätään oikein urakalla, eihän se Ahmed nyt itse sitä persettään osaa pyyhkiä kun ei ole rahaa vessapaperiinkaan. Juu ollaan avarakatseisia, kun nämä sitten suomalaisesta yhteiskunnasta syrjäytyneenä tekevät rikoksiaan, niin nähdään asia monelta eri kantilta, mm. siltä ettei heillä ole helppoa, miten itse tekisit tilanteessa, voi kuinka kamalaa on joutua vieraaseen kulttuuriin.

Paskanmarjat, sitä voi leikkiä vaikka kuinka poliittisesti korrektia, pitää kikkeliskokkelispuheita ja diplomaattisesti vastailla arkoihin kysymyksiin, se ei kuitenkaan muuta sitä seikkaa, että moni asia on vituillaan Suomessa.

En sano, että Suomen pitäisi mitenkään roudata ulkomaalaisia Suomeen, eihän niin kukaan ole tekemässäkään eikä siinä mitään järkeä olekaan.

Ulkomaalaisia tulee Suomeen turisteina, joka on varmasti kaikkien mielestä ok, tuohan se rahaa Suomeen ja haluammehan esitellä ylpeinä isänmaatamme muillekin.

Ulkomaalaisia tulee Suomeen tekemään työtä. Tämä on varmasti monien mielestä ok, koska saahan valtiomme tästä verotuloja ja onhan meilläkin mahdollisuus lähteä tekemään töitä ,muihin maihin. Tässä on vaan oltava tarkkana, että lakeja noudateaan, eikä pimeää ulkomaalaista työvoimaa saa päästää Suomeen, se pilaa rehellisten ulkomaalaisduunareiden maineen, heikentää Suomalaisten kilpailukykyä työmarkkinoilla, laskee palkkoja, tukee rikollisuutta yms...

Ulkomaalaisia tulee myös Suomeen pakolaisina. Tämä on varmaan se osa ulkomaalaisista, joka kaihertaa monen mieltä. Suomi on kuitenkin aivan häntäpäänä länsimaissa, jos katsotaan pakolaisten määrää suhteutettuna väestöön. Meidän on kuitenkin kannettava oma vastuumme tässä asiassa ja otettava hätää kärsivät, kuoleman vaarassa olevat ihmiset vastaan. Tässä on oltava tarkkana myös, ettei mukaan pääse ammattirikollisia ja muita huijareita. Jos Suomi joskus tulevaisuudessa apua tarvitsee, voimme sitä hyvällä syyllä sitten muilta pyytää, kun olemme auttaneet heitä vuorollamme.

Moni asia on varmasti Suomessa pielessä, mutta vielä pidempi on lista asioista jotka toimivat todella hyvin verrattaessa mihin tahansa muuhun maahan. Suomalaiset on tainnut tottua parissa kymmenessä vuodessa niin hyvään, että unohtuu, mitä elämä oli vaikkapa 40-50 luvulla. Eipä taitaisi kukaan meistä "nykynuorista" selvitä edes hengissä tuona aikana näillä eväin...

Originally posted by Omna
Ei Suomen tule rikollisia tänne majoittaa, se on selvää,...

En siis todellakaan halua Suomaisille mitään, mikä ei olisi Suomalaisten edun mukaista, ja se, mikä on Suomalaisten edun mukaista on vähän mielipidekysymys...

Ensinnäkin onnittelut loistavasti laaditusta tekstistä, tuo "ääni innosta väristen" meni vähän yli, mutta mitäs siitä.

Minun mielestäni ei ole Suomalaisten edunmukaista hyysätä niitä ulkomaalaisia, jotka eivät tänne ole aikeissakaan sopeutua vaan tekevät rikoksia ja käyttävät meidän yhteiskunnan tarjoamia etuuksia hyväkseen.

Ensinnäkin onnittelut loistavasti laaditusta tekstistä, tuo "ääni innosta väristen" meni vähän yli, mutta mitäs siitä.

Minun mielestäni ei ole Suomalaisten edunmukaista hyysätä niitä ulkomaalaisia, jotka eivät tänne ole aikeissakaan sopeutua vaan tekevät rikoksia ja käyttävät meidän yhteiskunnan tarjoamia etuuksia hyväkseen.
Aivan jos niitä tilastoja katsoo nin ei niistä kovin moni ole mitään mallikansalaisia ja monetko niistä ovat kotimaassaan hengenvaarassa sodan yms takia??

paskanmarjat kovin monikaan tulevat vittu lomalle tänne suomeen ja ottavat siitä vaan kaikki irti kuion vain mahdollista..:curs:

Aivan. Ongelmat pitää tunnustaa. Mutta silloin tehdään väärin kun näitä argumentteja käytetään ulkomaalaisten yleiseen leimaamiseen ja pakolaisten määrän vähentämiseen Suomessa.

Originally posted by Agony
Aivan. Ongelmat pitää tunnustaa. Mutta silloin tehdään väärin kun näitä argumentteja käytetään ulkomaalaisten yleiseen leimaamiseen ja pakolaisten määrän vähentämiseen Suomessa.
Jaa että ongelman tunnustamisella päästään tästäkin ongelmasta eikä sillä että vähennetään pakolaispaikkoja tai pistetään heti ulos maasta ne jotka syyllistyvät rikokseen..:rolleyes:

Loistava linkki, kyllä poliiseja pitäis saada paljon lisää, muuten ollaan kohta kusessa noitten ulkomaalaisrikollisten kanssa.

Halme on paikkansa ansainnut, jos nyt kukaan siellä on?, kyllähän sinne pääsee porukkaa jos jonkinlaista, ent. laulajia, ent. urheilijoita ja olikos siellä ent. missejäkin?.

Halme oli muuten ainoa ehdokas jota oisin äänestänyt, varmaan moni muukin joka ei päässyt äänestää olis äänestäny Halmetta:(

"Kaikki me ihmiset olemme samanlaisia geeneiltämme, jokaisen veri on punaista, kulttuurierot voivat olla kyllä suuret. Pelottelulla ja muurien rakentamisella emme saavuta mitään, sen sijaan joitain voidaan saavuttaa aidolla yrityksellä ymmärtää toista ja toisen kulttuuria sekä ymmärryksellä siitä, että omat tapamme ja tottumuksemme ovat yhtä outoja monista ulkomaalaisista kuin heidän tapansa meidän mielestä."

Ja taas sitä vouhutusta ymmärtämisestä, suvaitsemista vaan sen takia että humaania olla suvaitsevainen. Täällä joku sanoikin jo kliseen "maassa maan tavalla jne", näinhän se pitää mennä!
Menet Omna oman tasosi alapuolelle kun edes kehtaat lässyttää tollaisesta, puhetta tulee kuin sosiaalitantan suusta. Ja turha vastata että sulla SSS, ei edes ole mitään tasoa. Ei ehkä olekaan mutta mä en ainakaan nöyristele.

Puhun ja ajattelen kuin yksi kansanedustajistamme mutta kyseinen herra ei ole vaikuttanut mielipiteisiini, olen aina ajatellut näin.

Mua ei kiinnosta ja mä en halua suvaita jotain kynäniskaista fubu wannabee getto neekeriä joka jo pelkällä olemuksellaan tekee monelle ihmisille pelokkaan ja ahdistuneen olon. Mä en halua kuunnella näiden alkuasukkaiden mölötystä kun olen päiväkävelyllä kaupungilla, mä en myöskään halua että ne huorittelee Suomen kauniita naisia kun sitä pesää ei tuukaan heti kun ne haluaisi(onneksi Suomessa on vielä näitä järkeviäkin naisia), myöskään mä en halua että koulussa suvivirsi lopetetaan sen takia että joku Suomeen sopeutumaton mulkero "sa loukata mun kultuuri ja uskonto, ku sa laula toi musiiki"

Lista olisi loputon, kysymys ei ole meistä suomalaisista vaan niistä toisista. Ei meidän tarvitse sopeutua vaan niiden tässä on sopeuduttava, jos ei sopudu niin tehdään diili neukkujen kanssa ja lähetetään sopeutumattomat yksilöt Siperiaan duunia paiskimaan, kyllä siinä rupee nopeasti tekemään mieli opiskella kieli ja kulttuuri asiat kuntoon kun isoherra Pakkanen vähän puhaltelee. :lol2:

Edelleen sanon sen minkä olen jo monta kertaa todennut: Tervetuloa kaikki tänne, jotka opiskelevat kielemme kiitettävään kuntoon, samoin kulttuurimme, käytöstavat ja tekevät duuninsa kunnolla ja näin maksavat valtiolle verotuloina oleskelunsa. Ja centin centtiä valtion niille ei tarvitse maksaa.

Ei mullekaan kukaan maksa mitään, ai mistäköhän mahtaa johtua? Voisiko se olla niin että mä en yksinkertaisesti kehtaa olla steissillä sylkemässä ihmisten päälle ja tekemässä rikoksia, samaan aikaan kun kunnon kansalaiset käyvät töissä ja maksavat veroistaan näiden vetelehtijöiden palkan.

Hassua, Suomessa saa palkkaa siitä että tekee rikoksia ja on yhteiskuntakelvoton.

Tulipa purkauduttua...tärkeä aihe, jolle en kuitenkaan voi tehdä mitään :(

Originally posted by sekosammy
Jaa että ongelman tunnustamisella päästään tästäkin ongelmasta eikä sillä että vähennetään pakolaispaikkoja tai pistetään heti ulos maasta ne jotka syyllistyvät rikokseen..:rolleyes:

Sanoinko noin?

Originally posted by Mike
se ei kuitenkaan muuta sitä seikkaa, että moni asia on vituillaan Suomessa.

Juu, mutta ulkomaalaisasia ei ole ongelmista suurimpia. Joidenkin mielissä se vaan tuntuu kasvavan melkoiseksi peikoksi...

Tosin olen kyllä sitä mieltä, että poliisille pitäisi saada rajusti lisää määrärahoja ja miehiä. Eiköhän tällaisessa tapauksessa rikosten määrä (myös ulkomaalaisten tekemien) laskisi ja niiden selvittämisprosentti nousisi.

Eli sun mielestä pitäisi palkata lisää poliiseja kun tänne tulee noita somppupaskoja jotka tekevät rikoksia...
:curs:

porukka on olevinaan niin sivistyneitä ja kansaisnvälisä ihmisiä että huh huh...

Originally posted by sss
"
Mua ei kiinnosta ja mä en halua suvaita jotain kynäniskaista fubu wannabee getto neekeriä joka jo pelkällä olemuksellaan tekee monelle ihmisille pelokkaan ja ahdistuneen olon. Mä en halua kuunnella näiden alkuasukkaiden mölötystä kun olen päiväkävelyllä kaupungilla, mä en myöskään halua että ne huorittelee Suomen kauniita naisia kun sitä pesää ei tuukaan heti kun ne haluaisi

Mielenkiintoista: et halua hyväksyä ketään, jonka ulkonäöstä tai puhetavasta et pidä. Pieneksi kävisi Suomen väkiluku, jos tuolla perusteella jaettaisiin kansalaisoikeuksia...

Hmm... useammin olen kyllä kuullut suomalaisten teinipoikien ja humalaisten punaniskojen harrastavan huorittelua.

Originally posted by sekosammy
Eli sun mielestä pitäisi palkata lisää poliiseja kun tänne tulee noita somppupaskoja jotka tekevät rikoksia...
:curs:

porukka on olevinaan niin sivistyneitä ja kansaisnvälisä ihmisiä että huh huh...

Ei ollut kyse ihan tuosta, tiedät sen kyllä itsekin. Somalit eivät ole ainoa ihmisryhmä, jotka tekevät rikoksia.

Mun mielestä pitäis säätää sellanen laki että että kaikki ulkomaalaiset jotka tulee tänne niin jos tekee yhden rikoksen tai on mukana jossain rikoksessa niin sais heti maasta karkotuksen.

Originally posted by sss
[BJa taas sitä vouhutusta ymmärtämisestä, suvaitsemista vaan sen takia että humaania olla suvaitsevainen. Täällä joku sanoikin jo kliseen "maassa maan tavalla jne", näinhän se pitää mennä!
Menet Omna oman tasosi alapuolelle kun edes kehtaat lässyttää tollaisesta, puhetta tulee kuin sosiaalitantan suusta. Ja turha vastata että sulla SSS, ei edes ole mitään tasoa. Ei ehkä olekaan mutta mä en ainakaan nöyristele.

Mua ei kiinnosta ja mä en halua suvaita jotain kynäniskaista fubu wannabee getto neekeriä joka jo pelkällä olemuksellaan tekee monelle ihmisille pelokkaan ja ahdistuneen olon. Mä en halua kuunnella näiden alkuasukkaiden mölötystä kun olen päiväkävelyllä kaupungilla, mä en myöskään halua että ne huorittelee Suomen kauniita naisia kun sitä pesää ei tuukaan heti kun ne haluaisi(onneksi Suomessa on vielä näitä järkeviäkin naisia), myöskään mä en halua että koulussa suvivirsi lopetetaan sen takia että joku Suomeen sopeutumaton mulkero "sa loukata mun kultuuri ja uskonto, ku sa laula toi musiiki"

Lista olisi loputon, kysymys ei ole meistä suomalaisista vaan niistä toisista. Ei meidän tarvitse sopeutua vaan niiden tässä on sopeuduttava, jos ei sopudu niin tehdään diili neukkujen kanssa ja lähetetään sopeutumattomat yksilöt Siperiaan duunia paiskimaan, kyllä siinä rupee nopeasti tekemään mieli opiskella kieli ja kulttuuri asiat kuntoon kun isoherra Pakkanen vähän puhaltelee. :lol2:

[/B]

Jos jonkun mielestä lässytän, niin ei voi mitään. Teen vain saman, kun muutkin täällä, kerron oman mielipiteeni. Jos se jonkun mielestä kuulostaa sosiaalitantan itkulta, niin ehkä mä sitten olen sosiaalitantta joka on vaan syntynyt väärään ruumiiseen....Tähän ei ole tiettävästi olemassa eikä odotettavissa apua edes leikkauksen muodossa....

Miten joku "ghetto naapuri" voi pelkällä olemuksellaan tehdä ahdistuneen ja pelokkaan olon? En voi henk. koht. ymmärtää, mutta jos jotakuta ihan oikeasti pelottaa, niin kai se on sitten ongelma. Käsittääkseni Suomessa kuitenkin alkuasukkaat ovat Suomalaisia tai oikeastaan taitavat olla Saamelaisia, eikä "ghettoneekereitä" tai sitten meni mun maailmankuva ihan uusiks...

Itse esimerkiksi Kalliossa paljon hengailleena en ole törmännyt yhteenkään tummaihoiseen huorittelijaan tai muuten huomattavan huonoon käytökseen heidän osalta. Suomalaisia "mölöttäjiä" on kyllä tullut vastaan senkin edestä.

Varmasti on niin, että tummaihoisista löytyy myös aivan totaali-idiootteja, joiden kanssa on aivan turha yrittää kommunikoida ja olla suvaitsevainen, mutta näinhän on ihmiskunnan kanssa noin muutenkin, riippumatta ihon väristä.

On itsensä pettämistä ajatella, että jos saataisiin kaikki pakolaiset pois Suomesta niin minunkun elämässäni kaikki olisi paremmin ja leipäkin taas maistus leivältä.

No, niin....liityn tähän miehiseen keskusteluun "hennolla" naisen äänellä ;) Elikkä Halmeen kannattajiin kuulun minäkin, toivon nyt vaan,että herraa kuunnellaan siellä eduskunnassa ja asiat menisivät läpi.....

Täyttä pee puhetta, etteikö ulkomaalaisten kanssa tarvis olla tekemisisssä.... ei niitä pysty kiertämään ja välttelee, vaikka TODELLAKIN haluais..... Olen vielä asiakaspalvelu duunis, niin päivittäin tulee mobatuwuputut kassalla mongertaa..... ja useimmiten valittamaan.... Onneksi sentään naapuris ei ole "kuin" mustalaisia...mutta ei tarvi kun parin sadan metrin päähän mennä, niin löytyy kerrostalollinen väärän värisiä terroristin alkuja..Piha-aidat rikki, autot ryövätään ja hajotetataan parkkipaikoilla ja polkupyörääsi et aamulla löydä sieltä mihin illalla jätit.... Siinä on talonmiehellä ja poliisilla hommia!!! Eipä siellä taida enää asua ku pari suomalaisperhettä (ulkomaalaisten frendejä) ja sit mombasat itse...kaikki muut ovat muuttaneet ja kauas.....

Tietenkin kysytte mitä v*ttua mä sit tällä alueella asun ja marisen... Täällä kaupunginosassa on kerros-ja rivitaloalueita paljonkin, mutta missään muualla tämä ongelma ei rehota kuin mulattien asuntoalueella.....mutta pelkäänpä, että milloin ne hyökkää meidän parkkikselle terrorisoimaan..... mulatti kersojen kesälomaki kohta alkaa ja tilanne tulee pahentumaan....
Kuinkas ollakkaan koko kaupungin vaarallisimmat asuinalueet ovat mulattien valtaamia.......

Aivan niinkuin Halme sanoo....... Asiat tarvii saada siihen malliin, ettei kenenkään tarvitse pelätä omaisuutensa tai HENKENSÄ takia, koska ulkomaalaiset rellestää tääl miten huvittaa.....

Onneksi on hiukan edes lihaa tarttunut kroppaan, että uskon pärjääväni yhtä mulattia vastaan.....mutta kymmenen on eri asia....(tarvitsevat laumaa tuekseen...tämä laji ei liiku yksin....) Ja ne veitset ja muut teräaseet kuuluvat kuvioon..... ei se ole koskaan nyrkki nyrkistä...... ei ne sillo pärjäis suomipojalle tai tytölle ;)

Ja nämä saatanat tulevat baariin huippu kuteissa, kun itse venyttää penniä kuukausia satsatakseen yhteen asukokonaisuuteen..... Ja mombasa äijät käyttäytyvät kulttuurinsa mukaan eli kuvittelevat omistavansa koko baarin muijat....."ota sinä tuo vaalea, minä ota tumma".....ja sit vaan reteesti perseestä kiinni ja tullaan sitä järkyttävää lantion vetkutusta esittää siihen.... :urjo:
Onneksi kaveri ehti varottaa mua ja kyllä pelästy latino Lasse, kun sai kunnon osuman. :evil: Miksi ei tyttö tykkä minua.....

Kiitos, olen toistaiseksi puhunut ;) Palaan vielä.....

Siteeratakseni Halmetta:
"Mulle on ihan sama minkä värinen ihminen on, musta, punanen, keltanen tai vihreä, jos se vaan tulee maahan laillisesti, hankkii itselleen duunia, tekee kahdeksasta viiteen töitä ja elättää itsensä ja perheensä ja on rehellinen. Siitä vaan vääntämään koodia tai kebabbia ja bisnestä pystyyn. Jos meidän täytyy yleensä pakolaisia ottaa, mikä on on sinänsä täysin älytöntä koska muutaman tuhannen ihmisen roudaamisella Suomeen on hyttysen ripulipaskaa pienempi merkitys maailman pakolaisongelmalle, niin otetaan edes niitä, jotka haluaa tehdä töitä ja osaa käyttäytyä."

Samaa mieltä :worship:
P.S: Ja nyt joku alkaa jo varmasti viisastelemaan, että "mites sä muka valitset ne työtä tekevät" jne.
Helppoahan se ei ole, mutta tuo on jo hyvä alku.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom