Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hämmer sanoi:Sellasta kyselisin, että onko teille tullut stoppi penatulosten kehittymisessä?? Tai tietysti on, mutta mihin tulokseen on jääny ja kuinka pitkäksi aikaa?? (Tietty tohon tulokeen vaikuttaa myös oma massa!) Ite painan 78 kg ja penkkitulos ollu kevvästä asti niinkin alhainen ku 110kg... Reenaan 4-jakosella ohjelmalla, jossa yhtenä päivänä teen rinnan ja olkapäät samalle kertaa... Onks toi tulosjämähdys normaalii ja onko kehitystä odotettavis tolla ohjelmalla lähi aikoina??
Stailivirhe sanoi:Mulla ois tällänen kysymys, että kun teen 2x6sta, niin ensimmäinen sarja tulee "helposti" ja asento on todella jämäkkä, selän kaari pysyy, ja on kaikenkaikkiaan hyvä punnertaa.
Pidän ensimmäisen ja toisen sarjan välissä 4-5minuutin tauon, mutta toisessa sarjassa 1-3 toiston jälkeen tuppaa asento alkaa menemään vituiksi -> kaari ei pysy ja asento on muutenkin yht äkkiä hieman 'epävarma'. Selkä alkaa suoristua, ja jalat alkavat etsiä lattialta parempaa asentoa/otetta.
Eli mikä mahtaisi olla vikana? Pitäisikö tekniikkaa vaan harjoitella ja opetella, vai olisiko joku tietty asia asentoa ottaessa erityisen huomioonotettava, jotta se kroppa pysyisi koko sarjan ajan jämäkkänä?
muokkaaja sanoi:Mun raw nosto(hyväksytty) on 175kg, kiitos hyvän kaaren ja sarja oli 85kg.
vekku sanoi:Kertokaas ammattilaiset kuinka saatte tehtyä kunnon kaaren? Mulla on ollut aina todella huono kaari. Kisoissa näkee miten äijät vääntää selkänsä ihan mahottoman mutkalle. Mistä se mutka on siis kotoisin? Tiedän että toisilla on notkea selkä ja toisilla ei ihan luonnostaan... Mutta olisko meille ei kaareville nostajille olemassa joku hyvä venytys/ liike tms. jolla sais vähän selkään kaarevuutta/ notkeutta. Mielestäni on hieman "epäreilua" kun hyvän kaaren omaavalla nostajalla on puolta lyhyempi nostomatka kun esim. mulla.
Tällä hetkellä nostan SE:n helposti n.10cm lankulta. Ois ihan sika mageeta jos sais jollain keinolla tuon vajaan 10cm pois nostomatkasta. Tai edes jotain... Meitsi on kyllä ihan lahna siinä penkissä :itku:
Olisko Raven:lla jotain kommentoitavaa???
Siis hieman tyhjä jalkapallo selän alle ja sen päällä teet kaaren...aina kun lisäät ilmaa palloon joudut tekemään isomman kaaren, tätä luulisin tuolla tarkoitettavan, itse käytän pientä kuntopalloa, joka ajaa saman asian.vekku sanoi:Jalkapalloa Täytyy kokeilla... Ilmeisesti ihan penkillä pallon kans...?
Itse teen penkin jalat penkillä,ja viimeiset veriset punnerrukset jalat ilmassa jos ei muuten mene.Toki voisin tehdä jalat maassa ja perse 30cm ilmassa että saisin sen 20kg enemmän ja voisin sanoa nostaneeni näin ja näin paljon mutta en todellakaan usko että lihaskasvun kannalta on "huijata" perse ilmassa taktiikalla?