Kaikki penkkipunnerruksesta!

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
neutraali sanoi:
200kg penkki ei ole enään tavikselle sasnottuna juurikaan mitään, vain lajia(siis painojen nostelua) harrastavat tajuavat kuinka kiven alla se 200kg penkki punnerrus oikeesti on(puhun siis paidattomasta nostosta tietystikin).
Lähes jokainen suomalainen yli 15-vuotias mies on joskus kokeillut penkkipunnerrusta. Väitän, että suurin osa pitää jo 150 kiloa
helvetin kovana tuloksena. Niitä 200 kilon paitapunnertajiakin on kuitenkin sen verran harvassa.

Sandvikin Kenneth ottaa ilman paitaa 240kg ja kisoissa Me 320,5 tohon
pro väliinhän se osuu..Se täytyy kyllä muistaa et...300kg painaa AINA
300kg ,oli paitaa tahi ei....ei pilata hyvää threadia paita tai ei jutuilla. :urjo:

icecool sanoi:
300kg painaa AINA
300kg ,oli paitaa tahi ei:
Totta mutta sandvikillakin tulis ilman paitaa esim tuo 300kg rintaan niin että ryminä kävis :) , saatanan kova ukko se silti on kun 240kg pökkää:thumbs:

Voisiko joku kertoa onko paitanostoissa muuta hyötyä kuin se, että saa lepattaa snägärijonossa? Esim. tukeeko paita sen verran, että se vähentää loukkaantumisia, vaikka malmia onkin enemmän?

Hyvä threadi, tahmean alun jälkeen kiihkeät keskustelut pääsivät käyntiin :D...

Mikä on suurin hyöty mitä kukaan on koskaan saanut penkkipaidasta (tai kuullut että joku on saanut)?

Entäpä millä penkkipaidalla tarvitsee vähiten rautaa, että tulee rintaan asti (kun joihinkin kuulemma tarvitsee useampia satoja kiloja!!)?

Ja mikä on KAIKKEIN halvin (sitämyötä kai paskin) penkkipaita?

Kirjoitin nämä tähän niin ei tule keskusteltua näistä tai "Mervi vei Matille Aku Ankan vankilaan" jutuista missään muussa threadissa... :D

TomBombadil sanoi:
Mikä on suurin hyöty mitä kukaan on koskaan saanut penkkipaidasta (tai kuullut että joku on saanut)?
Mendelson on pukannut rawina n,320kg ja kuulemma paidan kans treeneissä pari kertaa n,455kg(eli 1000 paunaa), onnistuessaan sama rauta nousee kohta puoliin kisoissa varmaankin.

-Marchi- sanoi:
Osi kyl mageeta vejellä penkkipaidal jumalaton tulos ja leijua sit kaikille sil :D Sitku pyytää revanssia ja ei oo penkkipaia messis, ni tulee tippa linssiin...
Onks missään semmosta penkkipaita vuokraamoa... :D Ei kestais osta jtn vitun kallista paitaa tommosen murkkupoikien kisailun takia.

En haluis rikkoo sun haaveita, mutta toi ei oo aivan niin helppoo. Jos paitaa kokeilee ekaa kertaa, niin ei silloin varmaan heti kyllä enkkoja rikota. Paidalla nostaminen vaatii taitoa, tai ainakin muutamia harjoitusnosto kertoja. Ajan mittaan ja oikealla tekniikalla varmasti saa maksimia nostettua, mutta se ei ole kuitenkaan niin helppoa kun kuvittelet. Tai tietty voit paidan hommata ja kokeilla kuinka onnistuu :)

Eräs tuttuni on nostanut kilpailunostona yli 250 kiloa ja 82,5 kg sarjaan. Mielestäni aika mahtava tulos, vai mitä olette mieltä... Etenkin kuin usein kisoissa pari sarjaa painavimpien kavereiden voittajat eivät pääse samaan!

Dodi, kiva threadi btw..

Kertokaapa nyt mites sitä lankkupenkkiä kannattas tehä? jossain lehdessä oli että jotain kerran 2 kuukaudessa lankkua ja muut reenit normaalia.. voiko tämmönen sitte vaikuttaa johonki, tuntus että ei?
eli millä intervallilla lankkupenkkireeniä? rintareenin vai ojentajareenin yhteydessä? levee vai kapee ote?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Flesh sanoi:
Eräs tuttuni on nostanut kilpailunostona yli 250 kiloa ja 82,5 kg sarjaan. Mielestäni aika mahtava tulos, vai mitä olette mieltä... Etenkin kuin usein kisoissa pari sarjaa painavimpien kavereiden voittajat eivät pääse samaan!

Yksi henkilö Suomessa on tuohon 250 kiloon alle 82,5 kiloisena pystynyt, Petri Kotka 07.09.03 Turussa 250kg sarjaan 82,5kg. Se on FPO:n SE siinä sarjassa.

neutraali sanoi:
Totta mutta sandvikillakin tulis ilman paitaa esim tuo 300kg rintaan niin että ryminä kävis :)

Niinhän se ottaa paidallakin raudat rintaan uskomattomalla vauhdilla. Se on skilliä. Skillz.

Force sanoi:
Niinhän se ottaa paidallakin raudat rintaan uskomattomalla vauhdilla. Se on skilliä. Skillz.
Joo sandvikillä on kyllä räjähtävä tyyli, mutta tarkoitin että ilmanpaitaa se tulis tosi rytinällä rintaan mutta ei ylös :D

Sandvik 315kg penkki

Paljo sit joku kohtalaine penkkipaita maksaa? Varmaan liikaa mun makuun.

-Marchi- sanoi:
Paljo sit joku kohtalaine penkkipaita maksaa? Varmaan liikaa mun makuun.
Mun mielestä penkkipaitaa ei kannata ostaa jos ei ihan tosissaan halua kisata. Ei se paita tuo sitä voimaa lisää.

Edit: hintahaarukka on siinä 50-250e.

niinhän se on että jos nostaa paidalla vaikka sen legendaarisen 2mk niin ei sillä nostajalla kuitenkaan ole sitä voimaa mikä vaaditaan tohon 2mk punnertamiseen
vaan se on tavallaan semmosta "feikki" voimaa
marchille vielä: käytettynä voit saada n.100? ehkä allet titan fury auttaa ehottomasti eniten mutta vaatii käyttäjältään paljon. ainakin paras mitä ipf sallii mutta se riippuu henkilöstä jokainen paita ei toimi kaikilla eikä myöskään ekalla treenikerralla vaan sillä pitää treenata useita kertoja.
[mod]Tämä ei ole Doping/antidoping -osio! -JohnnyB[/mod]

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
no oon tuntenu sen jo 16vuotta että kyllä mä uskosin ettei se valehtele
on se ollu doping testeissäkin.
ja eihän tuo ihme tulos ole jos oma paino on 140kg on siinä lihastakin mutta on sitä läskiäkin aika paljon

devil666 sanoi:
no oon tuntenu sen jo 16vuotta että kyllä mä uskosin ettei se valehtele
on se ollu doping testeissäkin.
ja eihän tuo ihme tulos ole jos oma paino on 140kg on siinä lihastakin mutta on sitä läskiäkin aika paljon

Juu, ei painoon nähden mahdoton tietenkään ja tulosta en lainkaan epäile. Mutta kun et itse ole kyseessä, niin ei koskaan voi olla varma..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom