Kaikki OK??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja "Rukoilija"
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

"Rukoilija"

Tein tossa torstaina keskitettyä hauis kääntöö ja tuli kyynärtaive ihan vitun kipeeks. Tein 2x10x12kg per käsi. On vieläkin kipee ja arka liikkeelle. Onko koti kikkoja jolla sais nopeammin kuntoon...??(venytys ei oo auttanu hirveesti) :(

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
kyllä se siitä paranee..riittävä lepo lienee paras vaihto ehto..ja ei kai nyt pikkuinen lihas kipu..haittaa tietääpähän ainakin että on reeni mennyt perille..:thumbs:

Kaikki on varmaan OK, mutta on silti inhottavaa kun kyynärtaive menee kipeäksi. Mulle juuri toi keskitetty hauiskääntö aiheuttaa sitä kipua.

Ei tuossa tietääkseni hätää ole, mulla pariin otteeseen on tullut, usein pitempiä sarjoja tehdessä ja suoralla tangolla hauiskääntöä vääntäessä, siinä kun jotenkin se asento on ranteilla hieman hankala, vaan on niin hyvä liike että sitä suosin.

Se jänne / lihaksen pää / whatever siinä kipeytyy, ja lepo + venyttely auttaa, kannattaa antaa rauhassa parantua ja jättää suosiolla hauistreenit pois muutamaksi treenikerraksi (viikossa viimeistään mulla paranee), muuten kipeytyy vaan uudestaan ja kahta pahemmin.

Eiköhän siinä kaikki ole OK, mullakin tuo on pari kertaa kipeytynyt, johtuu varmaan kun suosin tuota suoralla tangolla tehtävää hauiskääntöä, siinä ranteilla jotenkin kumma asento vaikka muuten pirun hyvä liike. Antaa rauhassa parantua ja venyttelee sitä (kunnon pitkiä venytyksiä, esim. 1 min. ja rauhassa, ei mitään repimistä) niin viimeistään viikossa mulla paranee, kun jättää hauiksen osalta treenit väliin ja varoo vähän tietyissä selkäliikkeissä.

Se jännehän siinä kai vihoittelee, tiedä sitten voikos seurata jotain pahempaakin jos ei tuon anna parantua.

Anna kylmää, lepoa ja ota buranaa. Ei kannata kovin venytellä sitä, kuulostaa siltä että hauiksen kiinnityskohta olisi vähän revähtänyt.

mistähän johtuu hauista vääntäessä "sähköiskut" käsissä? hermotuksessa vikaa? tosissaan kun vaikka scottia vääntää niin "kipinöitä" menee käsissä..

Originally posted by nevahood
mistähän johtuu hauista vääntäessä "sähköiskut" käsissä? hermotuksessa vikaa? tosissaan kun vaikka scottia vääntää niin "kipinöitä" menee käsissä..

Olen huomannut täysin saman asian. Scottissa käsipainolla.

Juu täälläkin pistelee kädet scotissa...olettaisin että se liittyy jotenkin verenkiertoon-----> ei kierrä tarpeeksi verta:rolleyes:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by "Rukoilija"
Tein tossa torstaina keskitettyä hauis kääntöö ja tuli kyynärtaive ihan vitun kipeeks. Tein 2x10x12kg per käsi. On vieläkin kipee ja arka liikkeelle. Onko koti kikkoja jolla sais nopeammin kuntoon...??(venytys ei oo auttanu hirveesti) :(

Nooh samanlaista kipua mullakin ollut keväästä saakkka, voimatasot tippunu vas.hanskassa todella mukavasti. Nyt menín sitten lääkäriin ja kas, hauis revennyt.Nyt sitten otetaan kortisoonia suoraan lihakseen ja katellaan muutama viikko annetaanko veistä, jos olisin mennyt aikaisemmin lääkäriin leikkausta ei todennäköisesti tarvitsisi edes harkita.
Jos tuollaine kipu jatkuu edes muutaman viikon = lääkäriin.

Perhana, ensimmäinen viesti ei mennyt perille mutta jotenkin meni näköjään sittenkin! Nooh..jos ylläpito sattuu threadia lukemaan niin viitsii varmaan nappasta vaikkapa tuon viimeisemmän pois.

Hauis revennyt? Nyt oikein säikähti, kuulostaa niin pahalta ja itselläkin tuo kyynärtaive ollut kipeä tosiaan, ei ole kyllä enää ja täysiä väännetään. Taitaa se olla niin että mikä vaan on kipeä jotenkin muuten kun normaalia turvotusta treenin jälkeen, niin antaa sen parantua rauhassa!

Minulla kyseinen paikka menee kipeäksi usein, mutta sillon tiedän tehneeni todella kovaa hauikset. Ei pelkästään kohdistetusta tosin, luulisin että hauiskääntö levytangolla pistää rikki, sillon tällön kun rohmuaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom