Rectalpenenator
Banned
Itse olen huomannut, että räkkivedossa (polvien kohdalta) mulla liikkuu pienemmät raudat kuin mavessa. Jotenkin se irrotus pelkällä selällä ei onnistu. Silti mulla on normimavessa vaikein kohta irrotuksessa. Kumma juttu. Ja jos mavessa tekee pitkää sarjaa, niin kyllä se selkä ottaa hyvin hittiä. Itse olen nyt tehnyt maltillisilla painoilla 15-25 toistoa ja voin sanoa, että perse-reidet-selkä (sekä keuhkot) huutaa leipää sen jälkeen![]()
Mulla on ollut samaa ongelmaa. Se johtui kai siitä, että koitin alottaa sitä räkkivetoa liian ojennetulla alaselällä enkä tajunnu jännittää pakaroita kunnolla. Kai se on siitä kun yrittää varoa liikaa ettei vetäis pyöreällä selällä. Normi mavessa oli samoja vikoja aikoinaan. Joku glute bridge tai repimiskulmasoutu pienillä painoilla lämmittelyliikkeeksi voi ehkä auttaa tuntuman löytämiseen. Sanoit jossain tekeväs myös sjmv:n lukituilla polvilla, se voi liittyä myös ongelmaan.
e: sekin voi auttaa jos alotat ensin sen räkkivedon liian korkealta ja lasket sit seuraavissa sarjoissa vasta polviin sen räkin. Omalla salilla ei oo ees mitään kunnon räkkiä ja se liikerata on niin vajaa et romu liikkuu jotain max 15cm ja siinä saa ainakin hyvän tuntuman..

mut sillo oli reenii vast 2 ½ kk takan