Baarikello
Banned
Ehkä voisi ajatella myötä- ja vastaotteen määrittelemistä äärimmäisten sormien aseman perusteella. Myötäotteessa peukut vastakkain ja vastaotteessa pikkurillit vastakkain. :wadafak:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Baarikello sanoi:Ehkä voisi ajatella myötä- ja vastaotteen määrittelemistä äärimmäisten sormien aseman perusteella. Myötäotteessa peukut vastakkain ja vastaotteessa pikkurillit vastakkain. :wadafak:
timba79 sanoi:No itse en tätä "selkävikaisena" allekirjottas...tai riippuu varmaankin siitä mikä selässä vaivaa...
Mulla ainakin selkäkipu LOPPUI siihen, kun aloin SJMV:tä tekemään. On ilmeisesti ollut aikaisemmin hiukka heikko tukiranka keskivartalossa, ja tuo liike on sitä vahvistanut. Tietty jos se liike paskalta tuntuu selässä niin paree jättää väliin. Pienillä painoilla kokeilua ensin hyvällä tekniikalla
:thumbs:
Teen muuten tuota liikettä 3 kertaa viikossa 2 sarjaa kerralla, koska treenaan HST-tyylillä. Tietenkään en tee sarjoja katkeraan loppuun asti.
nasse sanoi:(kaksipäinen reisilihas, puolijänteinen lihas ja hoikkalihas)
mä oon varmaan joku virhekappale kun mulla on pelkkiä noita hoikkalihaksia :itku:
veturi sanoi:mä oon varmaan joku virhekappale kun mulla on pelkkiä noita hoikkalihaksia :itku:
timba79 sanoi:Et jos ois joku toinen jolla ois noita yliliikkuvia niveliä selässä niin ois kiva kuulla enemmänkin kokemuksia punttitouhun kanssa...vaikka sitten privaviesteinä...jos tästä aiheesta pahasti poikkeaa...:thumbs:
Counani sanoi:Oletko lopettanut HST:n vai vedätkö vaan välissä "normaalia" treeniä?
JSmith sanoi:Ennen toi nivel aiheutti lihasten jumitusta ja iskiaskipuja. Nyt kun on alaselän (varmaan vatsapuoli auttaa kanssa) lihaksisto paremmassa kunnossa niin kipuilu on paljon harvinaisempaa. Ilmeisesti yliliikkuvuus pysyy paremmin hallinnassa ja säännöllinen liikunta ylläpitää muiden nikamien liikkuvuutta ja välilevyjen terveyttä.
big piece sanoi:Ei sitä sjmv:tä tarvi sen kummemmin saada "tuntumaan" missään, se kuormittaa niitä lihaksia (reiden takaosat, pohje, pakara, alaselkä...) mitä se kuormittaa ja sillä siisti. Sama jossain (ylä)selkäliikkeissä; jotkut sepät yrittää "eliminoida" hauiksen osallistumista ja keskittyä "puristamaan" pelkästään selällä... Paskaa! Itse kannatan kunnon painoilla treenaamista, räjähtävällä konsentrisella osalla ja rauhallisella negatiivisella. Ne hauberit rasittuu sen verran mitä siinä liikkeessä tarvii, ei yhtään enempää eikä vähempää.
Mr.Bueno sanoi:Ittellä on ainakin sellanen pikku ongelma vedossa että naama on seuraavana päivänä punasia pisteitä täynnä... Ilmeisesti pinta suonet poksuu :curs:
Ja tähtiäkin on näkyny...