Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by ruisranne69
Kyykkyn tekniikka ei oo ihan kohillaan, kun nousen alhaalta "isoilla" painoilla niin tuntuu kuin vartalo kiertyisi ja toinen jalka nostaisi kehoa paremmin ylös. mistä tämä johtuu?![]()
Onko toinen jalka sitten vaan voimakkaampi? jos on miten korjaan tilanteen?
HELP!
Originally posted by ruisranne69
mulla ei meinaa nytkään pysyä käsissä vähänkään isommat painot... pitää vaan käyttää vetoremmejä melkein joka mv-sarjassa.
en...Koska olen ymmärtänyt että myötäote on parempi kehoreenissä ja symmetrian kannalta...Onko näinOriginally posted by tormave
Vedathan ristiotteella ja magnesiumin kanssa? Saa olla aikamoiset patongit selassa etta jaa otteesta kiinni. Veto ilman remmeja on hyva forkkutreeni.
Originally posted by Hulkki
Paha mennä masentamaan miestä, mutta Platzin Tompan pitkien sarjojen painot oli hieman kovemmat kuin nuo mainitsemasi.
Tomin kovin jalkatreeni miehen itsensä mukaan oli parikymmentä toistoa 260 kilolla, siitä molemmilta puolilta 20 kilon laatta aina pois ja pudotussarjoja loppuun asti. Näin siis koko matka 100 (vai oliko se 140) kiloon saakka 40 kilon pudotuksin ja jokainen "välisarja" loppuun asti. Koko homma kesti kuulemma lähemmäs 10 minuuttia ja toistoja tuli yhteensä toistasataa.
Mies kertoi maanneensa lattialla tuon jälkeen jalkojen ollessa niin kauheissa tuskissa, että oli kuin joku olisi työntänyt veitsiä Tompan reisiin.
Tuo siis miehen parhaimpina päivinä kun valokuvat olivat harmaita, Arnold maailman paras kehonrakentaja (sitä hän ei ollut 1980 Olympiassa) eikä roina loppunut vekkuleilta kesken. Oli Platz aika kovassa kuosissa vielä 90-luvun alkupuolellakin, mulla on videoklippi FIBOsta jossa Tom ottaa 225 kilolla 23 toiston syväkyykkysarjan![]()
Jos maksimivoimaa löytyy uskoisin että paras tapa päästä tuohon 180 kg x 28 sarjaan on alkaa tehdä 25-30 toiston sarjoja ja lisätä niissä pikku hiljaa painoa kunnes päästään tuohon 180 kiloon.
En tietenkään ole varma onko tuo totta, mutta parin kuukauden takaisesta MuscleMag International -lehdestä luin tuon. Eli näin mies itse on haastattelussa kertonut.Originally posted by strong
Oletko ihan varma? Nimittäin siinä Weiderin Ultimate Bodybuilding-kirjassa hän kertoi nuo minun mainitsemat ennätykset.
Yksi sarja. Toista sarjaa ei halua edes ajatella. 20 rep breathing squat -jalkatreeni kannattaa pitää todella yksinkertaisena, esimerkiksi:Miten muuten käytät niitä hengityskyykkyjä ohjelmassa ja onko vain yksi sarja?
Originally posted by Hulkki
Yksi sarja. Toista sarjaa ei halua edes ajatella. 20 rep breathing squat -jalkatreeni kannattaa pitää todella yksinkertaisena, esimerkiksi:
. Jos jotain vinkkiä tästä parin vuoden rupeamasta voi sanoa niin ehkä se että lähtee suht pienistä painoista liikkelle ja tekee toistoja RUNSAASTI, 1-3 sarjaa riittää treenikerralla (se van taytyy kokeilla että millainen fiilis on 1. sarjan jälkeen.)
):Originally posted by strong
Tunnetustihan pitkät kyykkysarjat ovat erittäin tehokkaita reisien kasvattamiseen mutta myös yleiskunnon parantamiseen.
Originally posted by Hgu
Vähän ohi otsikon, mutta miksi tämä fakta toimisi vain reisiin?? Eikös reisilihakset ole samaa kamaa kuin esmes rinta ja hauis?