Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
neutraali sanoi:siteet n+20kg
Siteissähän vaikuttaa se, minkälaiset itse siteet on ja kuinka tiukalle ne on laitettu.
no harvapa niitä löysällekään jättää jos niitä rupeaa kietomaan. tuo+20kg on varmasti aika lähelle totuutta.Stailivirhe sanoi:Siteissähän vaikuttaa se, minkälaiset itse siteet on ja kuinka tiukalle ne on laitettu
eddy sanoi:Eikös kisakyykky oo 90asteen kulmaan? Eikös normaali salikyykky ole pohjaan asti? vajaakyykkyhän on se, joka ei mene pohjaan.
Kuinka paljon noi siteet vaikuttaa kyykyssä?
Ja itehän en saa kyykystä kuin 150kg:n luokkaa. Varusteina vyö, stanssi kapea ja niin alas mennään ku menee.

ZeiZei sanoi:Kisakyykystä kulmasta en tiedä, mutta pohjaan asti tehty on syväkyykky (mitä saleilla ei näy melkein koskaan). Normaaliksi salikyykyksi voisi sanoa kyykkyä, jossa liikerata on puolet siitä mitä kisakyykyssä![]()
Salomaa sanoi:Itse en tee syväkyykkyä kuin 140kg tai alle. Sitä ylemmäs erittäin harvoin menen. Kisasyvyyteen olen mennyt 220kg niskassa ja myöskin sieltä ylös tullut. Mitä sitä turhia syväkyykkyjä tehdä kun kisoissa ollaan paljon ylempänä? Tämä siis voimanosto mielessä.
veijari sanoi:Woot? Joku vois opettaa mulle vissiin tekniikka koska mulla kyllä pitää kyykyyt tehdä melkeinpä pohjasta suosiolla jos haluaa ne riittävän syviksi... vaikuttaakohan kapea asento tässäkin?
eddy sanoi:Voitteko 2markan kyykkääjät kertoa syväkyykkytuloksenne?
Minkä takia se kyykky sitten jätetään sinne ylös, eikä alas asti? Eikö pidempi liikerata ole parempi?
Käytetäänkö niitä siteitä sen 20kg:n takia? Vai sen takia, että muut polven rakenteet ei kehity niin nopeesti, että jaksais isoja rautoja pitää?
Jos laittas sellaset siteet, ettei jalat taivu ollenkaan ilman lisäpainoja ja siten 200kg tuntuukin enää 150 kilolta?
Salomaa sanoi:Kyllä, kapea asento vaikuttaa tässäkin. Itse kun olen leveeltä (oikeasti LEVEELTÄ) kyykkivä niin kulmaan menemiseen ei hirveää matkaa tarvita. Välillä kun kapealle tekee niin matka tuntuu hirvittävän pitkältä, että pääsee sinne kulmaan.
veijari sanoi:Joo niin aattelinkin että pitäis kyykätä leveeltä mutta eikös se sitten vaadi enemmän takareisiltä ja perseeltä? Sillä kapeella tosiaan se kisasyvyys on kutakuinkin pohjasta ainakin mulla.