Hehe, no joo, ei mitään henkilökohtaista. :DLarzan sanoi:Aina niin "asiallinen" Tomi.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hehe, no joo, ei mitään henkilökohtaista. :DLarzan sanoi:Aina niin "asiallinen" Tomi.![]()
MJ45 sanoi:Joo no voi olla ettei yleisesti saa liikutettua suurempia painoja smithis. mutta mä saan ainakin ja aika reilusti suurempia pystynkin nostamaan.
Voipi kyllä olla että normaali kyykyn tekniikka on mennyt niin huonoks ettei sen takia nouse enää...
Optimus sanoi:Prässissä nikamalukko niskaan, kun ajattelin vaihteeksi ottaa prässiä jalkatreenissä kyykyn sijasta. Sen jälkeen en prässiin ole koskenut enään. Alkuaikoina tuli prässillä tehtyä mutta nykyään vain ja ainoastaan kyykkyä, siinä sitä voimaa tulee!
cuscus sanoi:Täytyy kyllä kysyä, että miten prässissä voi saada niskavammoja?
Vaikea sanoa, miksi tuota teen, kun eihän se tietenkään auta nostossa mitenkään...yannara sanoi:Antakkee mullekin vähän vinkkiä kyykystä... eli olen 60kg ja nostan 50kg. Tuntuu melko helpolta, mutta en uskalla laittaa enempää. Teen 4x10.
Siis tämä liikerata hämää, vedän itseni alas niin, että jalat ovat melkein 90 asteen kulmassa. Käytän tukivyötä, ja tunnen, että se paino kohdistuu mun perseeseen ja reisiin, ei todellakaan selkään. Oikein?
Kertokaas vähän te jotka teette kyykkyjä, niin millä painoilla?
Lisäkysymys? Millä saan avatarin lisättyä? Omissa asetuksissa voin vain poistaa sen, mutta mistään addistä ei ole näkyäkään :|
yannara sanoi:Antakkee mullekin vähän vinkkiä kyykystä... eli olen 60kg ja nostan 50kg. Tuntuu melko helpolta, mutta en uskalla laittaa enempää. Teen 4x10.
Siis tämä liikerata hämää, vedän itseni alas niin, että jalat ovat melkein 90 asteen kulmassa. Käytän tukivyötä, ja tunnen, että se paino kohdistuu mun perseeseen ja reisiin, ei todellakaan selkään. Oikein?
Kertokaas vähän te jotka teette kyykkyjä, niin millä painoilla?
Lisäkysymys? Millä saan avatarin lisättyä? Omissa asetuksissa voin vain poistaa sen, mutta mistään addistä ei ole näkyäkään :|
Larzan sanoi:Lisäile vaan rohkeasti .....
Et kertonut yhtään kauanko olet treenannut, mutta uskoisin, että kun ryhdyt vain lisäilemään painoa tasaiseen tahtiin saat kyykkyysi helposti kymmeniä kiloja lisää seuraavan vuoden aikana, olettaen tietenkin, että syöt kunnolla ja lepäät riittävästi.
Gillyanne sanoi:Yannara: Mahdollisuus avatariin on vain VIPeillä.
yannara sanoi:Miten Vipiksi pääsee? En jaksa lukea ohjeita![]()
Joo, enpä muuten tiedä, kumpi olisi sitten se tehokkaampi. Nimittän prässissä mä voin viedä jalat aivan loppuun asti, jonka ansiosta reidet venyy tosi hyvin. Kun taas kyykyssä saan juuri se 90 astetta jalat koukkuun jonka jälkeen ei se oikeastaan tunnu missään kun lähtee kävelemään.
Meillä salilla on sellainen prässi, jossa kroppa on alhaalla ja ponnistaa painoja ylös. Laitoin tänään sinne 70kg ja pystyin tekemään kevyeesti se 10 toistoa per 4 sarjaa. Kyykyssä teen vain 55kg:lla. Ottaen huomioon, että prässissä se teline painaa jonkun verran lisää vielä... kuinka paljon muuten?
Tiedä sitten, kannattaako noita painoja tuijottaa...
yannara sanoi:Antakkee mullekin vähän vinkkiä kyykystä... eli olen 60kg ja nostan 50kg. Tuntuu melko helpolta, mutta en uskalla laittaa enempää. Teen 4x10.
Jos sä teet tolla painolla 4x10 helposti, niin kannattaa lisätä painoja.. jos tarvetta..
Willie sanoi:Älä tuijota painoja vielä vuosikausiin, ne ovat oleellisia vasta mikäli aiot kilpailla voimanostossa, painonnostossa tai voimamieskisoissa. Tuijota omaa kehitystäsi, se on tärkein mittari kisojen ulkopuolella.
MJ45 sanoi:Entäs kyykky smithillä??
Sali jossa käyn ei oo normaalia kyykkäyspaikkaa :itku:
Smithillä pystyy tekee tietty paljon isommilla painoilla mutta vastaakos se sit kuitenkin vähän samaa kuin mitä prässi? Eli ei vahvista yhtä monipuolisesti kuin mitä norm. kyykky?
tähän kyllä pakko puuttua sillä itse olen ollut sellaisessa käsityksessä että smith ei rassaa niin pahasti selkää. itsellä ei tosin mitään kovia sarjoja ole tullutkaan vielä mutta tuskin tuo selkä ainakaan vähemmän kipeäksi tulisi normaalissa kyykyssä jossa painot rassaavat oikeastaan selkään.Tomppa85 sanoi:Älä hyvä ihminen tee smithillä kyykkyä. Itse olen tehnyt tasan 2 kertaa smithillä kovaa sarjaa kyykkyä ja molemmilla kerroilla ristiselkä aivan paskana seuraavan viikon.
Olen myös lukenut Pakkikselta, että muilla olisi ollut vastaavia ongelmia. Myöskään normi kyykyn tekniikkaa ajatellen tuollainen "taakse nojaaminen" ei varmaankaan auta.