Sanosin että parhaiten kehittää se millä saat lisää rautaa tankoon jatkuvalla syötöllä. Ihan sama teetkö syvä, normi vai puolikyykkyä.
Jos teet syväkyykkyä käytännössä samoilla kiloilla vuodesta toiseen niin turha ihmetellä jos joku progressiivisesti treenaileva jääkiekkoilija menee ohi jollain nykytystekniikalla.
Jos teet syväkyykkyä käytännössä samoilla kiloilla vuodesta toiseen niin turha ihmetellä jos joku progressiivisesti treenaileva jääkiekkoilija menee ohi jollain nykytystekniikalla.
, mut 99.5874% ajasta ku porukka vinkuu, että joo tolleen/tälleen ei saa tehä liikettä X, koska helvetin portit aukee, ni nämä ihmiset eivät kykenisi edes tekemään sitä asiaa millään tasolla jota kritisoivat. Joten--->''trust me bro'' mutuilua, ellei selkeää kenttädataa heillä. Tuskin oon 10 vuoden sisällä nähny edes 10kpl oikeesti syvää kyykkyä. Puol senttii alle ysikympin ei lasketa. Kankeus on kansantauti. Mulle ihan sama miten porukka jonkun liikkeen tekee. Nää mua onnistuu kuitenki aina ärsyttään vitusti täs aiheessa: A) pädetään jossain asiassa, missä oma pätevyys/kokemus 0/5, & B) aliarvioidaan ihmiskehon potentiaali ihan vitun alakanttiin. Pelätään kaikkea vähänkään ''rankempaa'', & paikat hajoo alta aikayksikön, ellei paskat housussa seurata jäykkää protokollaa.