Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Riippuu laskurista ja sen jälkeen yksilöstä miten hyvin ne pitää paikkansa. Mulla puhelimessa oleva laskuri näyttää tuolle sarjalle 248 kg ja mun kohdalla se näyttää just eikä melkein oikein. Siksi sitä käytänkin.boxilla en uskalla laittaa vielä maksimi-painoja kun tuntuu vaaralliselta kävellä tanko niskassa. sarjapainolaskuri näyttäis että maksimi ois 255. takakyykky toivottavasti +200kg
Näissä pitää aina muistaa se, että aina buttwink ei ole korjattavissa venyttelemällä. Siihen voi olla muitakin syitä. Esimerkiksi ihan fyysinen rajoite, jolloin lonkkanivel ei aukene tarpeeksi eteen ja silloin sulla jää sieltä uupumaan liikerataa eikä sille vain voi mitään. Jos kova ja pitkäjänteinen venyttely ei auta niin siellä luultavasti on tällainen ongelma. Siihen on sitten ratkaisuna tekniikkamuutos, eli lonkan kulmaa pitää pyrkiä pienentämään. Siihen taas on sellaisia vaihtoehtoja kuin jättää kyykky vähän vajaammaksi, levittää asentoa jolloin selkä pysyy pystympänä tai työntää polvia reilusti eteen jolloin selkä pysyy taas pystympänä. Kyykyn mekaniikkaa kannattaa opetella ymmärtämään, niin tietää mikä vaikuttaa mihinkin.Ongelmana kyykätessä pieni butt wink ala-asennossa. Millä saisi helpoiten selville syypään tähän? Epäilen itse takareisien yläosan kireyttä, mutta tuntuu ettei niitä venyttämällä ole apua kovin paljoa tullut. Painonnostokengillä mennään, ilman niitä kyykky ei onnistu ollenkaan. Ja jalkojen asento melko leveä.
ToistoPakko123: nyt on niin ylimalkainen vaiva, ettei tuolla oikein saa vielä mitään apuja. Tarkka kipuaste 1-10? Tarkka kohta missä tuntuu? Älä kirjota, piirrä.
Jos selkäranka on suora eikä pyöristy, ei välilevyjen pisterasituksen kanssa pitäs ongelmia olla. Jos häipyy lämmetessä ja ei vaivaa treeniä eikä sen jälkeistä elämää, huoli ei suuri ole.