Ei tule kyllä edes ilman tankoa. Mutta sydänkohtaus tulee kyllä.Ei mee sataa toistoa edes tangolla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei tule kyllä edes ilman tankoa. Mutta sydänkohtaus tulee kyllä.Ei mee sataa toistoa edes tangolla.
Ei mee sataa toistoa edes tangolla.
Täältä tulee peukkua pitkille sarjoille. Kyykyssä olen testaillut hyvällä menestyksellä. Tosin ei sataa toistoa,vaan 20-30 väliltä. Olen saanut niillä myös max ykkösen kasvamaan nopeammin kuin voimanosto seteillä. Paikat pysyvät ehjinä. Ilmeisesti ektomorfi kehotyyppini ottaa paremmin vastaan pitkäkestoisia suorituksia. Oli iso kynnys lähteä kokeilemaan pitkiä sarjoja, kun koko ikänsä voimaillut lyhyillä sarjoilla. Aina kannattaa kokeilla tyhmiltäkin tuntuvia treeni systeemeitä,vaikka voimailu oppaat neuvoisivat täysin päinvastaista. Jokainen ihminen on yksilö. Kaikille ei voimanosto tyyli ole tehokkain.
Mä veikkaan kyllä, että tässä on kyse ihan vain erilaisesta rasituksesta ja kehon adaptoitumisesta siihen. Eli toisin sanoen vaihtelu aiheutti voiman kasvamisen. Mullekin on joskus käynyt noin. Ei ihmiset nyt kuitenkaan niin erilaisia ole, että koko pakka kääntyy joillakin yksilöillä väärinpäin.Täältä tulee peukkua pitkille sarjoille. Kyykyssä olen testaillut hyvällä menestyksellä. Tosin ei sataa toistoa,vaan 20-30 väliltä. Olen saanut niillä myös max ykkösen kasvamaan nopeammin kuin voimanosto seteillä. Paikat pysyvät ehjinä. Ilmeisesti ektomorfi kehotyyppini ottaa paremmin vastaan pitkäkestoisia suorituksia. Oli iso kynnys lähteä kokeilemaan pitkiä sarjoja, kun koko ikänsä voimaillut lyhyillä sarjoilla. Aina kannattaa kokeilla tyhmiltäkin tuntuvia treeni systeemeitä,vaikka voimailu oppaat neuvoisivat täysin päinvastaista. Jokainen ihminen on yksilö. Kaikille ei voimanosto tyyli ole tehokkain.
Näinhän se on. En muistanut tätä pointtia mainita. Hermosto pääsee lepäämään pitkissä sarjoissa jne...Ei nuo pitkätkään sarjat loputtomiin potkisi.Mä veikkaan kyllä, että tässä on kyse ihan vain erilaisesta rasituksesta ja kehon adaptoitumisesta siihen. Eli toisin sanoen vaihtelu aiheutti voiman kasvamisen. Mullekin on joskus käynyt noin. Ei ihmiset nyt kuitenkaan niin erilaisia ole, että koko pakka kääntyy joillakin yksilöillä väärinpäin.
Täysin samaa mieltä. Tosin aika suurella osalla varmasti alkaa väsyessä tekniikka hajoamaan enemmän tai vähemmän. Sitten tyhmänä koetetaan tehdä kuitenkin loppuun astitoistojen määrä ei ratkaise. suoritustekniikka pätee enemmän. jos joku paikka väsyy, se antaa periksi ja huonolla tekniikalla sitä selkeemmin.
Tämä on kyllä huomattu. Muutama kaveri haluaisi tehdä näitä harva se viikko...se miten laktaattipohjainen harjoittelu suunnitellaan, että se olis aidosti kehittävää, tulis miettiä lajin tarpeiden mukaan ja progressiosuunnitelmanhan se myös vaatii. yksittäisten oksennustreenien "suunnittelu" on varmaan helpoin asia maailmassa.
tyhjät pois tangosta eli ei tyhjää rytkitä. kunnon paineet tankoon ja sen jälkeen kantapäät läpi lattiasta ja tanko kattoon bumbum! eli aina maksimiteho, mutta priimatekniikka. sekä terveydellisistä että tuloksellisista syistä.
Kaikki perus tankoliikkeet aina räjähtävästi. Nopeus on voimaa. Mitä räjähtävämmin saat tangon liikkeelle,sitä isommat kilot ja parempi kehitys. Alaslasku kontrolloidusti.Koskeeko tää sama sit kaikkia kyykkyjä, pystypunnerruksia ja penkkejä? Mul on tosiaan tapana ollu ottaa mieluummin hitaasti ku räjähtävästi joka liikkeessä..