1. Joo tuskin ainakaan se olennaisin seikka tossa. Ahterin koko siis. Kyl mun täytyy aika paljo polvikulmaa sulkea, että tankoon yletyn hyvässä asennossa. Ei ulottuvuus siis erikoinen. Toi pitää kuvata vielä, ku on ehkä ufoin liike mitä oon ikinä kokeillu :D.
2. Nii siis reisipainotteisesti yritän niin pitkään tehä, ku pystyn, mut tietyn rajan jälkeen menee suorin jaloin vedoks, vaikka kuinka yrittää reisillä painaa enemmän. Meinasin, että ei kai toi liike TÄYSIN turhakskaa muutu vaikka noin käviski? Luulis, et paranee kuitenki, niinku mikä tahansa lopulta, ku vaan tekee.
3. Jep. No ite oon käsittäny, et ero on lähinnä suoritustekniikan pienissä nyansseissa ja siinä, että romanialainen ei käy maassa ja alotetaan ylhäältä yleensä.
Kaikki nää semmosii liikkeitä, mitkä koen hyväks tueks omalle normi mavelle, ku oon ongelmakohtani käsittänyt. 2 ensimmäistä on pääasiassa reisien puutteellisuutta korjaamassa(taka/etukyykky tietty vielä enemmän) ja romanialainen opettais salee pitään alaselän jämptinä & takareisien roolin oikeenlaisena. Ei sillä, et mitään kolossaalisia ongelmia normivedossa olis, mut parannettavaa nyt löytyy paljonkin, ennen ku nosto on oppikirjasta =).