Emmää pomputtele kyl ees paitsi korkeintaan lämpö sarjoissa. Mahollisimman nopeesti toki, mutta pysähdyksellä. Voin videoida heti, ku tilaisuus jos et usko. Ja ehkä ylidramatisoin sitä ekan toiston tiukkuutta, mut siis selkeesti raskain ja hitain osuus syystä tai toisesta.
Vaginaattori, tuli tosta ekan toiston tiukkuudesta tälläne mielee. Itse oon joskus huomannu, että usein se eka toisto työsarjoissa on raskain, koska onhan kyseessä a) suhteessa oikeasti raskas paino (varsinkin voimatreeneissä) b) eka raskas nosto kyseiselle lihaksille/liikkeelle. Itsellä monesti eka sarja voi tuntua todella raskaalta ja monesti voi olla niin, että ei tule kehitystä viime treenistä. Aikoinaan tuli monesti lopetettua siihen, mutta nykyään tajuaa kokeilla vielä toisen sarjan verran ja sitten tajuaakin, että kyllähän tämä sujuu, kun meneekin paremmin kuin äsken/viime treenissä. Joskus se kroppa vaatii vähän enemmän, että hermosto sekä mentaalipuoli syttyy kunnolla treeniin. Esimerkiksi tein eilen pendlay soutua. Edellisellä kerralla tein 3x3 painolla x. Nyt oli tarkoitus tehdä vähintään 3x4 samalla painolla. Eka sarja oli huono. Kolmas toisto tuntui yhtä raskaalta ja hitaalta, kuin viime treenin viimeinen toisto. Päätin kuitenkin kokeilla toisen sarjan verran varmuuden varaksi, ennen kuin alan painoja pienentämään. Tokassa sarjassa tulikin helposti 3 toistoa kasaan ja vasta neljäs oli hankala, vaikka suhteellisessa mielessä oli ihan helppo. Loppujen lopuksi liike sujui paremmin, kuin oletin ennen treeniä ja ekan sarjan jälkeen. Voi olla siis sullakin jotain vastaavaa, who knows

Itse taas työsarjoissa kuoletan oikein kunnolla :D Toiston jälkeen asetun kunnon asentoon uudestaan ja otan uudet paineet. Rupesin tekeen aikoinaan noin, koska alaselkä tuppas menee liian tukkoon, kun liian nopeasti alkoi uutta toistoa tekee.