Hyvän näkösiä. Mavessa pikkusen meinaa perse nousta ekana ilmaan, jolloin veto on melkein suorin jaloin maastaveto. Ei siinäkään periaatteessa mitään väärää oo, mut teoriassa vahvempi asento ois, kun yläkroppa ois hieman pystymmässä. Katsetta vois myös pikkusen laskea, että sais niskan suoremmaksi. Jotkut sanoo, että touch & go on ok, mut mä oon sitä mieltä, että ainakin lyhkäsemmissä (kutoset ja alle) sarjoissa kannattaa jokanen toisto pysäyttää. Pompauttaminen on kuitenkin hiukan epävakaata, eikä ihan noston alkusentit kehity pompulla välttämättä yhtä tehokkaasti. Ehkä silloin pompauttelu voi olla ok, jos on tarkotuksena vaan saada paljon volyymia, mutta toisaalta miksei sillonkin tekis kuolettamalla?
Jullessa pidä keskikroppa vaan tiukkana. Tollanen polven taivutus on vielä ihan hyväksyttävä. Itse siirtäisin tangon alemmas selässä, koska ainakin isommilla painoilla high barilla voi tulla ongelmaksi tangon kieriminen niskaan. Low barilla pysyy paikallaan vaikka 200 kiloa.
Jullessa pidä keskikroppa vaan tiukkana. Tollanen polven taivutus on vielä ihan hyväksyttävä. Itse siirtäisin tangon alemmas selässä, koska ainakin isommilla painoilla high barilla voi tulla ongelmaksi tangon kieriminen niskaan. Low barilla pysyy paikallaan vaikka 200 kiloa.
. Mavessa pitää pitää mielessä toi reisien ja lantion samanaikasempi liike, ja jullessa vedän toistaseks pitkää sarjaa pienillä painoilla, kunnes paranee tekniikka yms.