Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
hmm. ruvennu höntsää pikkuhiljaa ton paineen/pidon. hmm onks semi levee sumo sit snadisti kapeampi kun sumo?
No siinä jalat on vaan pikkasen käsien ulkopuolella.
micko_L: No ei näytä kyllä hyvältä. Polvet menee aivan liikaa eteen, alaselkä pyöristyy etkä pääse tarpeeksi syvälle. Tollanen low bar voimanostokyykky vaatii paljon enemmän liikkuvuutta ja on teknisesti vaikeampi, joten en oikeastaan edes tajua miksi teet sitä, jos et ole kisoihin menossa.
Alaselkä pyöristyy mulla high bar -kyykyssäkin mielestäni vielä pahemmin. Tarkoituksena harjoittaa liikkuvuutta, mutta sillä välin ajattelin jättää kyykyt sen verran vajaiksi, ettei alaselkä pyöristyisi. En vain saa niitä pysähtymään jos tanko on korkealla. Sain neuvona, että tanko matalammalle, niin kyykky pysähtyy aikaisemmin itsestään.
Tässä mulla parit kyykyt, niin kuin olen ne yleensä tehnyt ja pari yritystä jättää kyykky vajaaksi ennen kuin alaselkä pyöristyy.
Noi on silti paljon parempia kuin sun low bar kyykyt. Keskikroppa vaan tiukempana, rinta ulos, katse eteen tai yläviistoon, ei alas.