Kyykky ja MaVe samassa treenissä, jos niin miten, ja kannattaako? Onko vuorottelussa järkeä (joka toinen kyykky joka toinen mave)?![]()
Toisen teet kevyemmin ja visa versa toisessa treenissä. Yksinkertaista.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyykky ja MaVe samassa treenissä, jos niin miten, ja kannattaako? Onko vuorottelussa järkeä (joka toinen kyykky joka toinen mave)?![]()
Itse suosin kyykyn tekemistä ensin. Mavessa etureisien väsymys ei haittaa niin paljon kuin kyykyssä se että takareisistä meinaisi puhti loppua.Kyykky ja MaVe samassa treenissä, jos niin miten, ja kannattaako? Onko vuorottelussa järkeä (joka toinen kyykky joka toinen mave)?![]()
Oisko teillä suositella mitään hyvää kyykkyohjelmaa tuon normaalin (tässä tapauksessa elaston 2-jakoisen) salitreenin päälle? Tilanne nyt se, että penkki mennyt 10 kilolla kyykyn ohi ja kyllä vituttaa!
Riippuu vähän sun tyylistä. Jos teet suht pystyjä kyykkyjä kapealla niin luultavasti etureisistä loppuu ruuti. Jos voimanostokyykkyä niin varmaan perse/takareidet. Tekniikassakin voi olla vika, jos et osaa tasapainottaa tuota hip draivia. Laita videota niin katellaan.
Käytättekö jotain pehmusteita tuossa tangossa? Itse kun teen etukyykkyä yli 50kg alkaa tanko porautua olkapäihini ja käsiin ikävästi. Onneksi salilla on muutama pala jotain vaahtomuovin tapasta, niin saa ne laitettua tangon ja ihon väliin.

Käytättekö jotain pehmusteita tuossa tangossa? Itse kun teen etukyykkyä yli 50kg alkaa tanko porautua olkapäihini ja käsiin ikävästi. Onneksi salilla on muutama pala jotain vaahtomuovin tapasta, niin saa ne laitettua tangon ja ihon väliin.