Se on itse asiassa kaksi ja neljä, eipäs jaeta väärää informaatiota!![]()
Ai... Kaks ja kolme on parempi! (
)Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se on itse asiassa kaksi ja neljä, eipäs jaeta väärää informaatiota!![]()
)Ja vaikka konstantinovsin tekniikka on hyvä ja yläselkä mutkalla saa isommat raudat ku suoralla, niin en silti lähtisi ite opettelemaan tai suosittelemaan kellekkään sen tekniikan opettelua.
mutta selän kyllä saa paskaksi jos ja kun sitä lähtee omassa maksimissaan kokeilemaan että mites jos mäki ny vähän pyöristän selkää ku konstantinovs..
Kokeile huvikseen leventää vähän, sekä jalkoja että otetta. Itsekin niin tein viime treenissä ja heti tuntui paremmalta. Itselläni jalkaterät suoraan eteen ja polvea sivulle. Näiden kanssa täytyy yleensä enemmän itse pelata kun kokeilla netin ohjeiden perusteella silloin tällöin parantaa. Keskiraskaalla painolla ripeitä nostoja, kyllä pitäisi alkaa tukevuudessa ja nopeudessa tuntumaan jos paranee
Ja joo onhan se niin että pitää itse löytää se paras tekniikka, mutta jos sitä ei meinaa löytyä niin netistä on helppo katsoa ja kokeilla toimiiko itselle sama kuin muille. :DOnko "huijausta" jos huilailee tanko niskassa kyykkysarjassa? Viimoset (g6) 10x sarjat menee jo kutakuinkin 4+3+2+1...
Meinaan vaan että pitäisikö raudan määrä olla semmoinen että jaksaa suurinpiirtein kerralla rykästä.. On vielä hapenoton kanssa vähän harjottelemista.
Onko "huijausta" jos huilailee tanko niskassa kyykkysarjassa? Viimoset (g6) 10x sarjat menee jo kutakuinkin 4+3+2+1...
Meinaan vaan että pitäisikö raudan määrä olla semmoinen että jaksaa suurinpiirtein kerralla rykästä.. On vielä hapenoton kanssa vähän harjottelemista.
Tällainen kysymys olisi, että en voi rintarangan vamman takia tehdä liikkeitä, joissa joudun nostamaan tai kannattelemaan raskaita painoja, eli esim. mave tai kyykky ei tästä syystä oikein onnistu. Millä liikkeillä pystyisin mahdollisesti korvaamaan nuo tuikitärkeät liikkeet?