vaikeuksia etukyykyssä, kun alkaa tulla rajat vastaan ...arvailut mistä johtuu ja neuvot mitä tehdä olis jees.
Mikä olikaan se ongelma?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
vaikeuksia etukyykyssä, kun alkaa tulla rajat vastaan ...arvailut mistä johtuu ja neuvot mitä tehdä olis jees.
Mikä olikaan se ongelma?
mutta jos vertaa nousua ja 1max. nii tos maximis on tollasta huojumista yms hassutusta keskivaiheilla ylösnousua joka tos kolmoses tulee vipas toistos jonki verran myös. sitä lähinnä. toki jos jotain muutakin on.Olisko jollakulla heittä sumo- tai romanialaisen maastavedon videolinkkiä mistä ilmenis tekniikka hyvin? Kiitos.
Onko normaalia se, että maastavedossa heti sarjan jälkeen tulee alaselkään painetta? Selän pitäisi pysyä suorassa, ainakin mitä olen satunnaisesti pyytänyt jotakuta sen katsomaan. Selkä ei siis ole nyt yhtään kipeä (tein tänään) ja kun tein viime kerralla (tätä kertaa edeltävänä), niin selkä ei ollut seuraavana päivänä kipeä ja takareidet olivat hieman jumissa (huomasi kun venytteli).
Onko tuo nyt ihme kun mavessa alaselkään tulee painetta? Mave on selkäliike.
Youtube on pullollaan tekniikkaoppaita, etsimällä "[liikkeen nimi] technique" löytyy varmasti jokaisella liikkeelle tekniikkavideoita.
Mitäpä, jos kyykky tuntuu pohkeissa? Oon aika varma että mulla pysyi koko ajan kantapäät maassa, mutta sarjan jälkeen huomasin että pohkeet on treenatun oloiset.. Luulisi että tuon kantapäitten nousun huomaisi, joten onkohan mun pohkeet esim. kireät tms.?
Mites, kun olen hiljalleen siirtynyt MAVEssa ristiotteeseen ja ohjeena on tullut, että vaikka, eka sarja vedetään oikea käsi myötäotteela ja vasen käsi vastaotteela ja seuraavassa sarjassa sitten toistenpäi. Mutta itella vaan tuntuu niin paljon luonnollisemmalta tehdä vasen käsi vasta ja oikea käsi myötäotteella. Mikäli alkaisin tekemään näin, enkä vaihtaisi aina otetta sarjoissa, niin tulisko siitä jotain haittoja ja jos tulis niin millasia?
Tosin nytte ku ite luin tekstin ni tuli olo, että koitan vaan päästä treenistä mahdollisimman helpolla...