Uzeeh sanoi:sillon saa vatsan puristettua reisiä vasten ylhäällä
Waat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Uzeeh sanoi:sillon saa vatsan puristettua reisiä vasten ylhäällä
toinen kysymys, millä pääsen kyykky pelostani eroon?
ehkä uzeeh omistaa tosi lyhyet kädet.Waat?
Joo, mun jalat on törkeän pitkät (n.125cm kun itse olen 187cm pitkä) ja kädet taas aivan normaalit (188cm syli). Koetan laittaa kuvan jos et tajunnut tota mun juttua.
EDIT: Ja tarkoitan siis että vatsa pullistetaan reiden yläosaa vasten. En mä oo niin että koko torso on reidessä kiinni.
Kuvaa en saa toimimaan.
onko OK jos pitää käsiä ja jalkoja tosi kapealla maastavedossa?Esim kädet on melkeinpä kapeammalla kuin kapeassa penkissä ja jalat on ihan vähän leveämpänä?Ja onko leveämmällä otteella/jalka-asennolla helpompi nostaa kuin kapeammalla?
saa vatsan puristettua reisiä vasten ylhäällä
Kuinka myöhään illalla treenaat? Minä olen havainnut että jalkapäivänä en voi mennä yhtä myöhään salille kuin muina päivinä, tai en saa unta.
Itsellä kun vedin tuossa 4 viikon kovan voimatreeni jakson niin ei meinannut enää pysyä heräillä kun kotiin pääsi salilta, oli yhtä tuskaa syödä iltapala. Silloin kun teen bodaus ohjelmalla niin ei väsytä läheskään niin paljon, treenit myös silloin kestää vähemmän aikaa...Viekö semikova vetotreeni muilta yöunet? Olen tehnyt nyt raskampaa settiä ja vetopäivän jälkeen pyörin koko yön sängyssä kuin puolukka... syysmarja sukuelimessä.