njfndkjfnbvjfgb
Banned
Tuossa videossahan kaverin jalat osoittaa ihan vitusti sivuille :OOO kunnioitettavat painot kyllä verrattuna omiin...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Omien tuntemuksien mukaan leveä ottaa enemmän keskivartaloon ja kapeampi taas etureisiin, leveällä myös takareidet ja pakaralihakset aktivoituu enemmän.Kummassa tarvii kovemmat pidot keskivartaloon, leveällä vai kapealla asennolla kyykätessä??
Väittäisin että et ole tehnyt paljon leveällä? Kun leveän tekniikan oppii niin kyllä silloin rautaa enemmän liikkuu, bodarille tämä ei kuitenkaan ole niin tärkeä juttu vaan enemmänkin minne se rasitus kohdistuu...Ite pystyn nostamaan reilusti enemmän kapealla asennolla kuin leveällä.
Kummassa tarvii kovemmat pidot keskivartaloon, leveällä vai kapealla asennolla kyykätessä??
Otin tänään videolle 75% kyykyn ihan tekniikkaa silmällä pitäen, onko jotain parannettavaa?
Itse olen muuten tyytyväinen vain se häiritsee kun rouhasee noin syvältä että meinaa vähän tuo keskikroppa vähän pettää.
Väittäisin että et ole tehnyt paljon leveällä? Kun leveän tekniikan oppii niin kyllä silloin rautaa enemmän liikkuu, bodarille tämä ei kuitenkaan ole niin tärkeä juttu vaan enemmänkin minne se rasitus kohdistuu...
Ei pahemmin voimanostossa kapeata käytetä ja siinä kuitenkin vain se nostettu rauta määrä merkkaa jotain.
Joo tottakai on henk.koht eroja kumpi on parempi.Saan naama punaisena tehtyä 120kgx3 leveällä ja 135 5x5 kapealla, en tijä mikä vikana. Ei ole leveä mulle.
Se leveä tuntuu niin vitusti mun reisien sisäreunassa alkean polven kohalta ja loppuen nivusiin ettei mitään rajaa. Saan käytettyä paremmin koko roppaa tuolla kapealla asennolla.
e. ja leveällä mun polvi haluaa tulla sisäänpäin.
Se leveä tuntuu niin vitusti mun reisien sisäreunassa alkean polven kohalta ja loppuen nivusiin ettei mitään rajaa. Saan käytettyä paremmin koko roppaa tuolla kapealla asennolla.
e. ja leveällä mun polvi haluaa tulla sisäänpäin.

Tuo nytkytys alhaalla näyttää aika pahalta.
Ei kannata matkia kaikkea näkemäänsä. Viteota isommilla raudoilla 85%+ nuo lämppäri ja muut ei kerro oikein mitään sun todellisesta tekniikasta.se siinä lämmittelyssä justiin tehää :D maurice greene teki tollee kaikki toistot. mutta tekniikka?