Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja varmaan paskempi homma, jos homma alkaa eteenpäin kaatumaan. Siitä mulla ei oo ainakaan vielä kokemusta.
Tästä asiasta taitaa olla puhetta ollut ennenkin, mutta kysympä nyt niin osaan yhdistää vaivan omaan kokemukseen..
Eli kyykyssä ongelma ilmenee suurimmin. Ala asentoon pyrittäessä alaselän asento pysyy hyvänä n. reidet vaakatasoon lattiaan nähden vaiheeseen saakka. Siitä "syvemmälle" mentäessä ala selkä ikään kuin kiepsahtaa ulkokautta jotta perseen saa alas saakka. Tämä aiheuttaa keskivartalon tuen katoamisen ja takakyykky meinaa mennä nenilleen. Etukyykyssä ongelma tulee samoin vastaan ja jos alaselän pyrkii pitämään tiukkana, etukyykky meinaa kipata taakse. etukyykyssä olen käyttänyt ~2cm lankkua kantojen alla ja tämä on hieman auttanut asentoa pysymään. Maastavedossa ongelma on lähinnä lähtöasennossa kun en meinaa saada alaselkää piukaks alhaalta.
Onko onglemana siis vain liikkuvuus? Lantion? Lonkankoukistajien? Mitä konkreettisia ohjeita ja neuvoja? Kuvallisia ohjeita ja linkkejä avuksi tyhmälle.. Kiitos etukäteen
Voimapyörä on hyvä lääke tähän. Sit kans keskityt siihe selän suoras pitämiseen.
Näillä eväillä ite lähtisin liikkeeseen. ;)
Älä ny hirveesti kuule hölkkäile tai ota ainakaan spurtteja välipäivinä.. itekin kun aloitin arskan kutosen, niin ei pystynyt välipäivinä enää hölkkäämään, joten vaihda vaikka johonkin hieman vähemmän jalkoja rasittavaan kuten itse vaihdoin pyöräilyyn, jotta palaudut kunnolla.. muista myös lämmitellä hyvin ennen varsinaisia pääsarjoja kyykyssä.

tässä yksi video lisää http://www.youtube.com/watch?v=6EDcH3jPsyA&feature=related
Siis joo se oli puolikyykkyä ja maksimia kokeiltiin testeissä, ehnän minä tavalisesti tommosila painoilla mitään tee... vaan se mietityttää että voiko mennä henki kyykkäillessä jos tangon alle jää?