Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Miten on mahdollista? Eihän tanko paina juuri mitään. Mitkä lihakset ei jaksanut?
Joo, tuohan on ihan puhtaasti liikkuvuudesta kiinni. Se tanko pitää pystyä pitämään suoraan olkapäiden yläpuolella, muuten liike on ihan mahdoton, ainakin jos lisää yhtään painoa tankoon.No se painaa sen 20kg, jolla pystyn kyllä tekemään mutta meinaan kaatua eteenpäin. Alaselkä ja kädet joutuu koville kun en seiso suoraan tangon alla vaan joudun kannattelemaan sitä vinosti. Koordinaation ja venyvyyden puutetta näyttäs olevan. Täytyy vielä testata leveämmällä otteella jos helpottais, oon yrittänyt varmaan liian kapealla otteella. Voishan sitä joskus venytelläkin.
No se painaa sen 20kg, jolla pystyn kyllä tekemään mutta meinaan kaatua eteenpäin. Alaselkä ja kädet joutuu koville kun en seiso suoraan tangon alla vaan joudun kannattelemaan sitä vinosti. Koordinaation ja venyvyyden puutetta näyttäs olevan. Täytyy vielä testata leveämmällä otteella jos helpottais, oon yrittänyt varmaan liian kapealla otteella. Voishan sitä joskus venytelläkin.
Mä olen tehnyt aina niin leveellä otteella, kuin tangosta saa.
Itse taas kavensin otetta olkapäiden säästämiseksi, mutta tämä lienee ihan mieltymyskysymys.
Erinomainen (ja kokonaisvaltaisuudessaan julman raskas :evil: ) liike on kyllä kyseessä. Suosittelen ehdottomasti kaikille! :thumbs:
Tuo liikehän rasittaa ranteita ja olkapäitä vähemmän, jos vaan pystyy tekemään kädet kapeammalla. Mutta se taas vaatii enemmän liikkuvuutta olkapäihin ja yläselkään. Painonnostajathan tuota kai tekevät myös työntöotteella, eli kohtuullisen kapealla.
Otin huomattavasti leveämmän otteen (peukalot pari senttiä merkeistä ulospäin). Täytyy tehdä vähän enemmän niin tiedän mitä mieltä mun olkapäät on tosta otteesta. Jalat laitoin kanssa leveämmälle, niin ku tolla painonnostajalla.Eli kuinka porukat lämmittelee ennen kovia kyykkysarjoja?