Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Tino99
Ps. treenipainot ei luultavasti johdu siitä etten olisi muka jalkoja treenannut vaan en ole ennen pahemmin kyykkyä treenannut, ettei mene kasaan.
Koitan mennä aina niin alas kuin pystyn eli melkein siten että pohkeet ja takareidet koskee toisiinsaJa tuskin perseelles pyllähdät syvälle laskeutuessasikaan, koska voit kallistaa yläkehoasi eteenpäin, harjoittelu asnetoa pelkällä tangolla. Mikäli ongelma on kantapäiden nouseminen lattiasta, kuten monella on, keskitä nilkkojen liikkuvuuteen huomiota.
Originally posted by Tino99
Koitan mennä aina niin alas kuin pystyn eli melkein siten että pohkeet ja takareidet koskee toisiinsa
Pituuskasvusta... ota ihan rauhallisesti vaan, voit treenata liikkuvuutta vielä pari vuotta ja ottaa kyykkyä melko kevyillä painoilla, niin on parempi alkaa treenata kovempaa. Itse olisin mielelläni muutaman sentin pitempi.Originally posted by Tino99
Ei se kasaan meneminen enää haittaa kun on tullut melkein 10cm lisää pituutta. Niin en hän mä kasaan oo menny mut luulin et menisin sillon 1½vuotta sitten kun alotin
Originally posted by Tonza
Käytätkö mitään lankkua tai painolevyjä kantapäiden alla?
Kannattaa ainakin kokeilla, tosin pienikin korotus voi auttaa merkittävästi eli joku pienikin levypaino on helposti 15 mm ja ehkä jopa liikaa. Itselläni tämä "kupsahtaminen" tuntuu olevan ongelma, kun tyhjän tangon kanssa leikkii (=venyttelee), mutta kun painoa tulee tankoon niin tasapaino on pienin huoli. ;)Originally posted by Zamp
enpä ole käyttänyt, se vois kyllä auttaa siihen ettei lentäis perseelleen
Mä alotin vasta nyt tekeen kyykkyä, ja helvetin hyvältä tuntuu. Autotallissa treenaan :D , joten köyhän miehen kyykkytelineen väsäsin siten, että toin takapihalta puutarhapöydän autotalliin, jonka päälle sitten aina nostan itsetehdyn penkkitelineen.Originally posted by harde20
Mä joudun kotona tekee kyykyn niin että vedän ekana painot rinnalle ja siitä niskan taakse:D Että ei siinä hirmu kovilla tehä, tällä hetkellä tollaset 50 kg)teen kuitenkin syväkyykkyä(Eli penkistä lähtee melkein tuplasti se mitä kyykystä![]()
) ja jos syvyyksiä kuitenkin katsoo, niin pää katsoo alaspäin jolloin kaikki kyykyt menee selälle ja teknikkaa hajoaa.
Originally posted by PMLats
Allekirjoittanut kyykkää kiltisti peilin edessä kiinnittämättä heijastuksiin sen kummemmin huomiota. Katseelle haetaan kiintopiste yläviistosta ja sinne sitten tapitetaan.