Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
juu olen mä availaabeli. video ok, mutta jatkossa kuvauta polven korkeudelta ja suoraan sivulta. tosta on hieman hankala sanoa sen kummemmin ja varsinkin sen takia, ku oot niin herkäksi ton tekniikan ja kehittymättömyyden maininnut. yks minkä tietysti vois kyseenalaistaa on toi syvyys. sille pohjaan menemiselle ei oikein oo perustetta ja sullakin selkee heikko kohta on siinä puolikyykyn paikkeilla.hyvä musajuu olen mä availaabeli. video ok, mutta jatkossa kuvauta polven korkeudelta ja suoraan sivulta. tosta on hieman hankala sanoa sen kummemmin ja varsinkin sen takia, ku oot niin herkäksi ton tekniikan ja kehittymättömyyden maininnut. yks minkä tietysti vois kyseenalaistaa on toi syvyys. sille pohjaan menemiselle ei oikein oo perustetta ja sullakin selkee heikko kohta on siinä puolikyykyn paikkeilla.

Mahtaakohan olla kaikkein raskain polville pysäyttää siihen puoliväliin kesken kaiken? Jos kyykkäisi kapealta, niin ottaahan ne pohkeet sitten vähän vastaan pohjalla kun ei lysäytä selkää pyöreäksi.
En tiedä onko voimanostajilla enemmän vai vähemmän polvivammoja kuin painonnostajilla, mutta tekisin itse edes kepin kanssa syväkyykkyjä, jos normaalisti kyykkäisin korkeita. Yleensä kai ihmisen nivelet on tarkoitettu käytettäväksi, mutta ehkä ei kuitenkaan (millään tyylillä) muutaman sadan kilon kuormia kestämään.
Ei täällä kai tyylipisteitä jaeta, mutta sori, pakko silti laittaa tämä.
erikorkuisten kyykkyjen käyttö tarpeen ja tavoitteiden mukaan on hyvin perusteltua silti.