Ittellä ongelmana on tällainen perinteinen eli alaselän pyöristyminen kyykyssä. Oon tehny kyykkyä ''ovesta roikkuen'', niinku Oranki muutamalla sivulla on suositellu, mutta en oo saanu tollakaa tekniikkaa kuntoon. Selkä alkaa pyöristymään vähän ennen kun reidet on vaakatasossa. Oon yrittänyt alhaalla kyykyssä vetää käsillä polvista, että alaselkä suoristuis, mutta tuntuu, että lonkka ottais kiinni reisiluuhun. Mulla on notkoselkä ja oon nyt alkanut venyttelemään erityisesti lonkankoukistajia 5min venytyksillä. Oon myös yrittänyt jto:n suosittelemaa venytystä, jossa ollaan hajareisin penkillä ja tuodaan napaa maata kohti, mutta tässäkin tuntuu lonkat ''hitsaavan'' eikä tunnu mitään venytystä ylätakareisissä. Usein alaselän pyöristymisessä on annettu ohjeeks venytellä takareisiä, mutta esim. tän threadin sivulta 26 eteenpäin Fuhrer on kirjoittanut, että takareisiä ei tulis venytellä, jos on notkoselkä. Tän postin perimmäinen kysymys on siis: mitä minun tulisi tehdä tämän selän pöyristymisen kanssa?
Muistan ainakin Fuhrerin joskus sanoneen, että "polvi saa ja sen kuuluukin mennä varvaslinjan yli". Miksi sen kuuluisi mennä?