garyd: itse uskon n. 180 kiloon jos hyvin saisi herkisteltyä, mutta kun boksi kerran sujuu niin haen vielä toistaiseksi lisää pohjia sillä ennen yhtään isompien rautojen yrittämistä normaalikyykyssä.
nordci1977: erittäin hyviä pointteja, joista osaa olen tässä itsekin pohdiskellut. Boksikyykyn syvyys on varmaan tasoa, joka menisi ipf:ssäkin läpi mukisematta. Normaalikyykyt olen tehnyt nimenomaan lievänä "pommikyykkynä" ja ilmeisesti pitkälti etureisien voimin. Boksin olen tehnyt hieman leveämmällä ja taaemmas istuen, tarkoituksella ja nimenomaan takaosan roolia korostaakseni. Sinne se tuntuisi ottavankin, sen lisäksi että keskivartalo joutuu koville, ja uskon sekä toivon, että tämän jälkeen posterior chainia saisi tehokkaammin mukaan normaaliin kyykkyynkin. Leveään vn-kyykkyyn en aio siirtyä, mutta tuossa vähän kapeammassakin versiossa voi varmasti hyödyntää alavartalon lihaksistoa entistä monipuolisemmin ja se toivottavasti näkyy joskus raudoissakin. Kovin tieteellistä sen enempää treeni kuin nämä selityksetkään eivät ole enkä luule niiden olevankaan, kunhan vähän pohdiskelen ja kokeilen uutta sekä kyselen välillä viisaammilta etten menisi aivan metsään...