Pecman sanoi:Joo, esim. painonnostajat on aika urpoja.![]()
Noh, noh. Tuo nyt on ihan terveen näköstä verrattuna siihen mitä tarkotin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pecman sanoi:Joo, esim. painonnostajat on aika urpoja.![]()
Bodaaja sanoi:Paljonkohan tossa on malmia tangossa?![]()
RRKalle sanoi:kisasyvyyteen tai ainakin alle parallelin

Joo, sovitaan näin:D Myönnettäköön, ettei viime aikoina ole kyllä ollut kaveria vieressä kulmaviivaimen kanssa! Mutta itsensä huijaamistahan se olisi, jos uskottelisi tekevänsä kunnolla ja samalla fuskaisi... Taidanpa silti pyytää tuota voimailufrendiä kanssani salille pitkästä aikaa ja pyytää katsomaan sivusta. Olisihan se kiva vielä saada varmistus siitä, että tekniikka on edelleen hyvä!pevelius sanoi:vaikeaa on silti ketään mennä syyttämään liioittelusta ilman kuvia. joten mun puolesta kaikki kyykkää ilmoittamaansa syvyyteen kunnes toisin todistetaan.
Mäkin olen kuvitellut että se kisasyvyys on vaakatason alle, niin kuin Gillyannekin tuossa mietiskeli. (Ja Gillyhän on mimmien voimaguru, eli eiköhän hänellä ole oikeaa tietoa.) Ei ne mun vajaat siis mitään kisasyvyisiä ole, enkä ole väittänytkään että olisivat. Ja edelleen, tuo mun alkuperäinen kysymys lähinnä siis koski nimenomaan bodimielessä treenaavia:piis:Big Evil sanoi:Ja hei Rowena, jos sä oikeasti teet ne vajaatkin kisasyvyyteen niin kuin kerroit niin eihän sulla ole mitään huolta.
Rowena sanoi:1.Sellainen lisäys vielä, että nykyisin olen ratkaissut ongelman siten, että treenin alussa kyykkään raskailla painoilla näitä "vajaita", eli kintut vaakasuoraan tasoon asti, ei siis mitään niiauksia sentään.
2.Ei ne mun vajaat siis mitään kisasyvyisiä ole, enkä ole väittänytkään että olisivat. Ja edelleen, tuo mun alkuperäinen kysymys lähinnä siis koski nimenomaan bodimielessä treenaavia:piis:
Big Evil sanoi:Siis häh, eikö kisasyvyys= Perse polvien kohdalle, ts. reisi vaakatasossa?
pevelius sanoi:mä olen ikäni ollut polvivammainen ja viimeinen niitti niille oli vuosien konttailu salibandymaalissa.
sen jälkeen en ole kuvitellutkaan voivani tehdä mitään kyykkyä muuten kuin vajaana.
paitsi...kun aloin treenaamaan punttia tosissani, niin aloin myös lueskelemaan paljon tekniikoista jne. ja sen myötä sitten aloin vahvistamaan kroppaa isoilla liikkeillä, erityisesti leveällä voimanostokyykyllä.
tätä nykyä tilanne on se, että kyykkään 3 kertaa viikossa kapealla pohjaan asti ilman mitään vaivoja. että kyllä elämä on ihmeellistä.
polveni eivät koskaan ole näin hyvät olleet ja kyykkyä on pakko siitä kehua, koska prässit ja jalkojen heiluttelut olen jättänyt alun jälkeen pois kokonaan. vannon siis voimanostokyykyn, syväkyykyn ja pohjaan vedetyn etukyykyn nimeen.....

Gillyanne sanoi:Pieni OT, mutta eikös alle parallelin ole nimenomaan kisasyvyys...?![]()
RRKalle sanoi:Parallel on vaakataso, eli reidet lattian suuntaisesti. ei se silloin vielä ole kisasyvä.

)