Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja pyörii muuten ajoittain edelleenkin, Helsingissäkin se yksi pikkuteatteri jonka nimeä en muista näyttää aina silloin tällöin yönäytöksenä.Anonymous sanoi:No en tiedä minkä ikänen oot, mutta leffa pyöri 30 vuotta sitten teattereissa :D
Phillyj sanoi:Se kouluttaja oli ilmeisesti aito. Eivät löytäneet tarpeeksi vakuuttavaa näyttelijää niin ottivat oikean merijalkaväen kouluttajan rooliin. Tai tällaista ainakin olen kuullut, että "aito" olisi ollut.
Phillyj sanoi:Se kouluttaja oli ilmeisesti aito. Eivät löytäneet tarpeeksi vakuuttavaa näyttelijää niin ottivat oikean merijalkaväen kouluttajan rooliin. Tai tällaista ainakin olen kuullut, että "aito" olisi ollut.
gnut sanoi:Star Wars
Huh huh! Kaikista paskinta näissä on loppukohtaus siinä kutosessa. Miksei Chewbacca ja Dartz Wader voisi panna prinsessa Leijaa ykköseen ja kakkoseen siinä? Sitten Anakin ja Luke runkkais siinä vieressä. Ei perkele kun olisi asiallinen loppu paskalle tuplatrilogialle. x 5
amf sanoi:Myös 2001: A Space Odyssey(Avaruusseikkailu 2001) ansaitsee kunniamaininnan varsinkin erikois efekteistään jotka oli siihen maailman aikaan aivan käsittämättömiä. Myöskin The Shining(Hohto) on todella tiukkaa kamaa.
Toki Kubrickin leffoista löytyy täyttää kökköäkin kuten esimerkiksi hänen viimeiseksi oikeaksi leffakseen jäänyt Eyes Wide Shut, josta en viitti enempää mainita ettei tulis sanottua ihan mitä sattuu miestä jonka töitä syvästi kunnioitan. Paskaa se kuitenkin on.
gnut sanoi:Parhaita leffoja ovat yksinkertaisesti:
Ilecules sanoi:Eyes Wide Shut on Hohdon lisäksi ainoita Kubrickin pätkiä joita viittii väijyä. Avaruusseikkailu 2001 taas on paskaa isolla P:lla.
Mielestäni olet asian ytimessä Japa. Ihminen on laumaeläin ja tekee niinkuin johtaja tai paljon auktoriteettiä omaava käskee. Joskus villisti leikittelen ajatuksella, kuinka paljon esim. The Rasmuksen suosio kasvoi, kun Tomi ja Mike sanoivat bandiä hyväksi. Ajatelkaa mikä voima on paljon auktoriteettiä omaavan lausahduksilla jonkin asian suosion kasvatuksessa tai laskemisessa.japa sanoi:Mikä on kulttileffa? millä se kulttisuus määritellään tai millä perusteella se saa sen "arvon"?
Jostain syystä epäilen että näistä "kultti leffoista" pidetään vaan sen takia että kun muutkin kehuvat niitä. Olen aikalailla samaa mieltä kuin gnut että suurin osa noista on täyttä sontaa... tai sitten mun taiteelinen maku elokuvien suhteen on vaan niin yksinkertaista.
Mike sanoi:Full metal jacket on sairaan yliarvostettu tavisleffa, sotaleffaksi tosipaska.