Kaikki kulttileffat ovat paskoja!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gnut
  • Aloitettu Aloitettu

gnut

Banned
Saatanan saatana! Tottakai tämä juttu voisi olla tv-puolellakin, mutta en halua puhua itse leffoista, vaan ilmiöstä yleisellä tasolla vittu.

Pakkotoistolla on jo keskustelu paskimmista leffoista ever, mutta rajataan hieman aihetta ja pohditaan, miksi kaikki kulttileffat ovat aivan vitun paskoja. Mikä on se osa valtaosassa väestöä, joka saa pitämään niitä kaikista paskimpia ja tekopyhimpiä leffoja hyvinä, jopa kulttitasona?

Rocky Horror Picture Show
...tulee paraikaa telkusta. Vittu mä katoin tota paskaa 10 minsaa ja sitten sai riittää. Kaikkihan ovat kuulleet kyseisen leffan nimen. Mä luulin, että tossa mässäiltäisi verellä ja runkattaisi ja muuta kivaa, mutta mitä vittua?! Siinä joku paskapää-pari meni naimisiin ja taustalle oli upotettu "nerokkaita yksityiskohtia". Sitten ne homot ja huorat rupes laulamaan. Voi jumalauta, että mä oon tyytyväinen, etten oo vuokrannu/imuttanu/menny kattomaan tota hinttipaskaa. Tälle paskaleffalle :david: x 5

Dollaritrilogia
Mikä vittu tästäkin vitun paskasta tekee kulttia? Äijät kävelee jossain kadulla ja aavistaa aina missä viholliset on. Kai se sitten on helvetin hienoa, kun tehdään leffoja, joissa on vain yksi biisi ja täysin epärealistiset kohtaukset. Noita vois pitää Italian Uuno Turhapuroina, paitsi että ne ovat vitusti paskempia. Clintkin myy sielunsa hymylemällä! :david: x 5

Sound of Music
Huonoja lauluja. Kaikki jotka tykkää tästä pitäis telottaa. :david: x 10

Star Wars
Huh huh! Kaikista paskinta näissä on loppukohtaus siinä kutosessa. Miksei Chewbacca ja Dartz Wader voisi panna prinsessa Leijaa ykköseen ja kakkoseen siinä? Sitten Anakin ja Luke runkkais siinä vieressä. Ei perkele kun olisi asiallinen loppu paskalle tuplatrilogialle. :david: x 5

Stanley Cubric
Tyhmä, läski, tekotaiteellinen ihraperse. Tän äijän leffat on suurinta paskaa koko universumissa. Joku PelloKelloOranssissa ne äijät JUO MAITOA!! WTF?! Honey I'm homo... VITTU MUA PELOTTAA AHAHAHA! Miksei tää Stänli tapa itteensä? Kaikki rillipäiset nörtit, jotka pienenä varmaan luki jotain Aku-Ankkaa, pitää tätä taiteellisena nerona. HUH HUH! Nää leffat ei tarjoa nautintoa tippaakaan. Piste. :david: x 30

Mä en haluu nyt mitään riitaa/väittelyy, mutta ottakaa asiallisesti kantaa. Ja turha tulla sanomaan, että noi em. leffat on hyviä. Ei ole. Olet väärässä. Tahtoisin nyt analyyttistä keskustelua aiheesta. Puhukaa!

Ja sokerina pohjalla...

Parhaita leffoja ovat yksinkertaisesti:
-Universal Soldier 1 & 2
-Freddy Got Fingered
-Terminator 2
-Citizen Kane

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:eek: Älä teloita!!
Meikäläinen tykkäs jo ihan pikkulikkana Sound of musicistä :) Nähny varmaan yli 10 kertaa.

Ps. Kubrick on jo kuallu ;)

cunt...eiku gnut perusteli kyllä niin hyvin, että täytyy vissiin muuttaa mielipidettä noista leffoista

gnut sanoi:
Voi jumalauta, että mä oon tyytyväinen, etten oo vuokrannu/imuttanu/menny kattomaan tota hinttipaskaa. Tälle paskaleffalle :david: x 5

No en tiedä minkä ikänen oot, mutta leffa pyöri 30 vuotta sitten teattereissa :D
Mutta muuten aika samoilla linjoilla...Star warssit yms. ei oo koskaan uponnut.

gnut sanoi:
Mä en haluu nyt mitään riitaa/väittelyy, mutta ottakaa asiallisesti kantaa. Ja turha tulla sanomaan, että noi em. leffat on hyviä. Ei ole. Olet väärässä. Tahtoisin nyt analyyttistä keskustelua aiheesta. Puhukaa!
Juu, analyyttista keskustelua toki. Ketjun aloituspostauksestako pitäisi ottaa analyyttisen keskustelun mallia? :down: :kakka:

Hirmuhyvä ketju...

NOT!! :jahas:

Jos olisin vielä mode, poistaisin muut viestit ja siirtäisin gnutin postauksen "paskimmat leffat" ketjun jatkoksi. Ja jos lehmät lentäisivät, niin... :D

iivili sanoi:
Juu, analyyttista keskustelua toki. Ketjun aloituspostauksestako pitäisi ottaa analyyttisen keskustelun mallia? :down: :kakka:
Hirmuhyvä ketju...
NOT!! :jahas:
Jos olisin vielä mode, poistaisin muut viestit ja siirtäisin gnutin postauksen "paskimmat leffat" ketjun jatkoksi. Ja jos lehmät lentäisivät, niin... :D
Toivottavasti sait pätemiskiintiösi jälleen täytettyä.

Thank you, come again!

ps. Mua silti kiinnostaa sinunkin mielipiteesi asiasta, Iivili!

Aika huolella avautu nyt kyllä gnut. Täytyy myöntää et en ite koskaan ole tavannut ketään kuka olis tykännyt Rocky Horror Picture Show:sta ja itse en pidä Sound of Music:sta tai Star Wars-leffoista.
Stanley Kubrickin leffoista omasta mielestäni loistavia kuitenkin ovat juurikin haukuttu A Clockwork Orange(Kellopeliappelsiini), jossa varsinkin Malcolm McDowellin ja Patrick Magen näyttelijäsuoritukset oli tosi loistavia. Tiedän et toi leffa jakaa varmasti mielipiteitä, mutta meikäläisen mielestä aivan hitti. Toinen loisto suoritus on mielestäni kulttimaineen ansaitseva Full Metal Jacket. Kaikki varmasti muistaa Vincent D'Onofrion loistokkaan suorituksen Private Gomer Pylen roolissa. Siitä WC kohtauksesta jos vielä hullun esitys paranee niin se menee jo pilalle. Loistavasti suoriutuu myös R. Lee Ermey joka vetää tyylikkäästi ja vahvasti Sergeant Hartmanin roolin. Myös 2001: A Space Odyssey(Avaruusseikkailu 2001) ansaitsee kunniamaininnan varsinkin erikois efekteistään jotka oli siihen maailman aikaan aivan käsittämättömiä. Myöskin The Shining(Hohto) on todella tiukkaa kamaa.
Toki Kubrickin leffoista löytyy täyttää kökköäkin kuten esimerkiksi hänen viimeiseksi oikeaksi leffakseen jäänyt Eyes Wide Shut, josta en viitti enempää mainita ettei tulis sanottua ihan mitä sattuu miestä jonka töitä syvästi kunnioitan. Paskaa se kuitenkin on.

Muita "kultti" statuksen saaneita leffoja jotka ainakin meikäläisen mielestä svengaa ku hirvi:
Beetle Juice
The Adventures of Ford Fairlane
Bullet in the Head
Reservoir Dogs
Pulp Fiction
Natural Born Killers
Twelve Monkeys
Jackie Brown
Being John Malkovich
Osan leffoista kultti maine on toki vähän kyseenalainen, mutta kaikki lähtivät ainakin liikkelle kultti leffoina.
Jos joku on näistä eri mieltä niin kommenttia vaan niin väitellään ;)

Ugh olen puhunut

Mike sanoi:
Gnut, nyt kunnolla tai saat julkisen perseraiskauksen.
Äää... Ei pidä alistua perverssien filosofien ownauksille.

Mä nyt aivan vilpittömästi toivon, että syntyisi asiallista keskustelua. Eihän tässä mun tekstissä ole kirjoitusvirheitäkään.

Edit: Amf! keskustelun ENSIMMÄINEN asiallinen posti :worship:

Eli lyhyesti kaikki leffat joista sä et pidä on paskaa ja kaikki muut jotka niistä pitää on idiootteja. Tässä ilmeisesti oli tämä sanoma lyhykäisyydään. Siis ihmiset tykkää eri asioista, ei kai siinä mitään ihmeellistä.

Hohhoijjaa, harvoin näihin paskajuttuihin jaksan edes kommentoida mutta tämä on jo jotain niin käsittämättömän tyhmää. Olisi hauska tietää Gnutin ikä ja muuta pientä taustatietoa. Ellei tämä sitten ole vitsiksi tarkoitettu!? Veikkaanpa kuitenkin että tämäkin olisi roskakorissa jos olisi jonkun tietyn muun henkilön kirjoittama.

"Toinen loisto suoritus on mielestäni kulttimaineen ansaitseva Full Metal Jacket. Kaikki varmasti muistaa Vincent D'Onofrion loistokkaan suorituksen Private Gomer Pylen roolissa. Siitä WC kohtauksesta jos vielä hullun esitys paranee niin se menee jo pilalle. Loistavasti suoriutuu myös R. Lee Ermey joka vetää tyylikkäästi ja vahvasti Sergeant Hartmanin roolin."
Se kouluttaja oli ilmeisesti aito. Eivät löytäneet tarpeeksi vakuuttavaa näyttelijää niin ottivat oikean merijalkaväen kouluttajan rooliin. Tai tällaista ainakin olen kuullut, että "aito" olisi ollut.
Tuo "kultti" sana ärsyttää joidenkin leffojen suhteen myös itseäni. Muistan kun joskus Antti Lindqvist antoi Katso -lehdessä Casablancalle 6 tähteä 5:den ollessa maksimi vain ja ainoastaan sen takia että kyseessä oli "klassikko".

*Ojentaa gnutille palkinnon viikon avautumisesta* :D

Parhaita kulttileffoja(?) ovat mielestäni:

Monty Python and the Holy Grail
Monty Python's Life of Brian
The Big Lebowski
A Clockwork Orange
Fear and Loathing in Las Vegas
Pulp Fiction

Ensimmäiset kolme leffaa ovat aivan *****tin hauskoja, huumori niissä on omaperäistä ja niitä jaksaa kattoa moneenkin kertaan. :thumbs:
Kellopeli appelsiini taas on aivan loistava elokuva. En ole edes oikein varma, mikä siinä viehättää, mutta moneen kertaan on tuokin tullut katsottua.
Fear and Loathing in Las Vegas: Tarina on hyvä, tunnelma on loistava ja näyttelijätkin hoitivat hommansa esimerkillisesti. Elokuva aivan liimaa katsojansa ruutuun :kippis1:
Pulp Fictionissakin tyyli on omaperäinen, näyttelijät loistavia, kaikkiin pieniin yksityiskohtiin ja merkityksettömiin(?) asioihin on panostettu ja tämä on varmaan yksi syy sille, että elokuva pitää katsojan mukana alusta loppuun. :5:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom