Käyttökokemukset: suunto t3c multisport pack!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja marinna
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Itsellä oli Suunto T4 + kaikki podit ja sen kokemuksen perusteella en voi Suuntoja suositella ja monivuotinen lenkkikaveri just heivasi oman t3c:nsa menemään, kun oli kolmatta kertaa takuuhuollossa vuoden sisällä. Jos kaipaat GPS-ominaisuutta, niin hommaa Garmin 405, jossa GPS on rannekkeessa eikä tarvitse erillistä podia. Erinomainen laite.

EI garminia, laskee kalorit ihan vituilleen.

itelläkin suunnon t4c ja gps; enkä nyt mielelläni suosittele. Valo päin vittua, seikoilee omiaan silloin tällöin. Muuten kyllä toiminut ihan hyvin ja aika tarkasti mittaa, mutta nuo parit harmittavat miinukset jotka tulevat aina väärään aikaan niin pistävät vituttamaan.

Osta polarilta joku vastaava.

Mulla on ollu nyt pari kuukautta tommonen T3 multisport pack käytössä ja vielä ainakin toiminut ihan moitteettomasti. Miinusta antaisin hieman hankalasta rannetietokoneen käytöstä mut muuten ollu ihan tyytyväinen.

Mulla myös t3c ja GPS. Tuo GPS ei vaan löydä satelliitteja, tai jos löytää niin aika nopsaan hukkaa ne :(

Käyttö on aluksi vähän hankala. Eikä asiaa auta yhtää se, ettei nappien merkintöjä näe erkkikään. Varsinkaan hämärällä. Mutta muuten se on hyvä peli. Stylen näköinenkin. Traning Efficiency lukema motivoi kummasti, ja ihan ok laskee kalorit ja muut. Siinä on myös treenilogi jotta voi pitää kirjaa sykkeistä. Siitähän insinööri tykkää.

Ostaisin uudestaan. Se t3c ei ole edes pahan hintainen.

Itsellä ollut t3c käytössä reilut 5kk ja moitteettomasti on toiminut kaikinpuolin. Valikot on alussa vähän hankalia, mutta nopeasti ne oppii. Nappien merkinnät saisi olla tosiaan paremmat. Kello "lasi" naarmuuntuu myös aika helposti. Hintaansa nähden hyvä laite!

se hintahan tässä eniten houkuttelee... Jos lähtee ettimään muilta malleilta vastaavia nii tuntuu että hintakin pomppaa aika reilusti ylemmäs... Mutta pitää ehkä vielä harkita jos niissä on useinki takuuseen lähteviä yksilöitä...

Ite mittari, (t3 itsellä, mutta ~samanlainen kuin t3c) on toiminut ihan siedettävästi - oma aiempi polar F11 bugitti vieläkin enemmän. Poikaystävällä sen sijaan olen seurannut GPS-podin käyttöä, enkä kyllä sen perusteella koskisi itse moiseen pitkällä tikullakaan, saati laittaisi omia rahojani siihen. GPS löytyy säkällä parin-kolmen minuutin odottelulla, jollei tuuri käy kenties lenkin puolivälissä, jos silloinkaan. Hommaa mieluummin halpa sykemittari ja nokian sports tracker, saat paremman ja tarkemman GPS-datan, edellyttäen tietysti että puhelimesi sitä tukee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom