Käytätkö salilla nostovyötä, magnesiumia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja painaja
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
voisitko ensin kertoa kauanko olet käynyt salilla,ja käytätkö nostovöitä,magnesiumia käsiin.(ei siis nostovöitä käsiin:D)
itse sain tuota magnesiumia palan mutta en kehtaa käyttää sitä koska en ole mikään jumalaton kaappi:wtf: olen käynyt salilla parisen vuotta ja olen 16v,nauraisitteko jos näkisitte minun laisellani kaverilla salilla magnesium palan esim.penkkipunnerrukseen?:( olisi kiva jos vastailisitte.

kiitos vastauksistanne,taidanpa ottaa mukaan sen palan :)

Joskus se penan tanko on niin perhanan hikinen ettei ote meinaa pysyä, eli käytä vaan, vaikka saisitkin paheksuvia katseita. :D

Vittu, en tajua miksi ihmiset nauravat tosissaan treenaavalle henkilölle jos tämä käyttää sitten niitä "puutarhahanskoja" salilla esim. mavessa???

Magnesiumi on varsin hyvä jos kädet hikoavat ja tanko luistaa, esimerkiksi maastavedossa.

Eipä tuo magnesiumi tai nostovyö vaadi monen vuoden harjoittelutaustaa että niitä voisi käyttää. Ei tarvi edes tarvitse olla hirveä kaappi. Vähän turhalta tuntuu käyttää magnesiumia esimerkiksi jalka/vatsa treeneissä jos sitä ei oikeasti tarvi, mutta varsin suositeltavaa käyttää esimerkiksi leanvedoissa, maastavedossa, kulmasouduissa, dipeissä ja penkissäkin ihan hyvä.

...turha maalata koko kehonsa sillä jos menee tekemään esimerkiksi penkkipunnerrusta :)

Oikeesti, mietitkö vähän liikaa muiden mielipiteitä? Itse mieluummin tarjoisin kahvit jos näkisin 16v treenamaassa enkä dokaamassa. Ja vermeistä vielä niin en suosittele vyön käyttöä ennenkuin on oppinut kyykkäämään ja vetämään ilman. Mankkua kannattaa kyllä käyttää.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
voisitko ensin kertoa kauanko olet käynyt salilla,ja käytätkö nostovöitä,magnesiumia käsiin.(ei siis nostovöitä käsiin:D)
itse sain tuota magnesiumia palan mutta en kehtaa käyttää sitä koska en ole mikään jumalaton kaappi:wtf: olen käynyt salilla parisen vuotta ja olen 16v,nauraisitteko jos näkisitte minun laisellani kaverilla salilla magnesium palan esim.penkkipunnerrukseen?:( olisi kiva jos vastailisitte.
-Salilla käyty vuosia.En jaksa enää laskea mutta yli 10 vuotta ja sitäkin ennen tuli kotona treenattua.
-Nostovyötä tuli ennen käytettyä kun raskaammilla painoilla tuli kyykättyä ja vedettyä.Nyt pyrin tekemään kaikki liikkeet ilman remmejä tai vyötä.
-Koska en käytä remmejä magnesium on välttämätön että näpit pysyvät kiinni tangossa
Älä mieti salilla mitä muut miettivät susta tai sun treenaamisestasi.Treenaat vaa ja jos treenisi vaatii magnesiumia tai vyötä niin käytä niitä.Ja jokainen on joskus ollut aloittelija mitä teenaamiseen tulee :)

Salilla oon käyny aktiivisesti puoli vuotta. En käytä magnesiumia. Jos tanko ei millään meinaa pysyä käsissä käytän remmejä. Vyötä käytän kovemmissa mave sarjoissa.
Mitä tekemistä koolla on magnesiumin tarpeen kanssa? Ja mitä väliä vaikka muut nauraisivatkin? Itse en pitäisi sitä millään tavalla huvittavana.

Käytä lisäksi mp3-soitinta täysillä kunnon mökää pauhaten ja voisit yhtä hyvin olla siellä salilla yksin - vaikka joku idiootti virnuilisi kuinka, pysyt siitä autuaan tietämättömänä.

Mä taas oon alkanu miettimää, että pitäskö ostaa tollaset salihanskat ihan köppäilyks :D Ne on toisaalta varmaan jo sellanen juttu, että jotkut saattaa ehkä pitää vähän pellenä, mutta ku kädet on märät kun teinin pimpsa nii ei siinä oo paljoa mahollisuuksia.

Mankka tai sitten hanskat. Mitä ootte mieltä, onko liian hc-tä/neitiä käyttää sellasia hanskoja? Ei viittis kummiskaa maksaa ihan turhaan mistää...

Mankka tai sitten hanskat. Mitä ootte mieltä, onko liian hc-tä/neitiä käyttää sellasia hanskoja? Ei viittis kummiskaa maksaa ihan turhaan mistää...
Mankka. Ostin tuossa taannoin Gaspin hanskat, jotka ovat kylläkin mitä ilmeisimmin enemmän penkkipunnerrukseen tarkoitetut, koska niillä ei saa minkään näköistä otetta mavessa tjms. Penassa ne ovatkin lostavat, kun saa hyvän "apinaotteen", jolloin tekniikka sujuu paremmin.

Mankalla saa kruusatulla pinnalla parhaimman gripin.

eilen kokeilin magnesiumia ekan kerran.
samalla kun maveakin pitkästä aikaa, yllätyin kyllä kuinka paljon apua siitäkin.

edit: Onko tuosta apinaotteesta jotain hyötyä kapeassa/normaalissa penkissä?

Onko tuosta apinaotteesta jotain hyötyä kapeassa/normaalissa penkissä?
Mulla ainakin menee rasitusta silloin enemmän ojentajille kuin olkapäille, kuten pitäisikin. Omasta kokemuksesta sanoen tekniikkaa voi parannella apinaotteella ja hanskat tukevat otetta mukavasti.

jeps. voisi kuvitella ettei kädet leviä sivulle niin helposti.
pitänee huomenna kokeilla..

jeps. voisi kuvitella ettei kädet leviä sivulle niin helposti.
pitänee huomenna kokeilla..
Myös ettei tanko vierehdä kämmeniltä jos tulee jokin "häiriö"...Ei pitäis, mutta sormet puristettuina tangon ympärille on kontrolloidumpaa joka tapauksessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom