käsivarsiin tavaraa!

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Elikkä, tässä nyt on tullut nelisen kuukautta treenattua uudella 2-jakosella ohjelmalla, entisen 1-jakosen sijaan. Treenitaustaa löytyy kolmen vuoden verran, ja salilla tulee käytyä möykkäämässä noin neljästi viikkoon.
Muuten paketti alkaa näyttämään ihan hyvältä, mutta ongelmakohtana käsivarret, osittain kyllä syyttää voi hyvällä omallatunnolla geeniperimää, nimittäin ainakin nämä "runkkulihakset" kiinnittyvät erittäin ylös, ja luiltani olen erittäin kapea, joten varsinkin tämä käsivarren ala-osa on aika heikonnäköistä tavaraa, ranteenympärys on varsinkin erittäin pieni. Elikkä oisko jonkunäköstä jippoo tarjota, millä käsivartta, etenkin kyynärpäästä alaspäin saisi kasvamaan? Olen nyt liittänyt taas toiseen treenipäivään hammerit, oiskos niistä apuva moiseen?

Tässä vielä tämänhetkinen programme, saapi kommentoida muutenkin! :

Treeni 1:

Kyykyt 4x8
Hauis scotilla 4x8
Ojentaja taljalla 4x8
Hammer 4x10
Vatsat 4x10-20

Treeni 2:

Penkki 3-4x8-10
Ylätalja 4x8-10
Kulmasoutu 4x8-10
Vatsat 4x10-20

Sarjat teen aika pitkillä palautuksilla, palautusta saattaa tulla kahdesta kolmeen minuuttia, onko tällä jotain vaikutusta kehitykseen? Teen yleensä sarjat myös sellaisilla painoilla, että viimonen sarja pitää yleensä tehdä pari kiloa kevennetyillä painoilla.

plus vielä tuohon ykköstreenipäivään kuuluvat pohkeet, kunhan saan tämän revenneen nilkan takaisin kuntoon!

Itse lisäisin ohjelmaan vielä sjmv:n takareisille. Ottaisin myös välillä aina kyykyn tilalle maven.

"Elikkä oisko jonkunäköstä jippoo tarjota, millä käsivartta, etenkin kyynärpäästä alaspäin saisi kasvamaan? Olen nyt liittänyt taas toiseen treenipäivään hammerit, oiskos niistä apuva moiseen?"

Hammerit toimii ainakin itellä hyvin, toinen hyvä liike on tämä: http://www.paskasoft.com/cybercoach/liikkeet/kadet/ranne.html

Itse lisäisin ohjelmaan vielä sjmv:n takareisille. Ottaisin myös välillä aina kyykyn tilalle maven.

Pitääpi ruveta hiomaan tekniikkaa maveen, rinnallevetoa oon jonkuverta ähkiny välillä. Miten muuten tuo ohjelma näyttää, kun teen noin vähän eri liikkeitä per treeni. Itsellä ainakin tuntunut ihan hyvälle kropassa ainkakin tähän mennessä, mutta saako tuolla tulosta aikaan? Ja vielä kolmantena lisäyksenä teen vinopenkkiä 2x8 penkkipäivään.

Jos kahteen haluat jakaa treenit niin tekisin ite aika suoraan yläkerta/alakerta-jaon.
esim:
1. Kyykky/veto/julle/vatsat
2.vinopenkki/pystypunnerrus/leuat/dipit/hammerit.

Tai joku vastaava, sit liikkeitten variaatioilla saa tarpeeks muutosta.
Tärkeää on kuitenkin että käytät isoa osaa kehon kokonaislihasmassasta joka kerta.

"Elikkä oisko jonkunäköstä jippoo tarjota, millä käsivartta, etenkin kyynärpäästä alaspäin saisi kasvamaan? Olen nyt liittänyt taas toiseen treenipäivään hammerit, oiskos niistä apuva moiseen?"

Hammerit toimii ainakin itellä hyvin, toinen hyvä liike on tämä: http://www.paskasoft.com/cybercoach/liikkeet/kadet/ranne.html

Ja jos tangossa on vähänkin rautaa, saa olla melkoset sormet, että jaksaa rullata sen ihan sormenpäihin asti ;)

semmosta oon nyt välillä tehny, että roikkuu ohuessa leuanvetotangossa ja vähän tuohon rullaustyyliin nostelee itseään ylös.
Tanko siinä sormien nivelien välissä (kai joku edes tajusi?)
Salilla sitten selkäpäivän päätteeksi rannekääntöjä selän takana tangolla.

Nyt tuli vielä ostettua coc 1&2 gripperit, niidenkin puristelun kun saisi johonkin väliin sopimaan..

Hauiskääntö kulmatangolla ja myötäotteella voisi auttaa.

E: jaa niin mutta siinä taitaa tulla lihasta enemmänkin tuohon forkkujen yläosaan, ei niinkään ranteeseen/ranteen lähelle.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Itselläni ainakin mave on tuonut käsiin hyvin kokoa hauista myöten, ilman että on tarvinnut tehdä pahemmin mitään muuta.

Hafol;2146089[url sanoi:
http://www.exrx.net/WeightExercises/WristExtensors/CBRollerWristExtention.html[/url]

Toi on hyvä pumppi liike jota tykkään tehdä pari kolme sarjaa ennen varsinaista rannerullausta (JKY:n postaama video)

Forkut on kyllä vieläkin pienet, mutta kaikki ajallaan.. töissä ottaa runtua 8h päivässä raksalla tavaroita kannellessa

Ei kannata liikaa miettiä jotain forkkuja. Puristaa vaan esim penkissä ja kaikissa käännöissä niin saatanasti eikä ikinä käytä remmejä.
Ei Pudzikaan mitään rannekääntöjä tee mut forkku on yli 46cm..

Ite teen jonkun näköisiä puristusliikkeitä oikeastaan joka treenissä, välillä kovempaa, välillä kevyemmin. Jokaisen kovan treenin loppuun pari superia rannekääntöjä, eli ensin myötäotteella täysi sarja, jonka päälle putkeen sitten vastaotteella aivan täysi sarja. Ja riittää. Monesti mainittu hammeri on aivan loistava liike. Ja kuten Fuhrer tuossa sanoi, ei kannata ikinä käyttää remmejä, puristaa vaan niin saatanasti.

Hauiskääntö kulmatangolla ja myötäotteella voisi auttaa.

E: jaa niin mutta siinä taitaa tulla lihasta enemmänkin tuohon forkkujen yläosaan, ei niinkään ranteeseen/ranteen lähelle.

Joo noita oon jauhanu aika paljon ja meinaa kyllä vähän motivaatiota syödä kun ei oikeen näy tulosta, helkkarinmoisen pumpin saa kyllä aikaseksi tohon runkkulihakselle, vaan eikö tuo liike tuo enempi "paksuutta" entä "leveyttä", mitä siis olen tässä hakemassa tuohon kyynärvarteen yms., vai mitenkä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom