Käsistä taas...jeesatkaa.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja masa00
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ikä
41
Eli taas threadi hauberista ja ojentajista,on ne vaan niin onnettomat:itku: verrattuna muuhun kroppaan mikä kehittyy hitaasti mutta varmasti.
Eli ensin ohjelmasta:2-jakosella on menty nyt huuhtikuun dietin lopetuksen jälkeen ja vuoden loppuun asti olen ajatellut mennä,tietinkin liikkeitä vaihdellen ettei treenistä tuu tylsää.Molemmille niin hauikselle kuin ojentajille on tullut viikossa 6-8srj.Liikkeitä ihan käsipainoista tankoon pumppia ja kovempia sarjoja mutta kun ei niin ei kasva.Oon myös kokeillu Tomin kirjottamaa hauiksen ABC:tä, joka tuntu toimivan vähän aikaa ja sit taas junnaa.
Safkoista sen verran et nyt bulkilla kalorit 2800-3200kcal pvä riippuen onko treenipäivä vai ei.Protskua se 2-2.5g pvä.
1.5vuotta on nyt tullu treenattua ilman mitään pahempia taukoja ja kevyitä viikkoja pidän kerran kahessa kuukaudessa.
Kädet on kasvanu 34cm:stä 36cm:n sen jälkeen kun oon punttailun alottanu ja pienethän ne on ei siitä mihinkään pääse.
Alkaa jo usko meneen noihin käsiin mitkä tossa heiluu edestakas eikä niihin saa minkäänlaista kuria!:curs:
Toivottavasti edes joku on jaksaa lukea mun avautumista.Kiitti jo etukäteen.:worship:

Kantsii kokeilla supersarjoja tai TTT-reeniä jos vaikka antais taas uutta sykettä :)

TTT ei sovi yhtään yhteen 2-jakoisen kanssa, enkä mä nyt muutenkaan usko että tuosta mitään ratkaisua löytyy.

Mikä jako sulla on tuossa 2-jakoisessa?

Timba79 sanoi:
TTT ei sovi yhtään yhteen 2-jakoisen kanssa, enkä mä nyt muutenkaan usko että tuosta mitään ratkaisua löytyy.

Juu en meinannu et tuikkaa sen sinne sekaa vaa ottaa sen jonain viikkona vähän niinku shokkihoitona yksikseen. sen jälkee pitää sen viikon levon niille tassuille jatkamal normi reenii muille...en sit tiiä onko iha päätön juttu ku en oo kokeillu, mutta hyvinhän tolla TTTllä on tulosta kuulemma saatu.

Mä vähän vieroksun noita TTT hommia tulehdusvaaran takia, joillain varmasti on hyviä tuloksia tullutkin.

Mutta tässä kohtaa IMO haetaan jotain kokonaisvaltaista ratkaisua tuohon käsien kehittymättömyyteen.

Oisko liikaa 6-8 sarjaa viikossa, kyseessä kuitenkin pienet lihakset?
Jos selkätreenissä sun habat saa kyytiä ja työntävissä ojentajat.
Kokeile piruuttain 2-4 kovaa sarjaa/lihasryhmä viikossa, mulle toi riittää yleensä.:)

ToughGrip sanoi:
Suosittelen lämpimästi metodeja, jotka jakavat kovasti mielipiteitä ja joita en ole itse testannut ;)

No kyllä jos joku kysyy uusia keinoja ni kuhan pari heitin mitä ei oo kokeillu(?)
Mutta ei ilmeisesti sitten kannata tuota TTT reeniä kokeilla:piis:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
tapio sanoi:
Oisko liikaa 6-8 sarjaa viikossa, kyseessä kuitenkin pienet lihakset?
Jos selkätreenissä sun habat saa kyytiä ja työntävissä ojentajat.
Kokeile piruuttain 2-4 kovaa sarjaa/lihasryhmä viikossa, mulle toi riittää yleensä.:)

Tuo on jaettu käsittääkseni kahteen osaa, eli 3-4 sarjaa per treeni, joka ei mielestäni ole liikaa, tosin voi tehdä yhtän hyvin 2-3 sarjaakin kun 2-jakoisella tekee.

Mä nyt oon ehkä huono neuvomaan käsitreenissä kun kädet kasvaa ilman panostustakin, mutta nyt ainakin tämä 2-jakoinen reidet ja kädet vs. muu kroppa tuntuu antavan käsille kyytiä urakalla. En tiedä vielä miten vaikuttaa kasvuun, mutta ainakin ketjun aloittaja voisi tuota kokeilla jos ei ole jo se jako käytössä.

Timba79
, 2-jakonen, eiks se ole tyyliin jalat/ylävartalo tai siihen tyyliin.
Ei se sillon voi olla jaettu kahteen osaan käsiltä, niin mikäli ei ole 2krt koko kroppa viikossa, näin en ymmärtänyt.
Korjaa jos ymmärsin väärin.
Eli siinä tulee kerran viikko kädet tehtyä, tähän mun mielestä vois kokeilla vähentää sarjoja kun ei muuten meinaa kasvaa hauberin ympärys.
Vedä Jonski kokeile 2 liikettä, 1-2 sarjaa kumpaakin ja kovaa, se on siinä.
Lämmittelyt alkuun tietenkin.

tapio sanoi:
Timba79
, 2-jakonen, eiks se ole tyyliin jalat/ylävartalo tai siihen tyyliin.
Ei se sillon voi olla jaettu kahteen osaan käsiltä, niin mikäli ei ole 2krt koko kroppa viikossa, näin en ymmärtänyt.
Korjaa jos ymmärsin väärin.
Eli siinä tulee kerran viikko kädet tehtyä, tähän mun mielestä vois kokeilla vähentää sarjoja kun ei muuten meinaa kasvaa hauberin ympärys.
Vedä Jonski kokeile 2 liikettä, 1-2 sarjaa kumpaakin ja kovaa, se on siinä.
Lämmittelyt alkuun tietenkin.

Voi yhtä hyvin olla jaettu reidet ja kädet vs. rinta, selkä, olkapäät, pohkeet. Tai työntävät vs. vetävät eli rinta, etureidet, olkapäät ja ojentajat vs. selkä, takareidet, pohkeet, hauikset. Ei kukaan pakota tekemään yläkroppa vs. alakroppajaolla.

Joo mä tiedän, mut piti ihan pariin kertaan lukea.
Eli mun mielestä 6-8sarjaa/viikko pieni lihas voi olla liikaa, sä laitoit että "se on jaettu 2 osaan, 3-4 sarjaa per treeni".
Mutta eihän siinä tule kun yksi päivä käsille7viikko.:)

tapio sanoi:
Joo mä tiedän, mut piti ihan pariin kertaan lukea.
Eli mun mielestä 6-8sarjaa/viikko pieni lihas voi olla liikaa, sä laitoit että "se on jaettu 2 osaan, 3-4 sarjaa per treeni".
Mutta eihän siinä tule kun yksi päivä käsille7viikko.:)

Yleensä kroppa vedetään kahdesti läpi n. viikossa kun 2-jakoisella treenataan. Itse treenaan joka toinen päivä, joten kahdesti mennään läpi kroppa 8-päivässä ja näin esim. hauiksille tulee minullakin se 6 sarjaa 8-päivässä. Selitin vähän huonosti sen mitä tarkotin tossa edellä. :)

No joo mä ymmärsin että 2 treeniä/viikko.
Mä olen tehnyt itse 2krt viikko mielestäni hyvin tuloksin, voimatreeniä.
Vähän aikaa sitten muutin 3krt, tämmöstä rinta/ojent, selkä, jalat/hauberi

Jonski sanoi:
No kyllä jos joku kysyy uusia keinoja ni kuhan pari heitin mitä ei oo kokeillu(?)
Mutta ei ilmeisesti sitten kannata tuota TTT reeniä kokeilla:piis:

Höps Hösp... Piti vaan heittää viikonvittuilu tuohon väliin :piis: kans...

Ja taas asiaan. Jos tuossa sun kaksjakosessa tulee välipäiviä parikin niin voisit sijoittaa ainakin ojentajille lisätreenin jaon toiseen treenipäivään, missä et tee penkkiä tms. ja sitten tehdä hauikset vaikka vastaavasti eri päivänä kun treenaat selän. Treeniin vaan sitten volyymiä oman palautumisen ja lihaskunnon mukaan. Tuo on omassa kolmijakoisessa toiminut hyvin (vain jalat ja vatsa kolmantena päivänä) vaikka samojen ongelmien kanssa paininkin. Tsemiä vaan treeneihin! :whip:

masa00 sanoi:
tietinkin liikkeitä vaihdellen ettei treenistä tuu tylsää.Molemmille niin hauikselle kuin ojentajille on tullut viikossa 6-8srj.Liikkeitä ihan käsipainoista tankoon pumppia ja kovempia sarjoja mutta kun ei niin ei kasva.

mulla särähti tää lause silmään. eli etkai vaihda treeniä liian usein ja näin ollen jää progressio treenipainoissa tapahtumatta?? sinuna panostaisin muutamiin liikkeisiin yrittäen näissä kasvattaa treenipainoa, tehdä lisää toistoja tai saada palautusaikoja lyhyemmiksi :)

huumor sanoi:
mulla särähti tää lause silmään. eli etkai vaihda treeniä liian usein ja näin ollen jää progressio treenipainoissa tapahtumatta?? sinuna panostaisin muutamiin liikkeisiin yrittäen näissä kasvattaa treenipainoa, tehdä lisää toistoja tai saada palautusaikoja lyhyemmiksi :)
Tätä painottaisin itsekin. Kun vaihtelee sattumanvaraisesti liikkeitä, ja tekee vähän fiilispohjalta, niin on suuri riski jämähtää vakiokuormitukseen. Kannattaa vaihtaa liikettä vasta kun kehitys alkaa hidastumaan. Kuormitusta lisäisin ensin sarjoina, sitten toistoina, ja lopuksi sarjapainoina. Tuo on käytännössä varmaan järkevin progressiotapa pienten lihasten/yksinivelisten-liikkeiden kohdalla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom