Käsipainojen kierretangot, tavoitteena 40kg/puntti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wolf83
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Hei, tietääkö joku saako jostain käsipainoille tarpeeksi pitkiä kierretankoja johon mahtuisi wrangen blackstar sarjan levyjä 4kpl/puoli sekä vielä lukko turvallisesti kiinni? Nyt painoa/puntti saa vain sen n.32kg laittamalla 3x5kg/puoli:(

Mahtuuko siihen kierretankoon niitä 10 kg blackstar kiekkoja? Viekö se 10 kg kiekko kahden vitosen tilan vai vähemmän/enemmän? Meinasin vaan ostaa mahd. tulevalle kotisalille noita kässäreitä isot kasat..

Jos Wrangen käsipainoihin haluaa puntti>40kg, niin pitäisi ostaa 2x10kg levyjä/puoli, jotka maksavat liikaa. 10kg levyt ovat leveämpiä kuin 5kg, jolloin on mahdollista ettei 2x10kg+5kg levyt/puoli mahdu... Tietenkin jos et ole ostanut vielä ko. 5kg levyjä kuten minä, niin miksikäs ei. Itselläni tosiaan on 8kpl 5kg levyjä, joista saan nyt vain 6kpl käyttöön ja siksi haluaisinkin jostain pitemmät tangot.

Itse olen pistänyt kierretankoon 92 kiloo, 20 kilon kiekoilla ja kahella vitosella. Wrangen levyjä noi isot, pienet tais olla prismasta, kunte tankokin...

Tuli vaan testattua, että paljon siihen saa painoo. En tiedä sitten, että kestääkö tanko, kun en saanut maasta ylös :D

Edit: off-topic :)

Itte ostin viime kesänä kunnon ladattavat kässärit. Painoa 33,5 kg ja vitosil ja kympeil saa helposti tehtyä yli 60 kiloset hanttelit. Maksoi 59 € kipale. Pyörivällä kahvalla ja rautalevyillä.

juke88 sanoi:
Itte ostin viime kesänä kunnon ladattavat kässärit. Painoa 33,5 kg ja vitosil ja kympeil saa helposti tehtyä yli 60 kiloset hanttelit. Maksoi 59 € kipale. Pyörivällä kahvalla ja rautalevyillä.

mistä ostit?

Vuoripex oli putiikin nimi. Löytyy vaik googlella. Just katoin ni samoil tangoil on sarjaa mut eri levyillä. Oli ainaski 28,5 kg hantteleita. Mätät vaan ite levyjä lisää ku tarvis vaatii.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom