Käsipainoilla Rintaan potkua!

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ikä
39
itse olen huomannut kun olen siirtynyt penkistä käsipainoihin joka mielestäni on itselleni parempi vaihtoehto hyvän pumpin/voiman saamiseen kertokaapa omia mielipiteitä hakkaako käsipainot penkin? jos sen tekee puhtaasti huom kunnon venytys siel alhaal! :david:

kyllä se on ihan erilainen kuin penkki. mutta kerran tein pelkän penkin rinnalle, niin sain sillä tissit kipeiks. sitä tapahtuu harvemmin. joten, penkki välillä kiva, kässärit välillä kiva

KSENA sanoi:
kyllä se on ihan erilainen kuin penkki. mutta kerran tein pelkän penkin rinnalle, niin sain sillä tissit kipeiks. sitä tapahtuu harvemmin. joten, penkki välillä kiva, kässärit välillä kiva
Kannattaa vaihdella kässäriä ja tangoa aina silloin tällöin, mutta kässäreillä ei voi nostaa niin paljon romua suht puhtaalla tekniikalla kun taas tangolla, eli kaksi piipuinen juttu, mutta kyllä kannattaa vaihdella tuotakin.

Kässäreillä ei saa tärkeää raskasta venytystä ilman loukkaantumisen riskiä, joten itse ehdottomasti suosittelisin käsipainoja kakkosliikkeeksi penkin jälkeen. Rinta tarvitsee raskasta stabiloitua venytystä ja ensimmäisenä liikkeenä tehtynä käsipainopunnerrus voi olla suurten sarjapainojen takia riskaabelia.

Jos malttaa pitäytyä pienissä kässäreissä, kannattaa kokeilla esiväsytystä kässäreillä. Eli melko pienillä kässäreillä pumppailua muutamat sarjat ennen penkkiä tangolla.

Jos penkissä heiluu suuret raudat, olisi mun mielestä jopa turvallisempi tehdä kässäreillä ennen tankoa. Penkki on melko helppo toisen varmistaa, eikä tanko pääse yllättäen tekemään pahaa jälkeä, toisin kuin suuret kässärit treenin viimeisissä sarjoissa.

itsekkin olen siirtynyt normi vaakapenkistä käsipaino -penkkiin ja on minusta parempi.. mut tangolla ennen käsipainopunnerrusta vinopenkissä. ainoa haitta puoli käsipainoilla on että raskaimmilla painoilla lyhyemmissä sarjoissa on aina pakko olla varmistaja koska ei itse saa niitä ylös :D

Suositut

Back
Ylös Bottom