Käsien treenipaikan vaihto kolmijakoisessa ohjelmassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tical
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Onko jengi täällä päätynyt kolmijakoisessa työntö-veto-jalat systeemissä käsien paikan vaihtamiseen? Eli työntö reenissä tehtäisiin Rinta-olkapää-hauis ja vedossa Selkä-ojentaja?
Hyötynähän tässä olisi, että reenattava käden lihas olisi tuore reenattava, eikä väsynyt ja kykenemätön kunnon treeniin. Itselläni on ollut kädet melko huonosti kehittyvä alue (hanska 34cm) ja aloin miettimään, että kyseisessä treenijaossa ne todellakin treenataan viimeisinä. Omakohtaisesti voin sanoa ettei ole toivoakaan reenata esim hauista kunnolla Ylätaljan alataljan ja kulmasoudun jälkeen..
Tällöin käsille tulisi 1 suora ja 1 epäsuora rasitus. Toisaalta tämä ajatus taas rikkoo sen kokonaisuuden mitä työntö-veto systeemi pyrkii hakemaan..

Esimerkki työntö treenistä

Penkki 2`6 (Isoilla) +2`10 (pumppaillen)
Vinopenkki Kp 3`8
Levitykset penkillä 2`10
Pystypunnerrus Kp 3`8
Pystypunnerrus tangolla 3`8 tai Viparit sivulle 3`10
Hauis Tangolla 3`8
Hauis Punteilla 3`8

Sellaista settiä, argumentteja? kokemuksia?

:evil:

Itsekin on tullut aika paljon treenattua hauis rinnan kanssa ja ojentajat selän kanssa. Ajattelin, että suora ja epäsuora treeni viikossa tois parempaa tulosta, mutta näin ei oo käynyt. Ohjelma on näyttänyt sarjojen määrältä tota sun esimerkkiä.

Mulla kans tuntui, että hauiksista on kaikki potku pois, kun selkätreenit on tehty, mutta joko oon oppinut tekemään selkätreenit selällä tai hauiksissa on kestävyys parantunut, sillä nykyään selkätreenin jälkeen riittää potkua vielä 4-5 sarjaan hauista.

En siis osaa sanoa olisiko kädet pienemmät, jos ois tehnyt aina veto-työntö-jalat -treeniä vai ei. Voihan olla, että käsistä ei löydy kasvugeeniä mulla :) Mutta kyllä ne kädet silti kasvaa (ainakin treenipainot), vaikka ne olisikin epäsuorasti väsytetty ensin.

Mä oon tommosta jakoo vääntäny kans tässä jo jonkun aikaa. Ei meinaa mulla riittäny potku rinta+olkapäät jälkeen enää ojentajiin ja selän jälkeen hauiksiin. Nyt riittää potku tosi hyvin ja saan ainaki paikat kipeiks :haart:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom