Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko auden riskistynyt vitusti vai hämääkö kuva vaanKulttijohtaja Devon, hyvin on tehnyt tuosta vihreästä hupparista itselleen tavaramerkin.
katso liitettä 270618
On hän pihviä saanut kroppaansa mutta kyllä tuo kuva hämää myösOnko auden riskistynyt vitusti vai hämääkö kuva vaan![]()
Vitun testonen leuka ainaki.Onko auden riskistynyt vitusti vai hämääkö kuva vaan![]()
Tainnut käydä isänsä lääkekaapillaVitun testonen leuka ainaki.
"Olemme turvassa, eikä Riski Auden voi satuttaa meitä. Vai onko Riski Auden huoneessa tälläkin hetkellä"Onko auden riskistynyt vitusti vai hämääkö kuva vaan![]()
Vitun testonen leuka ainaki.
Vitun testonen leuka ainaki.
Mun mielestä vähän samaa ainesta tossa leuassa mitä monelle suomalaisellekki lätkäpelaajalle kehittyny muutaman änärivuoden jälkeenToi on estronen leuka
meni ottaan puranaa mutta menikin vahingossa pullo kasvuaTainnut käydä isänsä lääkekaapilla![]()
Mun mielestä vähän samaa ainesta tossa leuassa mitä monelle suomalaisellekki lätkäpelaajalle kehittyny muutaman änärivuoden jälkeen![]()
Saattaa nousta ku raketti, nyt on varmasti elämänsä anabolisimmat vuodet edessä. Plus miten paljon kaikki sidekudos paksunee kun sitä rasittaa tuossa iässä yms joka sit voi suojata loukkaantumisilta tulevaisuudessa. Sekin on yks lahjakkuuden mittari/elementti jos ei loukkaannu ikinä ja voi puskee treeniä vuodesta toiseen ilman taukoja.Kieltämättä luusto on iso. Tuo ylensyönnistä aiheutunut höttö ja suuri kaulanympärys vaan peittää sitä. Se ei haittaa, hötön saa aina pois helposti. Kieltämättä näyttää riskimmältä kuin ennen. Uskon että tulee olemaan kova vääntäjä jopa maailman tasolla ihan muutaman vuoden päästä.
View: https://www.instagram.com/p/DHn6mtEIL0h/?img_index=2&igsh=c3RjZjZyZjV2c2V0
Oon ihan shokissa tästä, että joku perus latvialaisen näkönen poika pieksee Tomsonsin syvähookissa![]()