Kädenvääntö

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
hyvää viihdettä

Itseasiassa hieman tuskallista katsoa itelleni kun noin pitkään jauhavat.

Katoin taas Mike vs Genadi, ja Mike vs Kamil. Kyynärpää snadisti takaa ulkona kyynärvarsi lepää tyynyä vasten mikä antaa apuja ihan saatanasti. Kyynärpää tyynyn päälle kunnolla niin välitön tappio noista positioista. Normaalisti kellään ei pitäis riittää voima käsi lähes suorana estää pinniä. Nyt Kamil ja Genadi käytti voimansa ja se siitä. Vaatii voimaa ja kykyä tietty saada vastus tohon tilanteeseen.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%

Katoin taas Mike vs Genadi, ja Mike vs Kamil. Kyynärpää snadisti takaa ulkona kyynärvarsi lepää tyynyä vasten mikä antaa apuja ihan saatanasti. Kyynärpää tyynyn päälle kunnolla niin välitön tappio noista positioista. Normaalisti kellään ei pitäis riittää voima käsi lähes suorana estää pinniä. Nyt Kamil ja Genadi käytti voimansa ja se siitä. Vaatii voimaa ja kykyä tietty saada vastus tohon tilanteeseen.

Mä luulen että Henkka osaisi selittää ton liikkeen (open toproll) aika hyvin kun itse vääntää pitkälti samalla tavalla.

Mä en näe ongelmaa tossa tyylissä. Mielestäni se on tekniikka muiden ohella.
Tosin en yhdy siihen että sais dipata niin alas kuin haluaa. Nykyinen sääntö riittää.

Kukaan ei juurikaan mainitse floppaajien olkapää linjasta eikä siitä että ranne negana jo startissa. Ennemmin kävisin keskustelua näistä

Mä luulen että Henkka osaisi selittää ton liikkeen (open toproll) aika hyvin kun itse vääntää pitkälti samalla tavalla.

Mä en näe ongelmaa tossa tyylissä. Mielestäni se on tekniikka muiden ohella.
Tosin en yhdy siihen että sais dipata niin alas kuin haluaa. Nykyinen sääntö riittää.

Kukaan ei juurikaan mainitse floppaajien olkapää linjasta eikä siitä että ranne negana jo startissa. Ennemmin kävisin keskustelua näistä
Mä en itseasiassa osaa 😃 mulla ainakin tuntuu että menee käsipoikki jos yritän olla tollasissa Michael Todd kingsmovessa 😃

Zone-sarja -42%
Mä en itseasiassa ihan täysin ymmärrä tota ns "luulukkoa" toddin väännössä 🤔 mulla ainakin käy niin jos meen sellaiseen kingsmooviin ja joku prässää siihen niin tuntuu kuin brachioradialis ns "ylivenyisi" ja se vie helvetisti voimia pois siitä 🤔 vähän sama mitä larratille kävi nyt levania vastaan...mä ainakin jotenkin näen sen niin että kun levani painoi koko painolla siihen päälle niin se vei larratilta voimat seuraavista matseista 🤔 enkä jotenkin ymmärrä kun meillä on kuitenkin lihaksia mitkä ylittää kyynörnivelen että miten joku kingsmove menisi täysin luiden varaan 🤔

Tuo on hyvä pointti. Me ollaan Emilin kanssa monesti mietitty minkä suhteen ranteen tulee olla suora - pöydän vai oman forkun? Ranteet tulee kaiketi olla suorassa suhteessa toisiinsa, kummallakaan ei liikaa kicbackia eikä kuppia. Mutta kyynärpään sijainti tyynyllä hankaloittaa tätä. Jos molemmat starttaa esimerkiksi oikean käden väännössä kyynärpäät tyynyn oikeassa laidassa, on ranteet suorassa toisiinsa nähden ja pronaatio-supinaatio-akseli on myös suorassa, mutta kädet leikkaa pöydän keskilinjaa. Tätä näkee usein hook VS hook -väännössä. Mutta mitä, jos vain toinen laittaa kyynärpään oikeaan laitaan? Ja mitä vielä, jos hänen vastustajansa laittaa kyynärpään tyynynsä vasempaan laitaan? Tuossa tilanteessa molempien ranteita ei saa suoraan ilman, että toinen olisi hieman ylipronatoitu ja toinen ylisupinoitu. Mahdottomaksi tämä tulee, koska kierto katsotaan pöydän mukaan ja ranteen suoruus forkun mukaan. Vastaus tähän lienee se, että molempien kyynärpäät siirretään samaan linjaan keskelle tyynyä? Minulle on ainakin näin tehty kerran. Tässä videossa samaa hommaa:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom