Onko tuo ongelma jollekkin, ja tekeekö joku noin?.. eikä siitä että ranne negana jo startissa. Ennemmin kävisin keskustelua näistä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko tuo ongelma jollekkin, ja tekeekö joku noin?.. eikä siitä että ranne negana jo startissa. Ennemmin kävisin keskustelua näistä
Emil....Onko tuo ongelma jollekkin, ja tekeekö joku noin?![]()
Luulen että vitsailet mutta vastaan nyt siltiOnko tuo ongelma jollekkin, ja tekeekö joku noin?![]()
Tai näin sen olen itse ymmärtänyt. EI SIIS FAKTAA MISSÄÄN NIMESSÄLuulen että vitsailet mutta vastaan nyt siltiOnhan se säännöissä kiellettyä ja Kamil yrittää sitä toistuvasti. Suorasta täysin negatiiviseen on jonkin verran matkaa ja jotta saa maksimi voimat strapin kanssa ulos niin tarvii olla koko ranne mennyt..
Tuo on hyvä pointti. Me ollaan Emilin kanssa monesti mietitty minkä suhteen ranteen tulee olla suora - pöydän vai oman forkun? Ranteet tulee kaiketi olla suorassa suhteessa toisiinsa, kummallakaan ei liikaa kicbackia eikä kuppia. Mutta kyynärpään sijainti tyynyllä hankaloittaa tätä. Jos molemmat starttaa esimerkiksi oikean käden väännössä kyynärpäät tyynyn oikeassa laidassa, on ranteet suorassa toisiinsa nähden ja pronaatio-supinaatio-akseli on myös suorassa, mutta kädet leikkaa pöydän keskilinjaa. Tätä näkee usein hook VS hook -väännössä. Mutta mitä, jos vain toinen laittaa kyynärpään oikeaan laitaan? Ja mitä vielä, jos hänen vastustajansa laittaa kyynärpään tyynynsä vasempaan laitaan? Tuossa tilanteessa molempien ranteita ei saa suoraan ilman, että toinen olisi hieman ylipronatoitu ja toinen ylisupinoitu. Mahdottomaksi tämä tulee, koska kierto katsotaan pöydän mukaan ja ranteen suoruus forkun mukaan. Vastaus tähän lienee se, että molempien kyynärpäät siirretään samaan linjaan keskelle tyynyä? Minulle on ainakin näin tehty kerran. Tässä videossa samaa hommaa:Kukaan ei juurikaan mainitse floppaajien olkapää linjasta eikä siitä että ranne negana jo startissa. Ennemmin kävisin keskustelua näistä
Oon aina jotenkin ollut siinä uskossa että taaksepäin saisi rannetta kääntää, koska se 99% tapauksissa on asia mitä jengi pyrkii välttämäänLuulen että vitsailet mutta vastaan nyt siltiOnhan se säännöissä kiellettyä ja Kamil yrittää sitä toistuvasti. Suorasta täysin negatiiviseen on jonkin verran matkaa ja jotta saa maksimi voimat strapin kanssa ulos niin tarvii olla koko ranne mennyt..
Työskentelen sokoksella. Voin hommata teille huoneen jos haluat, mun piikkiinToi Henri on kyllä söpö!
Mieluiten ammellinen huone jos saa toivoa...Työskentelen sokoksella. Voin hommata teille huoneen jos haluat, mun piikkiin
Haluun nähä sen ammeen mihin sinä ja Teisko mahutte yhessäMieluiten ammellinen huone jos saa toivoa...
Onhan niitä isojakin poreammeita mihin mahtuu suurempikin gangbang-porukka.Haluun nähä sen ammeen mihin sinä ja Teisko mahutte yhessä![]()
Kyllä sylikkäin mahtuu pienempäänkinHaluun nähä sen ammeen mihin sinä ja Teisko mahutte yhessä![]()
sisäkkäin ei tarvi olla ku toisen ammeessaKyllä sylikkäin mahtuu pienempäänkin