Kädenvääntö

Tarvitaan selkeesti Aimasmäen kanssa supermatsi vasurilla kerta tollasia puhut 😉😄 Hukkasta en uskalla haastaa vielä uudestaan ku se pieksi mut siellä Lahden isolla lavalla nii ikävästi viime vuonna 😄
Tätä olen itse myös sanonut jo aiemminkin. Juvonen vs Aimasmäki vasuri. Ottaako Porin järjestäjät tästä kopin ? Ois ihan jopa päämatsi-ainesta

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ai 2v sisällä ? :unsure:
Ainahan niillä on ne joulu/juhannus kekkerit missä Matti eka piiskannu koko muun suomen mut sit flässääntyy noille ensiksi mainituille veijareille 😄💪

Juvonen on niin saatanan kallis. Juttelin sen agentille niin 500e maksaa että edes harkitsee asiaa
Mä maksan vaan 500e teijän organisaatiolle että saan olla mukana 😄

Jos Topi vaikka olis vasurilla gatekeeper top vitoseen nii onko heittää 105/95 osastolta sun vääntötyyliin jotain semipahaa ukkoo?
Nostan tämän kysymyksen vaan esiin ettei jää täysin ilman vastausta.

Samalla vähän tiedustelen tarkennuksia. Eli haluisit tietää ketkä noista painoluokista olis vaikka top 5 nimiä vasurilla? Jotka olis Topin vääntötyylille pahoja?

Vai jotka vääntäis samaan tapaan kuin Topi ja ois pahoja?

Samalla vähän tiedustelen tarkennuksia. Eli haluisit tietää ketkä noista painoluokista olis vaikka top 5 nimiä vasurilla? Jotka olis Topin vääntötyylille pahoja?

+ oletko valmis maksamaan 500e kyseisestä tiedosta? T: agentti 😄

Kukaan muu mun tyylillä vääntävä ei oo kuin noviisi suomessa 😄😄

Laitoin nauru reaktion vaikka vähän koski🥲

Aimasmäki sanonu mua useamman kerran "mini Juvoseksi"😄
No joo jäbä ja esim Jaakko mun hyviä veljeksiä kyllä 💪

Tarkoitin sun tyyliä 😀 minusta se on äärimmäisen tehokas ja se joka ei ymmärrä sen hienoutta ja monimuotoisuutta ei ymmärrä kädenväännöstä mitään 😀
Siis itse pidän itteeni nerona, mitä tulee mun vääntötapaan 😄

Suositut

Back
Ylös Bottom