View: https://www.youtube.com/watch?v=E0YOjHmDayc
Matt Mask käynyt vääntämässä floridassa vasurin haasteottelun.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hetkinen, pahoittelet kun äkkiseltään keksitty striimausidea meni pieleen?Meitsi ottaa tästä vastuun kun en ollu tajunnu suunnitella koko striimausta järkevästi ennen kisaa Pahoittelut asiasta.
Nyky Devon voittaisi tuon selvästi.Minäkii veikkaisin että vesi. Mut haluisin silti nähdä tään kohtaamisen
Toinen hyvä olis nyky versio Larratista vs se nuorempi Devon jostain 2008-2012.
Kysyt oleellisia kysymyksiä.Eikö nää kohannu Wallissa loputtoman usein 10v sitten? Kumpi sillon vei
Vaikuttaako vai onko vain kätevä tekosyy kun tulee tukkaanMaskilla ainakin työreissut vaikuttaa todella paljon.
Jesse alkanut lunastamaan potentiaaliaan, hyvä ja yllättävä suoritus.Raskaan sarjan oikean voittaja oli ainakin mulle yllätys. Hyvät ja tasokkaat kisat.
Urheilija ei tervettä päivää näe, kuuluu sananlasku.Ekassa väännössä Jimi lähti sivulle ja Henkka sai pysäytettyä. Muutama rykäsy Jimiltä ja Henkalta hauiksesta jänne? poikki
Luulen että vaikuttaa Matilla isosti kun on ymmärtääkseni keikoilla useita viikkoja jopa kuukausia kerrallaan. Matt vaikuttaa semmoselta kaverilta omaan silmään että jos joku rahottas sen kädenväännön täysin ja laitettas täys höyry koneeseen niin alkas tapahtumaan. Mieti 140kg Matt Mask. Laletinilla ainakin vaikutti kun lopetti rekka keikka hommat ja siirty toimistohommiin. Onhan se aivan eri hommaa painaa sunnitellulla treenillä päivästä toiseen mitä treenata kunnolla kerran kuukaudessaVaikuttaako vai onko vain kätevä tekosyy kun tulee tukkaan
Kyllä toi mulle käy ihan järkeen. Rustamia pidän ennakkosuosikkina mut onhan Sandriksella meriittejä sentään.Mä en ymmärrä tätä matsia yhtään
Siis kumpi noista selkee ennakkosuosikki?Mä en ymmärrä tätä matsia yhtään
No jotenkin ajattelen että sandris vie ton heittämälläSiis kumpi noista selkee ennakkosuosikki?
Eikai Babaa kukaan vie heittämällä?No jotenkin ajattelen että sandris vie ton heittämällä
Yllättävä juonenkäänne että sulla olikii eri ennakkosuosikkiNo jotenkin ajattelen että sandris vie ton heittämällä
Emmä tiiä ehkä mä en siksi oo järjestämässä näitä kun en ymmärrä mitäänYllättävä juonenkäänne että sulla olikii eri ennakkosuosikki
Ton matsin piti vissiin olla Alunperin Babaiev vs Brzenk mut goat joutu perumaan ja Sedis otettiin tuuraamaan.