UK snookerfinaali kutosella. Kiinnostaako ketään muuta kuin mua? Huippu-ukkojen peliä hieno seurata.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Seurasin aikoinaan vuositolkulla snookeria eurosportilta. Kiinnostava peli kyllä tuumailla myös itse miten pelaajat ratkovat ongelmat eri tilanteissa. Itse pelaaminen on järkyttävän vaikeeta. Täysi pöytä on niin pitkä että hyvä kun näki pallot. Joko Teiskonputken kylki näyttää mustalta ?UK snookerfinaali kutosella. Kiinnostaako ketään muuta kuin mua? Huippu-ukkojen peliä hieno seurata.
Sandrikselle helpot 70% tähän matsiinSandris tullu alas 115 --> 105 ja AliBaba ylös 95 --> 105. Kyllä itekkin Sandrisin näkisin tossa vahvana suosikkina.
Joo tuolloin oli 2 liittoa suomessa Devon Larrarilla oli kans joku oma listaus joskus sen sivuillaTuo oli siis Heinäkuu 2013 missä Henri vasurin ykkönen ja toinen Syyskuu 2013 missä Paananen. Olivat FAF kotisivut mikä taisi olla tuolloin suomen liitoista se WAF alainen.
Minä ja Mutikainen pidettiin joskus suomessa rankingia. Homma meni sillaa että ehottelin mutu pohjalla ukkoja järkkään ja Ville korjaili niitä fiksumpana. Pitääpä ehottaa että elvytetään systeemiSiellä on kovia nimiä tuossa taulukossa ja tää ranking pitäis Suomessa myös elvyttää eloon tosin tässä on kyllä hieman erikoista miten tuo lasketaan ?
Kaavio kilpailuista se olis helppo tehdä. Ensin tarvii pisteyttää/jakaa kilpailut tasoihin. SM vs Nääspower voitto ei kumminkaan voi olla samassa arvossa.Siellä on kovia nimiä tuossa taulukossa ja tää ranking pitäis Suomessa myös elvyttää eloon tosin tässä on kyllä hieman erikoista miten tuo lasketaan ?
Miten se 2 eri liittoa toimi Suomessa. Muutenki niin pieni maa ja vähän vääntäjiä varsinki tuolloin. Ja miksi näin edes oli ?Joo tuolloin oli 2 liittoa suomessa Devon Larrarilla oli kans joku oma listaus joskus sen sivuilla
Pientä riitaa niin 2 liittoahan siinä tuli. Systeemi toimi huonosti ja kaikkia varmasti vitutti tilanne. Onneksi ajanjakso oli lyhyt ja nykyjään pääsee esim arvokisoihin mukavastiMiten se 2 eri liittoa toimi Suomessa. Muutenki niin pieni maa ja vähän vääntäjiä varsinki tuolloin. Ja miksi näin edes oli ?