Kädenvääntö

Joo-o. Punnistus voisi kyllä olla siinä muutama tunti ennen kisaa.

Toivottavasti tuohon Cadorette vs Levan matsiin saataisiin kunnon hype aikaiseksi, kuten silloin Larratia vastaan oli. Toivottavasti ei mene taas sellaiseksi isä ja poika vääntelyksi, että mietitään jälkikäteen sitä 1/4 sekuntia kun oli kamppailun tuntua. Mitä tietäjät on mieltä tuosta Devonin väitteestä, että Todd:lla on parhaat mahdollisuudet Levania vastaan? Olettaen, että Levan höykkyyttää Jerryä ja sitten ihmetellään taas, että mitä seuraavaksi?
Mä en ole vakuuttunut Monsterin hommista vieläkään. Se miten Genadi kaivo 2 kertaa voiton sieltä monsterin parhaasta paikasta kertoo että ei sen king's move ole paljoa sen kummempi kuin ennenkään. Levani sitten onkin aivan eri äijä ku genadi ja luulen ettei levanin tarvi edes prässiä käyttää, se repäsee monsterin pöytään startista. Vaikka MMT veis ermeksen seuraavaks niin siltikään en laittas penniäkään monsterille Levania vastaan. Ermeksen ja Levanin voittopuolen voima on niinku päivä ja yö. On se ermekselläkin nättiä tuo prässi kuitenkin, Monsteri voi olla vähän pulassa

View: https://www.youtube.com/watch?v=W_8rvzFPBnQ

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Larratilla tuntuu olevan sellane tarve hypettää millon ketäkii. Yleensä jotakuta Amerikkalaista.

Mä ite sanoisin että sekä Laletinilla että Ermeksellä on paremmat saumat Levanii vastaan. Ermes todisti jo oman taistelukelpoisuutensa kerran. Ennätyksiä rikkova takapaine, jolla voi pysäyttää jopa Saginashvilin ja kyky siirtyä siitä prässille oli tuoda voiton viimeksin.

Laletinin vahvuudet on käden mittasuhteissa ja ranteen voimassa. Räjähtävällä startilla se vois päästä voittopuolelle ja ehkä jopa tyynyyn asti.

Monsterin käsi on sen verran pieni että katoaa Levanin kouran sisään ja siitä on tosi hankala pronatoida vaikka miten paljon nousis Rautaa treeneissä. Nii ja onhan Levanilla mun nähdäkseni maailman kovimmat kuppivoimat millä vastustaa kiertoo 🙄
Oon täällä aikaisemmin michael toddia suolannu aika lailla mutta ei sillä oo mitään jakoa ihan rehellisesti sanottuna levania vastaan. Sen tyyli vääntää on niin hirveetä katottavaa et jo pelkästään sen takia ei kiinnosta. Laletin tai ermes levanin vastustajaks

Mä en ole vakuuttunut Monsterin hommista vieläkään. Se miten Genadi kaivo 2 kertaa voiton sieltä monsterin parhaasta paikasta kertoo että ei sen king's move ole paljoa sen kummempi kuin ennenkään. Levani sitten onkin aivan eri äijä ku genadi ja luulen ettei levanin tarvi edes prässiä käyttää, se repäsee monsterin pöytään startista. Vaikka MMT veis ermeksen seuraavaks niin siltikään en laittas penniäkään monsterille Levania vastaan. Ermeksen ja Levanin voittopuolen voima on niinku päivä ja yö. On se ermekselläkin nättiä tuo prässi kuitenkin, Monsteri voi olla vähän pulassa

View: https://www.youtube.com/watch?v=W_8rvzFPBnQ

Mäkään en ole vakuuttunut 😀 mutta kyllä mä silti katsoisin sen ja levanin matsin ihan mielenkiinnolla koska sen tyyli on niin spesiaali että ei se tarvi kun yhden jolle se ei sovi ollenkaan ja monsteri kaasuttaa jonkun huipun täysin ulos..toki en usko että se olisi levani mutta silti...ja monsterin häviäminen on aina mukavaa katsottavaa 😀

Ainahan kaikkea voi tapahtua. Suattaapi olla tai sitten ei. Voin nähdä saman skenaarion mutta en kyllä ihan alkuerissä
Joo siis juuri loppumatseissa sillaa että Laletin mega väsyny 😄

Mäkään en ole vakuuttunut 😀 mutta kyllä mä silti katsoisin sen ja levanin matsin ihan mielenkiinnolla koska sen tyyli on niin spesiaali että ei se tarvi kun yhden jolle se ei sovi ollenkaan ja monsteri kaasuttaa jonkun huipun täysin ulos..toki en usko että se olisi levani mutta silti...ja monsterin häviäminen on aina mukavaa katsottavaa 😀
joo, kyllä mäkin monsterin silti sitä vastaan eniten näistä mitä sinne vois laittaa haluan kokeilemaan. En usko että Laletin on valmis tyyliltään levania voittamaan (ehkä koskaan) ja top10 listalla ei ole Devonin ja Ermeksen lisäksi ketään joka voi vastustaa levania näistä "normaali vääntäjistä" joten hyvä että ne lykkää Jerryn sinne ja yrittää monsteria myös. Levan on vääntänyt nyt 3 matsia vuoden 22 jälkeen ja vastassa ollu vain Devon 2 kertaa ja ermes. Kurjahan se olis jos siellä taas on Ermes keväällä ja Devon jouluna.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom