Kädenvääntö

FB_IMG_1561576590083.jpg

Pari viikonloppua takaperin tuli väännettyä kättä pubissa.
Niin yllättäen hävisin. =D Tuntui että vastustaja sai alusta heti rannetta käännettyä pahasti, kipeää teki plus sai momentin päälle. Niin mitä tossa alussa pitää kattoa, ettei rannetta käännetä, minkälainen ote pitää handusta ottaa ja mitä kattoa mihin kääntää, mitä kontrata, että pääsis käsivoimilla sen ratkomaan?
Ihan aloittelija kysymys siis.

Pari viikonloppua takaperin tuli väännettyä kättä pubissa.
Niin yllättäen hävisin. =D Tuntui että vastustaja sai alusta heti rannetta käännettyä pahasti, kipeää teki plus sai momentin päälle. Niin mitä tossa alussa pitää kattoa, ettei rannetta käännetä, minkälainen ote pitää handusta ottaa ja mitä kattoa mihin kääntää, mitä kontrata, että pääsis käsivoimilla sen ratkomaan?
Ihan aloittelija kysymys siis.

Vahvempaa mahoton voittaa millään tekniikalla ;)

muuutta ton videon ku katot ajatuksella, nii hommat alkaa seljitä :)

View: https://m.youtube.com/watch?v=Fx2wQWgf0xU

Aika riskiä touhua vääntää tollasia tapahtumia, kun top 8 on niin lähellä. Itte en vieläkään oo palautunu ton kaltasesta nyrkkeilytapahtumasta mistä kohta 2kk aikaa :D

"SM-viikon televisiolähestysaikataulut on tiedossa. Jaellaan tästä tietoa myös kotikatsomoihin!

Kädenvääntöä pääsee kotisohvalta fanittamaan lauantaina 6.7. seuraavanlaisesti:

Kädenvääntö suorana Yle Areena klo 18.00 ja koosteena TV2 klo 20.05

YLE:n lähetyksessähän näytetään vain oikean käden finaalit. Molempien käsien karsintasarjoja ja vasemman finaalit kannattaa tulla seuraamaan paikan päälle Myyrmäen urheilupuiston tapahtumatorille, tapahtuma on yleisölle avoin ja ilmainen! #kädenvääntö #finnisharmsport #smviikko"

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Onko tietoa onko täällä Lappeenrannan lähellä etelä-karjalassa seuraa tai harrastajia kenen kanssa voisi käydä ensikertalainen perehtymässä lajiin?

Onko tietoa onko täällä Lappeenrannan lähellä etelä-karjalassa seuraa tai harrastajia kenen kanssa voisi käydä ensikertalainen perehtymässä lajiin?

Suomen Kädenvääntöliitto, Finnish Armsport Association Ry - Armwrestling Finland - Armbrytning Finland - Kädenvääntö Suomi

Tuolta löytyy kaikkien seurojen tiedot :)

Suomen Kädenvääntöliitto Ry - 71 kuvaa - Urheiluliiga -

Tuossa kädenvääntöliiton faceryhmä, mitä seuraamalla voit kysäistä asuuko kukaan lähempänä?

Meinasin jo varata huoneen Hotel Clarionista, kunnes huomasin että hotelli oli tukemassa pride tapahtumaa. Periaatteistaan ei pidä luopua kisahuumassakaan.

Meinasin jo varata huoneen Hotel Clarionista, kunnes huomasin että hotelli oli tukemassa pride tapahtumaa. Periaatteistaan ei pidä luopua kisahuumassakaan.

Kannattaa muuten katsoa täältä kaikki Priden viralliset yhteistyökumppanit: Yhteistyökumppanit - Helsinki Pride -yhteisö ry

Jos nyt muutama mainitsen, niin boikottiin menee mm. Karhu, Nordea, OP, Telia, DNA, Elisa, Finnair, Neste, Lidl, Kesko ja S-ryhmä sekä Suomen evankelis-luterilainen kirkko.

Unohtuiko jotain... Ai niin, Alko toki myös.

Näin yleisellä tasolla uskon, että valtaosa meistä pitkän linjan kilpakädenvääntäjistä ei pistä pahakseen yrityksiä, jotka tukevat Pride tapahtumaa. Kyseessä on kuitenkin tärkeä tapahtuma ihmisarvojen edistämiseksi, joka ei ole ainakaan omasta mielestäni ns. keneltäkään pois. Toki tämähän on vain oma periaatteeni ja sinulla on omasi.

Kannattaa muuten katsoa täältä kaikki Priden viralliset yhteistyökumppanit: Yhteistyökumppanit - Helsinki Pride -yhteisö ry

Jos nyt muutama mainitsen, niin boikottiin menee mm. Karhu, Nordea, OP, Telia, DNA, Elisa, Finnair, Neste, Lidl, Kesko ja S-ryhmä sekä Suomen evankelis-luterilainen kirkko.

Unohtuiko jotain... Ai niin, Alko toki myös.

Näin yleisellä tasolla uskon, että valtaosa meistä pitkän linjan kilpakädenvääntäjistä ei pistä pahakseen yrityksiä, jotka tukevat Pride tapahtumaa. Kyseessä on kuitenkin tärkeä tapahtuma ihmisarvojen edistämiseksi, joka ei ole ainakaan omasta mielestäni ns. keneltäkään pois. Toki tämähän on vain oma periaatteeni ja sinulla on omasi.

Juurikin näin!

Jätetään pride keskustelut muualle, ja toivotetaan kaikki ihmiset tervetulleeksi kattomaan huikeeta kädenvääntö tapahtumaa lauantaina :)

Juu kiitos Antille listan täydentämisestä. Mua vaan vituttaa katsella kun puolipukeiset henkilöt retuuttaa lapsia perässään kulkueessa. Olen Putinin kanssa siitä samaa mieltä, että jättäisivät lapset rauhaan. Muuten homoilkoot vaan niin perkeleesti!

Juu kiitos Antille listan täydentämisestä. Mua vaan vituttaa katsella kun puolipukeiset henkilöt retuuttaa lapsia perässään kulkueessa. Olen Putinin kanssa siitä samaa mieltä, että jättäisivät lapset rauhaan. Muuten homoilkoot vaan niin perkeleesti!

Korostan vielä ettei tää nyt oo mesta missä keskustellaan Putinin homo mielipiteistä. Tai mun mielestä se ei vaan liity kädenvääntöön millään lailla.

Maailmassa muutenki mun makuun vähän liikaa jaetaan ihmisiä eri leireihin, ni pidetään me nyt jumalauta ees kädenvääntö erossa siitä! Väännetään kaikkien kansa kättä ja pidetään hauskaa. Jos hotellia ei haluu varata jostain syystä, turha sitä mun mielestä täällä mainostaa :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom