Kädenvääntö

Mut jos se vanha mittaus on tehty ihan yhtä epärehellisesti? 😄
Todennäköisesti. Varsikin jos on kuva otettu. Onhan nuita historiassa ollu että mittoja on leikelty ym. että saadaan senttejä kameralle. Ymmärtäisin jos kullia mitattas että haluaa pari senttiä katkarapuseen lisää mutta olkavarsi, mitä väliä? Onko se sitten sitä mind gamesia että tulosta tulee.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Todennäköisesti. Varsikin jos on kuva otettu. Onhan nuita historiassa ollu että mittoja on leikelty ym. että saadaan senttejä kameralle. Ymmärtäisin jos kullia mitattas että haluaa pari senttiä katkarapuseen lisää mutta olkavarsi, mitä väliä? Onko se sitten sitä mind gamesia että tulosta tulee.
Mä luulen että toi on vaan osa natsien hypetystä/julkisuuskuvaa. Halutaan näyttää yleisölle että töitä on tehty ja tuloksia tullut.

Toi ei loppujen lopuksi paljoa eroa apuliikenostojen postauksista. Vähän huijaamalla saadaan uusi enkka videolle ja yleisö tykkää🤷🏻‍♂️
 
joo tuosta kun painaa kiinni ja vähän kiristää niin 22 tuumaa muuttuukin 21 = 53cm. Eli paskaa koko tarina
Tuosta kuvasta ei tosiaan näe että jääkö ilmaa selkäpuolelle, mutta muuten tuo näyttää mielestäni suht hyvältä mittaukselta.

Pitäisi nähdä videolta tuo mittaus, voihan pumppi kasvattaa hetkellisesti ympärysmittaa paljonkin varsinkin kun mennään tuonne +50cm tasolle.
 
Todennäköisesti. Varsikin jos on kuva otettu. Onhan nuita historiassa ollu että mittoja on leikelty ym. että saadaan senttejä kameralle. Ymmärtäisin jos kullia mitattas että haluaa pari senttiä katkarapuseen lisää mutta olkavarsi, mitä väliä? Onko se sitten sitä mind gamesia että tulosta tulee.
Mitä isompi hauis sen kovempi jätkä, ikiaikainen totuus 😄
Kuka sitä muutenkaan isommalla peenorilla mitään tekee, kun pinsetit ja sokeripala on keksitty.😄
 
Käsien mittaaminen kylmänä on kuin kullin mittaaminen löysänä. Super shadyä ja mega potentiaalisesti epärehellistä touhua ☝️😄 Sama kuin kävely lajina. Joka juostaan täysiä tai sitten ollaan hiljaa 😄😄
Toisaalta eipä kädenvääntöharjoittelussa kauheasti tavoitella pumppia, eikä maratonissa juosta täysiä.
Tai riippuu tietty mitä täysillä tarkoittaa.
 
Mitä isompi hauis sen kovempi jätkä, ikiaikainen totuus 😄
Kuka sitä muutenkaan isommalla peenorilla mitään tekee, kun pinsetit ja sokeripala on keksitty.😄
Mä oon vähän jäinen ja huonomuistinen, mut mikä ton sokeripalan funktio oli tossa? 😄
 
Toisaalta eipä kädenvääntöharjoittelussa kauheasti tavoitella pumppia, eikä maratonissa juosta täysiä.
Tai riippuu tietty mitä täysillä tarkoittaa.
Siis pääpointti, että helpointa vertailla sitä suurinta numeroa mikä saatavilla. Ei sillaa että tässä mun 50% joka onkin oikeesti 75% 😄
 
Mutta on kyllä järkyttävän nopea turpoaminen Monsterilla. Vähän aikaa sit 105 kg sarjassa ja nyt taas +130 kg. Lihasmuistilla iso osuus noin nopeassa turpoamisessa myös vaikka mitkä dropit on pelissä.
 
FB_IMG_1726474745728.webp
 
Mielenkiintoinen ottelupari sillee etten oikein tiedä kumpaa tossa "testataan" enemmän 😅

Toisaalta Irakli on hallitseva mestari ja ollu ihan kauheessa kunnossa et suorituspaineita on Tautievillakii.

Mut toisaalta Georgian mies on lähes yksinomaan top rollaaja, Georgiin iso käsi ja pitkät vivut voi tuottaa vaikeuksia 🤔

Mielenkiintoista nähdä mut ennakolta veikkaisin Iraklia voittajaksi💪
 
Back
Ylös Bottom