Mut jos se vanha mittaus on tehty ihan yhtä epärehellisesti?joo tuosta kun painaa kiinni ja vähän kiristää niin 22 tuumaa muuttuukin 21 = 53cm. Eli paskaa koko tarina
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mut jos se vanha mittaus on tehty ihan yhtä epärehellisesti?joo tuosta kun painaa kiinni ja vähän kiristää niin 22 tuumaa muuttuukin 21 = 53cm. Eli paskaa koko tarina
Näin niitä senttejä saadaan lisää vähän niinkun kullia alkais mittaamaan perseenreiän kohaltaTai jos ton mitan vetäisi suoraksi ja kireälle niin ihan samankokoiset kun aiemmin
Todennäköisesti. Varsikin jos on kuva otettu. Onhan nuita historiassa ollu että mittoja on leikelty ym. että saadaan senttejä kameralle. Ymmärtäisin jos kullia mitattas että haluaa pari senttiä katkarapuseen lisää mutta olkavarsi, mitä väliä? Onko se sitten sitä mind gamesia että tulosta tulee.Mut jos se vanha mittaus on tehty ihan yhtä epärehellisesti?
Mä luulen että toi on vaan osa natsien hypetystä/julkisuuskuvaa. Halutaan näyttää yleisölle että töitä on tehty ja tuloksia tullut.Todennäköisesti. Varsikin jos on kuva otettu. Onhan nuita historiassa ollu että mittoja on leikelty ym. että saadaan senttejä kameralle. Ymmärtäisin jos kullia mitattas että haluaa pari senttiä katkarapuseen lisää mutta olkavarsi, mitä väliä? Onko se sitten sitä mind gamesia että tulosta tulee.
Michael Todd on amerikan Hitler?natsien hypetystä/julkisuuskuvaa
Tuosta kuvasta ei tosiaan näe että jääkö ilmaa selkäpuolelle, mutta muuten tuo näyttää mielestäni suht hyvältä mittaukselta.joo tuosta kun painaa kiinni ja vähän kiristää niin 22 tuumaa muuttuukin 21 = 53cm. Eli paskaa koko tarina
Mitä isompi hauis sen kovempi jätkä, ikiaikainen totuusTodennäköisesti. Varsikin jos on kuva otettu. Onhan nuita historiassa ollu että mittoja on leikelty ym. että saadaan senttejä kameralle. Ymmärtäisin jos kullia mitattas että haluaa pari senttiä katkarapuseen lisää mutta olkavarsi, mitä väliä? Onko se sitten sitä mind gamesia että tulosta tulee.
Toisaalta eipä kädenvääntöharjoittelussa kauheasti tavoitella pumppia, eikä maratonissa juosta täysiä.Käsien mittaaminen kylmänä on kuin kullin mittaaminen löysänä. Super shadyä ja mega potentiaalisesti epärehellistä touhua Sama kuin kävely lajina. Joka juostaan täysiä tai sitten ollaan hiljaa
Mä oon vähän jäinen ja huonomuistinen, mut mikä ton sokeripalan funktio oli tossa?Mitä isompi hauis sen kovempi jätkä, ikiaikainen totuus
Kuka sitä muutenkaan isommalla peenorilla mitään tekee, kun pinsetit ja sokeripala on keksitty.
Siis pääpointti, että helpointa vertailla sitä suurinta numeroa mikä saatavilla. Ei sillaa että tässä mun 50% joka onkin oikeesti 75%Toisaalta eipä kädenvääntöharjoittelussa kauheasti tavoitella pumppia, eikä maratonissa juosta täysiä.
Tai riippuu tietty mitä täysillä tarkoittaa.
Autocorrect teki taas palveluksenMichael Todd on amerikan Hitler?
En tiennytkään että mies on alkanut politikoimaan, vai pitikö tuossa lukea että matsien
No jotain yhteistä sillä ja aatulla on.Michael Todd on amerikan Hitler?
En tiennytkään että mies on alkanut politikoimaan, vai pitikö tuossa lukea että matsien
Toimittaa syötin virkaaMä oon vähän jäinen ja huonomuistinen, mut mikä ton sokeripalan funktio oli tossa?
Kunnon testi Kalininichenkolle, onko miehestä 10-parhaan joukkoon.
Kunnon testi Kalininichenkolle, onko miehestä 10-parhaan joukkoon.
Mielenkiintoinen ottelupari sillee etten oikein tiedä kumpaa tossa "testataan" enemmän